Salzburgi törvények tiltják a gleccseren a hóágyúzást, persze kérdezhetnéd, hogy akkor miként hóágyúznak, úgy, hogy a vezetékrendszer és a hidránsok nem a gleccseren foglalnak helyet, az más kérdés, hogy 1-2 méterre már a gleccser van, és azt lővik :) Ezért a "halogatás" , de 1-2 éven belül bekötik a Gipfelwelt 3000-et a csatornarendszerbe, ekkor a Gletscherjet 3+4 tetejéig már lehetséges lesz a műhavazás.
A 3K h úgy veszed két terepet köt össze és, ha napközben könnyedén válthatsz a két sípálya közt, anélkül, hogy le kelljen kabinoznod a parkolóhoz, átöltözni és autóval elmenni a Maiskogelig (vagy síbusszal), ugyanez érvényes Maiskogeltől is. Új pályák ettől egyik terepen sem lesznek, de Kaprunban évről évre fejlesztik a hóágyúrendszert, a Masterplanban továbbra is szerepel egy Triskogelig vezető kabinos, ami teljesen új területeket csatolna a pályarendszerhez. Úgy gondolom ez az elkövetkező 5-10 év zenéje lesz, különösen, hogy most a két kabinos épül.