Mürren Inferno

2009.02.24. 21:35
Kedves Kálmi,

Köszi szépen.

Még meggondolom :-) Most síelünk rendesen, gyakorlunk, javitjuk a technikát és a kondíciót. Aztán nyáron bicaj és túra és még lehet jövőre be is nevezek...:-)

Meglátjuk. Ha így lesz tuti szólok. :-)

A szállásról, mi meg az utolsó képeden lévő Blumenthalban voltunk Októberben. Szuper kis szállás, de akkor tény hogy már méregdrágán lehetett foglalni a verseny idejére.

2009.02.24. 21:34
A szobánk teraszáról készült a 095-ös kép. Egy szóval CSODÁLATOS volt a kilátás a Jungfraura, a Szfinxre és lent a völgyben Stechelbergre.
A szállásunk a Hotel Alpina-ban volt. 100 CHF/fő/éj.
Az Inferno idejére már júliusban ajánlatos szállást foglalni, mert szeptember végén már fennt Mürrenben csak aranyáron kapsz helyet.
2009.02.24. 21:30
Kedves MM!

A blogodat elolvasva semmi kétségem sincs afelől, hogy simán tudnád teljesíteni a versenyt. Tavaly októberben a felkészülés során összeszedtem egy kis izületi gyulladást, ami együtt járt egy kis térdszalag lazulással. A versenyt megelőző pályabejárás alkalmával a rövid carvinglécemmel kb. méteres mélyhóban egy hatalmasat estem, megrántottam a derekam.
Ilyen állapotban is sikerült teljesíteni a távot.
Teljesen egészségesen biztosan jobb idővel érek célba, de azért van a jövő év, hogy javítani tudjak.
2009.02.24. 21:27
Hi,

A hely fantasztikus, télen és nyáron egyaránt. Nekünk az egyik nagyon kedves helyünk a Jungfrau régió.

A magasságot tapasztaltuk, Novemberben Saas-fee-ben nyitottuk a szezont, legfelül 3600m-en pár száz méterenként megálltunk és jól kilihegtük magunkat...:-)

Holnap indulunk Zermattba. Ha jó idő lesz, akkor 3800-ra is feljutunk. Csak bírjuk tüdővel...:-)

Szuperek a képek is. Hol szálltatok meg?

Üdv
2009.02.24. 21:17
Nagyon köszi az elismerést Gyuri nevében is. Nagyon jól éreztük magunkat, a pályák fantasztikusak, a verseny meg csak "hab a tortán".
Aki egy kicsit is "jó karban van", nem ijed meg a sebességtől (néha 90-100 km/h) és a meredek lejtőtől az a távot teljesíteni tudja. A magasságbeli szintkülönbség már jelentős, meg kell szokni a 3000 méteres magasságot. A verseny során ott ugyan keveset tartózkodsz, de azért jó tudni róla hogy ott jóval ritkább a levegő.
2009.02.24. 20:58
Hi,

Én értettem félre. Javitottam, de a véleményem ugyanaz. :-)

2009.02.24. 20:47
Kedves MM!

Valamit rosszul írhattam. A pontos eredményeink a http://www.inferno-muerren.ch honlapon megtalálhatóak. Sajnos még kategóriánkban sem voltunk az első harminc hely közelében. A felkészülésről csak annyit, hogy maximum 16 kilométert kell kibírnod a verseny során. A nehézségekről annyit, hogy a pálya első szakasza (ez még nem a versenytáv része) kb. 400 méter megközelítőleg 50-55 fokos lejtésű, a honlapon megtalálható információ szerint "a feketénél is feketébb". A leírás helytálló, kemény próba a starthelyre való lejutás. A verseny nehezét az adja, hogy a gyors szakasz után háromszor kell "hegyet másznod" síléccel a lábadon (lecsatolni nem ér, kizárnak). Ezek összesen kb. 350 métert tesznek ki.
Felkészülni főleg erőnlétileg kell, a verseny első harmada "golyóban" nagy tempóban, középső szakasz meredek szerpentin, ezt követően még egy kis gyors szakasz, majd mászás és az utolsó szakasz szintén egy kb. kék levezető szerpentin.
A hátrébb indulóknak a nehezét az adja, hogy már több mint ezren lesíztek a pályán (a verseny közben természetesen nincs karbantartás).
Kép a szoba erkélyéről. Lent Lauterbrunnen.
A Pokoli futam előtti ördögégetés
2009.02.24. 20:29
Kedves Kálmi és György,

Nagy-nagy Gratula és Respect!!!

A nyáron többször voltunk a Jungfrau régióban, Mürrenben is, és már 2x csúsztunk is idén Wengenben. Mürrenben is fogunk még, de nem hinném, hogy nekivágnék a távnak...:-)

Sok anyagot elolvstam az Infernoról, és szerintem HIHETETLEN eredmény az amiről itt beszámoltál.

Ez nem semmi.

Gratula mégegyszer.

Azért még írhatnál a hátteretekről és a felkészülésről, engem nagyon érdekelne hogy mi kellett ehhez az eredményhez.

Meg képeket is lőhetnél fel.

Üdv
2009.02.24. 20:04
2009. január 24-.én két magyar vett részt a Mürrenben megrendezett Pokoli futamon (Inferno). A győri illetőségű Neuberger György bronzérmet szerzett 17 perces időeredményével, jómagam Korda Kálmán pedig (kissé betegen) 22 perces eredményemmel teljesítettem a 9,6 km-es távot, amelynek szintkülönbsége 1135 méter volt. Fantasztikus élménnyel lettünk gazdagabbak. Csak egy pár a jellemző adatok közül: majdnem 1700 induló, rajtolás 9.00 órától 16.00 óráig 12 másodpercenként. Rajtszámaink 1527 és 1535 volt. El tudjátok képzelni a fordulóknál méteres kádasra kisízett pályát, és a felfelé!!! való korcsolyázástól elfáradt izmokat.
Mindezek ellenére nem panaszkodom. Megcsináltam, jövőre, alaposabb felkészülés után kombinációban szeretném magam kipróbálni.
Akinek van kedve egy ilyen kalandhoz, beszéljünk róla.