Menü ≡
ROVATOK    HÍREK    HÓJELENTÉS    WEBKAMERÁK
TÉLI SPORTOK    FELSZERELÉS    GALÉRIA
JÁTÉK    AKCIÓK    FÓRUM    SZAKÉRTŐK

Donovaly síterep leírás szállás cikk fotóalbum videó síiskola wellness fürdő busz értékelés, élménybeszámolók

Üzenet írásához regisztrálnod kell, vagy be kell jelentkezned.
következőutolsó laponként: összesen 2670, rendezés:
Üzenetek Üzenet íráshoz regisztrálj
Üzenet szövege
Feladó:  nyulderFérfiKezdő síelőHaladó snowboardos
Dátum: 2018.02.22. 05:58
(Üzenetazonosító: 199866)
nyulder Hozzászólások: 17
Regisztrált: 2008.11.26.
4 síterepet értékelt

Sziasztok!
Tapasztalatokat szeretnék kérni a Brumik Síakadémiáról!
Akinek a gyereke vett már részt rajta!
Magyarul beszélnek-e stb...
Köszönöm
Feladó:  százasFérfiKezdő síelő
Dátum: 2018.02.19. 12:20
(Üzenetazonosító: 199708)
százas Hozzászólások: 86
Regisztrált: 2011.12.17.
54 síterepet értékelt
BEMUTATKOZÁS

Kedves rossviki!
Nem voltam ott, mindkét fél a maga igazát bizonygatja. Egy biztos: ilyen esetekben a szolgáltatónak kell nagyobb toleranciát tanusítania.
Előzmény: (rossviki 199638)
Feladó:  rossvikiNőHaladó síelő
Dátum: 2018.02.17. 23:00
(Üzenetazonosító: 199638)
rossviki Hozzászólások: 2
Regisztrált: 2014.02.09.
BEMUTATKOZÁS

Kedves Százas, és sem vagyok híve az általánosításnak. De most sajnos nem azt kaptuk vissza, amit adtunk. Mi nem így viselkedtünk, velünk viselkedtek így. Viki
Előzmény: (százas 199557)
h i r d e t é s

Feladó:  százasFérfiKezdő síelő
Dátum: 2018.02.16. 16:36
(Üzenetazonosító: 199557)
százas Hozzászólások: 86
Regisztrált: 2011.12.17.
54 síterepet értékelt
BEMUTATKOZÁS

Én az utóbbi pár évben, mióta visszaszoktam a Tátrába, nem tapasztaltam semmiféle magyarellenességet. Minden népnek megvannak a saját bunkói, ebből nem szabad általánosítani. Ahogy viselkedsz, azt is kapod vissza.
Feladó:  minerelFérfi
Dátum: 2018.02.16. 13:33
(Üzenetazonosító: 199550)
minerel Hozzászólások: 3397
Regisztrált: 2006.11.02.
2 síterepet értékelt

Ebben a nagy adok-kapokban teljesen elveszik Era514 oktató keresése...
http://sielok.hu/forum/viewtopic.php?t=25&onemessageid=199509
Feladó:  tothleventeFérfiProfi síelő
Dátum: 2018.02.16. 09:39
(Üzenetazonosító: 199540)
tothlevente Hozzászólások: 328
Regisztrált: 2010.01.14.
32 síterepet értékelt
BEMUTATKOZÁS

Nem szabad a szlovák vendéglátókat minősíteni. Mi még mindig mindenütt nagyon jól éreztük magunkat. Mi Korytnica Kupele-n a Svatopluk panzióban szálltunk meg. Nyelvi akadály volt bőven, de a mosoly és a kedvesség mindent megoldott. Minden kérésünk mosollyal teljesült.
A versenyen is. :)
Feladó:  TZoliFérfiKezdő síelőKezdő snowboardos
Dátum: 2018.02.16. 09:31
(Üzenetazonosító: 199538)
TZoli Hozzászólások: 885
Regisztrált: 2004.01.22.
36 síterepet értékelt
BEMUTATKOZÁS

Botonddal először, talán 2000 vagy 2001 lehetett, egy HóShow alkalmából találkoztam. Régen volt, valószínűleg fogalma sincs ki vagyok, annyit soha nem beszéltünk. Akkor egy farmeros-pulóveres fiatalember ott az egyik bejáratnál szórólapot osztogatott. Elmondta, hogy van egy húzós felvonó Donovaly síterep oldalában, amit Ő üzemeltet és ezt népszerűsíti itt nálunk is. Oktatást is vállal. Aztán voltunk a családdal, oktatáson is. Láthatólag szépen fejlődött a vállalkozás. Valamelyik következő HóShow-n, ahol Szlovákia volt a fő kiállító, Botondot már öltönyösen, komolyabb pozícióban láttam. Hosszabban is beszélgettünk, hiszen akkor már megvolt a Fun Park. Gyermekem kapott is tőle egy ajándék jegyet. Aztán mi más irányba kanyarodtunk, de a hírek a Patty Skiről azért folyamatosan jöttek. Nem mindig túl jók. De jöttek a magyarázatok is. Így van ez egy sikeres vállakozásnál is. Nagyobb vállalás, nagyobb gondok, nagyobb megoldandó problémák.
Nem tudom mi történt, nem tudom mit történik. Nem hinném, hogy hirtelen csak úgy elborulna valaki agya. Inkább gyanítom, hogy ez egy olyan folyamat volt, ami lehet, hogy éppen egy ártatlan szereplőn csapódott le. De ez általában mindig így történik. Valószínűsítem, hogy tulajdonosként Botond tudta mit tesz. Lehet, hogy ez már csak egy csepp volt a pohárban, ami aztán itt csordult túl. Valószínűsítem, hogy Botond felmérte tettének súlyát, következményeit és felvállalta, hogy ezek a vendégek rossz hírét fogják vinni. De úgy nézem, nem nagyon érdekelte.
Lehet, hogy elege van belőlünk? Neki is? Miért van az, hogy előbb utóbb a szállásadók tartanak a magyar vendégektől? Azt mondjátok menjünk nyugatra, mert itt csúnyán bánnak velünk. És amikor Ausztriában kiírják, hogy magyar ne lopj? El kéne gondolkodni rajta, hogy ki mit tett a megítélésünkért. Mert mindig a legártatlanabbak szívják meg.
Feladó:  Fejes GáborFérfiHaladó síelő
Dátum: 2018.02.15. 21:36
(Üzenetazonosító: 199516)
Fejes Gábor Hozzászólások: 1
Regisztrált: 2018.02.15.

Sziasztok ,
PattySki hétvégi szállásélményhez csatlakozva szeretnék írni pár tárgyilagos sort röviden, és tömören, hogy senkit ne alázzanak meg úgy ahogy azt velünk tették a hétvégén .
Honda kupára érkeztünk egy 14 fős csapattal , Hodruszky Csaba , okleveles síoktató vezetésével . Jómagam szülőként kísértem a gyermekemet.
Hangsúlyoznám a régió, a pályák,a környezet nagyon rendben vannak, igazi élmény lett volna a hétvége, ha a PattySki teltházas lett volna :
Lássuk röviden a száraz tényeket .
Check in,mint olyan nem ismert,tehát semmilyen info, papír nincs a vendégről érkezéskor --- nem lett volna probléma
Belépve az étterembe semmilyen infot nem kaptunk a helyi szokásokról, a vacsora és reggeli menetéről a személyzet még minimális nyelvtudással sem rendelkezik, pult mögé bújnak, kerülik a VENDÉGGEL a kapcsolatot -- nem lett volna probléma
Só nincs az asztalon, de kérésre sem kaptunk , mert nem értik mit szeretnél :-) -- nem lett volna probléma
14 főre 4 poharat kaptunk -- nem lett volna probléma
Reggelinél a rendelést én vettem fel a csapattól , mert nem sikerült -- nem lett volna probléma
Ágyneműm nem volt,minden nélkül aludtam -- nem lett volna probléma
A rendeléseket és a létszámot egyáltalán nem tudták követni -- ez sem lett volna probléma
Gyerek - felnőtt arányokat esélyük nem volt követni -- nem lett volna probléma
A desszert felszolgálásához a leves és a főétel maradványait nekünk kellett eltenni valahova , mert nem fért el a desszert -- ez sem lett volna probléma

Egyébként az étkezések alatt természetesen minden italfogyasztást rendeztünk, higgyétek el nincs szükségünk pár ice tea eltitkolására :-)

És ekkor jött a hideg zuhany , távozáskor , ami elképesztő és hihetetlen volt :
A saját hozzá nem értésükből fakadóan nem tudták követni hogy mi történt a VENDÉGGEL náluk mindössze KETTŐ nap alatt , ezért tolvajnak, csalónak , és mindenféle szemétnek elhordtak minket. Végül pedig alaposan IQ hiányos verőemberük ordítva elküldött tavaly elhunyt édesanyámat minősítve.Ezt nagyon nehezen viselem , akárki legyen a feladó .......Ekkor szembesültünk a ténnyel , hogy semmi értelme a józan érveknek , mert nincs értelme lealacsonyodni az úriember már emlegetett 80 -as IQ szintjére , ezért fizettünk és távoztunk .
Hozzáteszem , kézzel írott nyugtát kaptunk , részletes számlát képtelen volt előállítani a rendszer , tehát BÁRMENNYIT ráírhattak volna .

Ilyen mértékű agresszióval , mely ráadásul magas fokú bunkósággal is párosult ,soha nem találkoztam .
Minden fórumon hirdetni fogom honfitársaimnak ezt a parádés vendégszeretet , hogy ne járjanak úgy , mint mi .
Egyébként már olvashatjátok a Patty Ski hasonlóan olvasmányos, és szókincsszegény válaszát az ügyre , melyről csak a szánalom szó jut eszembe .... bocs:-)
Bárkinek szívesen állok rendelkezésére további információkkal kapcsolatosan, bármilyen fórum előtt vállalom a véleményem
Fejes Gábor 30/869 1352
Azt hittem valami változott odaát , de NEM !!!
Srácok ,, IRÁNY AUSZTRIA !! Nincs baj:-)
Ott akár még VENDÉGKÉNT is kezelhetnek minket ,
és hálásak , hogy oda megyünk kikapcsolódni .

PattySky,, csak gratulálni tudok , de azért bízom benne hogy észrevettétek , a VENDÉG szót direkt írtam nagybetűvel. Én az IQ hiányos gorilla helyében elgondolkodnék ..... állítólag ő a tulaj és állítólag a VENDÉGEKBŐL él.
Feladó:  Era514NőKezdő síelő
Dátum: 2018.02.15. 18:09
(Üzenetazonosító: 199509)
Era514 Hozzászólások: 3
Regisztrált: 2018.02.15.

Sziasztok! SOS segítségre lenne szükségem. A hétvégén Donovalyba utazunk a családdal, és a két unokahúgomnak (5 és 8 évesek) egy hete foglalást síoktatással kapcsolatban a Patty Ski az előbb jelezte, hogy nem tudja őket vállalni. Teljesen meg vagyunk lőve... Tudtok ajánlani valakit, akit szokott ott magyarul oktatni, és van rá esély, hogy hétvégén ott lesz? Nagyon köszönöm előre is! Erika
Feladó:  rossvikiNőHaladó síelő
Dátum: 2018.02.14. 15:24
(Üzenetazonosító: 199469)
rossviki Hozzászólások: 2
Regisztrált: 2014.02.09.
BEMUTATKOZÁS

Kedves Fórumozók,

Én is szeretném hozzátenni a véleményemet a PattySki szállás élményhez, amelyről Hodruszky Csaba írt - Csaba 4 családnak foglalt 3 appartmant. Én az egyik család voltam - 1 felnőtt 1 gyerekkel - aki egy 2 felnőtt 1 gyerekes családdal volt egy appartmannban a D7-es ben. És igen, komplex volt az elszámolás - mert egyik család ebben az appartmannban vacsorázott első este, a másik nem, mert későb érkezett.

Visszautastanám azt, hogy sumákoltunk és nem mondtuk meg, hogy hányan voltunk - pontosan az volt a probléma, hogy nem sumákoltunk azzal kapcsolatban, hogy az egyik nagyobb termetű gyereknek felnőtt ételt rendeltünk! Ezért a hölgy összekavarodott a számla rendezésénél és aheleyett, hogy elmondta volna nekünk, hogy volt ennyi szállás ennyi főre, ennyi reggeli (gyerek, felnőtt ár), ennyi vacsora (ennyi gyerek, ennyi felnőtt ár), azzal fogadott, hogy semmi nem stimmel, nem azt rendeltük, amit kértünk és egyáltalán nem vezette le számunkra, hogy az általa kiszámolt ár mit tartalmaz, hogy esélyünk legyen egymás között elszámolni.

A kérdésre, hogy hányan vagyunk sokszor válaszoltunk, sokszor elmondtuk és mindig ugyanazt mondtuk - az étellel kapcsolatban jeleztük, hogy a számolásnál vegye figyelembe, hogy habár gyerek volt a szálláson, felnőtt ételt rendeltünk neki, miután láttuk, hogy a fiúnak nem elegendő az adag. 3 család ott állt a pultnál és ahogy egy közös ebédnél is szokott lenni ott álltunk a készpénzzel és nem azt vártuk tőle, hogy appartmanonként fizessünk (miután az első percben láttuk, hogy ő ezt nem szeretné, mert bonyolult), csak azt, hogy elmondja, hogy milyen tétel mennyibe kerül, és egyben odaadtuk volna neki a pénzt. Erre esélyt sem kaptunk. Csak arra, hogy az első perctől kezdve meg legyünk vádolva, hogy sumákolunk.

Teljes jóindulattal léptünk be a szobákat rendezni - nem tettük szóvá, hogy nem kaptunk elegendő ágyneműt (de lehetőségünk sem lett volna, mert a recepción sem reggel, sem este nem találtunk embert, napközben pedig inkább síeléssel töltöttük az időt és úgy gondoltuk utána, hogy megoldjuk az ágynemű hiányt más módon), nem tettük szóvá, hogy az étteremben a kiszolgáló személyzet nem tudta követni, hogy milyen ételt hozott ki, milyen ételt nem. De ők kihangsúlyoznám, hogy kedvesek voltak!!! Tehát ez ténylegesen kommunikációs probléma volt - mivel mindannyian utazunk, ez azért nem szokott gondot okozni, hilyen tisztában vagyunk, nem beszéljük az adott ország nyelvét. Az ital rendelést többször kellett jeleznünk (amikor értették is, hogy mit kérünk), mert nem hozták ki elsőre. Amikor kértünk vizet, akkor poharat nem kaptunk. Sót is többször kellett kérnünk - én úgy gondolom, hogy ezek tényeleg kommunikációs problémákból adódtak és nem okoztak volna gondot, hiszen ezek olyan hiányosságok, amin az ember nem akad fenn, nem probléma, kedvességgel kompenzálható, ahogy ezt a kiszolgáló személyzet tette is. Még az sem okozott gondot, hogy végül valakinek nem hoztak vacsorát (felnőttnek) és kellett kérnünk pluszba - ami szerintem az elap félreértés oka lehetett az elszámolásnál, mert mi sem követtük, hogy kinek mit hoztak és olyan nagy időintervallum telt el a kiszolgálásban, hogy addigra a társaság egy része már elfogyasztotta a vacsoráját - úgy gondolom, hogy egy előre leadott rendelés esetén nem a vendégnek kell követnie, hogy mit hozott már ki a konyha mit nem. Hiszen nem managelni szeretnénk az esténket, felügyelni, mint egy projekt, hanem jól érezni magunkat. Én úgy gondolom, hogy a félreértés ebből is fakadt, hogy a konyha más mennyiséget adhatott le, mint amit fogyasztottunk.

Italokat is rendeltünk - amikor távoztunk senki nem szólt, hogy rendeznünk kell ott és akkor a számlát és nem a számlához írják, hogy az összes más fogyasztást - másnap azonban elég megalázónak éreztük a reggelinél, hogy ahelyett, hogy szóltak volna egy felnőttnek, hogy elfelejtettétek rendezni a számlát (és Iveta nem vezette le mit fizetünk, ergo nem tudtuk, hogy az ital nincs benne), ehhez képest a reggelizőben hagyott gyerekeket tartották túsznak, hogy nem mehetnek ki az étteremből, amig 7 db!!! üdítőt nem rendezünk.

A szolgáltatás hiányosságait nem egyből kifogásolta az egyik apuka - akkor kifogásolta, amikor többször teljesen egyértelművé tették számunkra, hogy úgy gondolják, hogy csalni akarunk. Azt is jelezném, hogy az indulatok nem nálunk pattantak el - nem mi üvöltöztünk és küldtük el a szállásadó férfi tagját melegebb égtájakra, hanem az Úr küldütt el minket cifra szavakkal. Azt is elmondanám, hogy amikor Iveta szlokávul hívta a kollégáját nagyon feldúlt hangon, akkor az Úr nem úgy jött be, hogy tisztázni szeretné a helyzetet (Botinak szólította Iveta), hanem azzal a hozzáállással jött be, hogy fenyegessen bennünket. Elmondanám, hogy a kifogásokat is kultúrált szavakkal kritizálta az apuka, habár határozott hangon, ami a vádaskodások tükrében teljesen érthető magatartás volt, hiszen már fél órája azzal vádoltak minket, hogy csalni szeretnénk.

Esélyt nem kaptunk, hogy elmondjuk, hogy mit fogyasztottunk, hány gyerek, hány felnőtt adag volt. Azt végkép nem értem, miért kellett még egyszer elmondanunk, hogy hányan voltunk, hiszen egyértelmű volt a foglalásból. Világos volt a booking foglalásból, hány gyerek és hány felnőtt volt.

Én sérelmezem, hogy nem kaptunk részletes számlát sem - kértük, hogy segítsen abban, hogy akkor mi volt fogyasztva az ő álláspontjuk szerint, hogy el tudjunk számolni egymás között. Nem azt kértük, miután láttuk, hogy gondot okozott appartmanonként elszámolni, hogy ossza le appartmanonként a számlát, hanem azt, hogy mondja meg mennyi a számla és mondja meg, hogy az egyes tételek mennyibe kerülnek. Erre a kérésünkre az volt a válasz, hogy nem mondja meg, számoljunk el magunk között és oldjuk meg ahogy akarjuk, ő megmondja mennyi a vége és kész és még arra is felszólított, hogy kizárólag egyikünk maradhat bent az irodában - én úgy gondolom, hogy ez nem megfelelő kezelése egy számla rendezésének.

És miért tudta a B3 appartman rendezni a számlát? Mert 1 családról volt szó, szimpla volt a számolás - étkezéseknél sem kértek semmi extrat. Nem voltak olyan anomáliák, az appartman egyik fele kért első este vacsorát, a másik fele pedig nem. 1 reggelit es 1 vacsorát kellett rendezniuk és a szállást és kész. Ennek az elszámolása szimpla volt.

Tehát összegezve - én úgy gondolom, hogy a PattySki lehetséges, hogy valóban tud komplex foglalásokat rendezni, de ebben az esetben nem sikerült neki. Iveta vasárnap reggel olyan fogyasztásokkal és foglalással találkozott, ami probléma megoldást kívánt - egy probléma megoldásnál úgy gondolom, hogy nem a vendéget kell megdorgálni, hogy bonyolult fogyasztást eredményezett, és nem annak a reakciónak kellene lennie, hogy eleve feltételezi, hogy csalni akarunk, majd amikor nem értünk egyet, mert nem mutatja meg ő mit és hogyan számolt, csak folyamatosan hajtogatja, hogy mondjuk meg végre hányan vagyunk (amit többször megteszünk, de meg sem hallja), akkor hív egy megtermett férfi embert, hogy üvöltözzön velünk.

Még pluszban megjegyezném, hogy egy 1.5 szobás appartmannt átkutatni, hogy hol találjuk az 5. ágyneműt nem gondolom, hogy meghaladná a képességeiket - konyha szekrényben nem kerestük egyedül :) Amennyiben a vendég azt kifogásolja, hogy nem volt a foglalásnak megfelelően 5 ágynemű, nem gondolom, hogy azt kellene neki mondani, hogy ő biztosan tudja, hogy ott van és a vendég nem találta meg - hiszen hibázhatnak is a kollégái, még ha jóindulatúak is, hiszen nem ő tette oda személyesen az ágyneműt. Nem lehülyézni kellene a vendéget, hogy nem találta meg. És utána majdnem megverni a vendéget, amikor elmondja, hogy a szolgáltatással nem volt megelégedve és az éttermi kiszolgálásnál mit tapasztalt, ami magyarázhatja, hogy miért nem stimmelt az elszámolás. Mi megoldást próbáltunk kínálni az elején, hogy elmondjuk neki, hogy miért lehetnek eltérések - utána már csak a hátunk mögött hagyni a helyet és soha vissza nem menni.

Sajnálom, hogy így jártunk, mert igen is rányomta a bélyegét a szuper két napra. Velem még soha nem beszéltek így és soha nem ereszkednék le erre a szintre.

Remélem más nem jár így - ha mégis ezt a szállást választanátok (mert jó helyen van és megfelelő a szállás is és esetleg Ti ügyesebben megtaláljátok az ágyneműt :) és nem riadtatok vissza ettől a beszámolótól figyeljetek, hogy szimpla legyen a rendelés!

Még egy megjegyzés: találkoztunk második este egy másik családdal, akik próbáltak az appartmanjukba bejutni este - a recepción nem találtak senkit, a foglalásnál megadott telefonszámon, amit hívni kellett nem volt elérhető a szállás. Nem tudjuk, hogy végül hogy jutottak be... Tételezzük fel, hogy sikerült nekik előbb utóbb.


Ross Viki
Feladó:  tothleventeFérfiProfi síelő
Dátum: 2018.02.14. 14:18
(Üzenetazonosító: 199466)
tothlevente Hozzászólások: 328
Regisztrált: 2010.01.14.
32 síterepet értékelt
BEMUTATKOZÁS

Mert a 4 üléses a Nova hola oldalon nagyon rövid lenne, a telemix a kék oldalon pedig a hossza miatt átmenne a hegyen.
A hétvégén a Honda kupa miatt nagyon sokan voltak, így volt sor rendesen, de általában nem ez jellemző.
A másik oldalon, a vadabb oldalon azért nincs sor, mert jó kapacitással megy a telemix. A 4 üléses már kicsi lenne. Valamikor olyan volt, csak kabinosban. Kevésnek bizonyult.
Előzmény: (maka. 199422)
Feladó:  maka.
Dátum: 2018.02.13. 21:08
(Üzenetazonosító: 199422)
maka. Hozzászólások: 2
Regisztrált: 2016.01.11.

Sziasztok!

A hétvégén voltunk életünkben először Donovalyban síelni, nagyon szuper élmény volt.
Érdekesnek találtam, hogy az egész hétvégén tömött kék pályás oldalon van a 4 üléses, míg a kevésbé kihasznált piros pályás oldalon a 6 üléses felvonó. A 4 ülésesnél 10 perces sorok, míg a 6 ülésesnél semmi sor nem volt, egyszerre 2-3-an használtuk csak, sokszor üresen ment fel.
Valaki el tudja mondani, miért van ez így?

Üdv:
Marci
Feladó:  pattyskiFérfiHaladó síelő
Dátum: 2018.02.13. 15:02
(Üzenetazonosító: 199391)
pattyski Hozzászólások: 1292
Regisztrált: 2001.10.04.
34 síterepet értékelt
BEMUTATKOZÁS

Banna ha láttad volna mit műveltek. Azt nem lehet elmondani. Brutálisan megkavartak mindent, hogy véletlenül se derüljön ki hány fő volt. 3 x kérdeztem hányan vannak, egyszer se válaszoltak! Egyszer se!
Csak ködösítés, kamu, hazugság folyamatosan.
Ilyen komplikált foglalás előfordul, nem gond, megoldottuk és meg is tudjuk oldani. De ilyen sose fordult elő, hogy így rosszindulatúan valaki megpróbáljon átverni.
Előzmény: (BAnna 199381)
Feladó:  pattyskiFérfiHaladó síelő
Dátum: 2018.02.13. 14:53
(Üzenetazonosító: 199390)
pattyski Hozzászólások: 1292
Regisztrált: 2001.10.04.
34 síterepet értékelt
BEMUTATKOZÁS

Na már vártam ezt.
Akkor kezdjük az elején.
Első perctől ment a sumákolás minden kollégámat az őrületbe kergették a sok apró szemétséggel.
Tehát lefoglalták a szállás és félpanziót x főre. De mindig más, több, fő jelent meg, többszöri kérdésünkre se voltatok hajlandók elárulni.
Mindenhol mindennap ment a csalás és sumákolás. AMikor panaszkodtatok nagyképűen a kolléeganőmnek AKI BESZÉL magyarul (azt állitottátok hogy senki se beszél) akkor adott plusz kaját az idős úrnak, sőt megmutatta a papirt amin a pontos vacsorát foglaltátok le, akkor kuss volt.
Este saját bort hoztatok, és poharakat is kértetek. A vacsoránál fogyasztott italokat nem fizettétek ki, őgy kellett a báros csajnak utánatok mennie reggel hogy ki kellene már fizetni.
Ha nem sumákoltatok volna folyamatosan, akár reggel, akár este, hanem normálisan viselkedtetek volna akkor semmi ilyen gond nem lett volna. A kolléganőm kiborult idegileg tőletek, pedig ő egy nagyon nyugodt hölgy. Majdnem sírt amikor elmentetek innen. Soha 20 év alatt ilyen aljas szemét ember nem volt nálunk mint ti, aki így mindenkit akivel kapcsolatba került megsértett, lealázott.

Akkor szakadt el a cérna amikor az alkalmazottaimat lebunkóztad! Ugye emlékszel? Te ilyet NEM tehetsz meg.

PS
A többi család akivel voltatok, miért tudott rendesen fizetni és nem sumákolni?

Ehh
Előzmény: (4season 199375)
Feladó:  BAnnaNőKezdő síelőKezdő snowboardos
Dátum: 2018.02.13. 11:00
(Üzenetazonosító: 199381)
BAnna Hozzászólások: 7
Regisztrált: 2015.12.25.

Szia!

Meglehetősen hosszú, de mégsem érthetőek pontosan a történtek.
Mi a korábbiakban szintén csapatos szervezésben jártunk többször a Pattyben, teljes megelégedéssel. Egyrészt egy ilyen elégedetlenkedő levél esetén szerintem érdemes a konkrét problémát is leírni, ugyanis az látszik, hogy valami oka volt, hogy kialakult a fizetéskor a bizalmatlanság. Bookingos foglaláskor általában az fizet (főként, ha magánszemélyként regisztrált tag), aki foglalta és az iromány szerint még egyeztette is a szállást. Ha szobánkénti fizetést szeretnénk, akkor érdemes pl. céges regisztrációt létrehozni, amikor is a foglaláskor a szobákhoz neveket is rendelhetünk, becsekkoláskor pedig minden szobához minimum egy igazolványt regisztráltatunk, valamint előre jelezzük, hogy külön szeretnénk fizetni. Ezeket így tisztáztátok előre?
Igen komoly feladat a recepciósnak lenyomozni, hogy melyik szoba költségét kin kell behajtania, főleg, ha van olyan, aki abban a tudatban van, hogy Te ezt akár már le is rendezted, ha már voltál olyan kedves, hogy foglaltál mindenkinek.
Az fizeti a zenészt, aki rendelte, nem pedig akinek húzzák!
Szerintem egyértelmű, hogy kommunikációs hiba történt, ráadásul írtad is, hogy az apartmanok és az étkezés is rendben volt. Nyilván ezért mentetek és nem kijelentkezni, fizetni és vitatkozni, ezért furcsa, hogy senkinek sem ajánlod.
Nagyon bízom benne, hogy megtudhatjuk hamarosan, hogy mit gondol erről a másik fél, ugyanis többször is szokott ide irogatni Ö is.
BAnna
Előzmény: (4season 199375)
Feladó:  4seasonFérfiHaladó síelőHaladó snowboardos
Dátum: 2018.02.13. 09:15
(Üzenetazonosító: 199375)
4season Hozzászólások: 2
Regisztrált: 2015.11.02.
BEMUTATKOZÁS

Sziasztok!
A csapatunkkal a hétvégén Dóvalon voltunk a Honda kupán. A versenyről csak jót tudok mondani, több mint 200 gyereket ilyen flottul leversenyeztetni nagyon profi munka!
Amiért írok a szállásunk!! A Patty Ski-ben szálltunk meg, bár ne tettük volna! Az apartmanok és az étkezés rendben volt, de ami a kijelentkezésnél a fizetésnél történt az a legrosszabb emlékeimet hozta vissza Szlovákiával kapcsolatosan. Mivel a magyarul is tudó Csiliaková Iveta - a Booking-on vele egyeztettem a foglalást - volt a recepción, feltételezem hogy Ő az üzemeltető. A fizetésnél már első pillanattól azt éreztette, hogy nem bízik bennünk, sőt azt gondolja hogy be akarjuk csapni. Végtelen gorombán kioktató módon kérte rajtunk számon hogy miért nem nem az előrendelésünknek megfelelően étkeztünk az étteremben. (t.i. egy 12 éves gyereknek felnőtt adagra változtattuk az étkezését, mert láttuk h kevés lesz neki.) Nem volt hajlandó megérteni vagy elfogadni hogy apartmanonként szeretnénk fizetni, Végül annyira ellenségessé és kommunikáció képtelenné vált, hogy behívott egy tagbaszakadt munkatársát. Nem tudjuk ki lehetett (nem mutatkozott be) de valószínűleg a főnök, mert úgy viselkedett a többiekkel. Ő ahogy bejött a recepcióra, emelt hangon kérte (Ő is beszélte a magyar nyelvet), hogy végre pontosan mondjuk el a fogyasztásainkat és ne szórakozzunk Ivetával. Újra megtettük (akkor már 3x-ra) de valahogy Ő sem akarta elfogadni ezt. Ez már nekünk is sok volt és szóvá tettük hogy az éttermi személyzet semmilyen nyelven nem értett a szlovákon kívül. Na ekkor elszabadult a pokol. A nagydarab fickó durván káromkodva üvölteni kezdett velünk, hogy csalunk, hazudunk, (nem írom le, de útszéli stílusban káromolta felmenőinket.) A döbbenettől hogy ez előfordul a XXI. században megszólalni sem tudtam. Régi emlékeim persze voltak a Szlovák "vendégszeretetről", de ez azokat is felülmúlta. A végtelen gyűlölet és bizalmatlanság sugárzott Róluk. Senkinek sem ajánlom jó szívvel hogy Náluk szálljon meg.
Mivel leírtam a nevét a hölgynek ezért ide írom a sajátomat is.
Hodruszky Csaba
Feladó:  Attis777FérfiHaladó síelő
Dátum: 2018.02.09. 10:38
(Üzenetazonosító: 199197)
Attis777 Hozzászólások: 15
Regisztrált: 2018.01.04.

Sziasztok!
Donovalyba 1napos sízés érdekel vkit
Budapestről költségmegosztással..
FB-IMG-1488459885123.jpg
Feladó:  Anna12NőHaladó síelő
Dátum: 2018.02.09. 09:37
(Üzenetazonosító: 199194)
Anna12 Hozzászólások: 20
Regisztrált: 2011.12.31.
13 síterepet értékelt
BEMUTATKOZÁS

Újra pár szabadnap és újra Donovaly: február 6-8 között háromnapos sítúrán vettünk részt. 10 cm friss hó hullott, ez nagyban javította a pályák minőségét, hátránya viszont az volt, hogy a nap közepére már nagyon összetúrták. 8.-án a Nova Hola hatüléses felvonót csak déli 1 órakor indították technikai hiba miatt. A felső 800 méteren hatalmas köd és szél fogadott, elég csúnya ítéletidő uralkodott, de megérte rajta kínlódni, mivel lennebb nagyon jó hó- és pályaviszonyok fogadtak, csakúgy lehetett rajta suhanni. Amúgy tömeg mindenhol, talán síszünet lehetett Szlovákiában. A síelők.hu oldalon előrejelzett hőmérséklet nem talált: legalább 5 fokkal melegebb volt, amit -13 fok előrejelzésnél az ember nem is bán oly nagyon ... :-)
Donovalyba készülődve érdemes Budapesten előre megvásárolni a min. 3 napra kérhető 20% kedvezményt, de sok szálláson is lehet érdeklődni, adnak-e Park Snow Card-ot (ára 2,20 Euró), ami ezt a kedvezményt jelenti.
Feladó:  skioutletFérfiProfi síelő
Dátum: 2018.02.03. 12:51
(Üzenetazonosító: 198941)
skioutlet Hozzászólások: 660
Regisztrált: 2006.01.21.
92 síterepet értékelt
BEMUTATKOZÁS

Már csak öt nap a Donovalyban megrendezésre kerülő HONDA KUPA nevezéséig!

Kizárólag amatőr gyermekeket várunk, 5 eurós napi jeggyel (a kísérőknek is csak 12 eurós a napijegy)!

Részletes tájékoztató ma került fel a szervezők honlapjára, melyre a síelők honlapjáról juthattok:
http://sielok.hu/rovat/alpesi/cikk/honda-kupa/
Feladó:  gabocaFérfiHaladó síelő
Dátum: 2018.02.01. 19:07
(Üzenetazonosító: 198886)
gaboca Hozzászólások: 2973
Regisztrált: 2009.02.09.
45 síterepet értékelt

Fenéket, világkupás kanyarodás! :-)
Előzmény: (pattyski 198879)

következőutolsó laponként: összesen 2670, rendezés:
h i r d e t é s
IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE!
Szeretném megkapni a friss híreket és legjobb síajánlatokat.
Elfogadom az adatvédelmi elveket.
Hírlevél archívum »
UTASBIZTOSÍTÁS -10%
A SIELOK.HU SZÁMOKBAN
A portált jelenleg 30 vendég és 1 regisztrált felhasználó látogatja.
Asztali nézet
A minőségi szolgáltatás érdekében sütiket használunk. Elfogadom. Több infó...