Adatvédelmi tájékoztatónkat itt találod. A minőségi szolgáltatás érdekében sütiket használunk.
ELFOGADOM
Menü ≡
Üzenet írásához regisztrálnod kell, vagy be kell jelentkezned.

laci_si által írt cikkommentek
Típus Cikk Komment Dátum
Cikk ausztria-top20 És akkor most lehetne ez a lista Olasz terepekre is... ?
Van érdekesség is az adatokban. Pár éve indult egy Sölden kampány és úgy tünik "felkerültek a térképre", előtte sehol sem voltak.
De az első két hely úgy tűnik praktikus okokból elég fix közönséggel megy.
2019.10.15 13:00:11
Cikk si-es-gasztrotura-japanban 200-220eFt/fő a repjegy a Finnair-nél. (már ha Tokyo a célpont) + 520e a program. csak a matek kedvéért. (egyáltalán nem kritika, csak kiakartam matekozni mibe fáj egy ilyen amúgy valóban exkluzív túra...) Gondolom ami még nincs benne a helyben bérlendő sifelszerelés. 2018.10.30 11:29:10
Cikk olimpia-swaney-utolso-lett-noi-felcsoben-a-mob-felulvizsgalna Irónia on: A video láttán nagyon büszke lettem magamra. Pont ennyit én is tudok egy félcsőben. Többet nem, de ennyit épp igen. Videom is van róla...csak én nem mutogatom.
/Ironia off
Nagyon remélem hogy ennek személyi következménye lesz a MOB-ban. Hinni sajnos nem hiszem...de remélem.

Ugyanakkor valaki írta fentebb és nagyon egyetértek vele, hogy a hölgy amilyen csapnivaló sielő, annál jobb sportmanager lehetne, szép karriert futhatna be a pályán kívül.
2018.02.19 19:09:06
Cikk silec-markak antalg: Ne márka alapján válassz lécet magadnak. Ha komolyan szeretnél választani, menj el sítesztre, vagy egy jobb helyi kölcsönzővel beszéld meg hogy többet is ki szeretnél próbálni a friss lécek közül. Minden nagy márkának széles a palettája árban és tudásban, ebből kell megtalálni azt ami a te tudásodhoz (és pénztárcádhoz) illeszkedik. Nincs általános válasz. (aki ad ilyet annak ne hidd el) 2017.11.14 09:50:41
Cikk ujabb-hatalmas-havazas-kezdodott-meg-az-alpokban Majd legfeljebb idén is átülünk valaki más autójába. .-) 2017.03.07 22:32:21
Cikk hogyan-valasszunk-bukosisakot Nagyon jó kis leírás.
De húzhatsz egy rovátkát ahhoz aki lezárja a szellőzőt időnként ha nagyon hideg van (-6 fok alatt) :-)
Egy kiegészítést tudnék hozzátenni.
Én jó darabig azért nem vettem sisakot, mert attól féltem hogy fázni fog a fejem alatta, sőt amikor végül vettem akkor is előbb sapkát vettem alá. De rendkivül gyorsan rájöttem hogy abszolút felesleges. Előtte egyszerűen nem hittem el hogy nem fogok fázni. Azóta az egész család kapott saját sisakot, mindenki nagyon elégedett vele. A gyerekek esetében nagyon sokat könyitett a sisak elfogadásában a minta. Az egyiküket már sikeresen meg is mentette egy elég komoly tárcsás felvonós balesettől. Ami még jó kiegészítő a sisakhoz, az a csősál volt. Ez szintén nagyobb hidegben jön jól mert plusz fülvédelmet lehet belőle csinálni. Szintén mindenkinek ajánlom.
2014.01.16 23:18:13
Cikk ha-az-uton-rekedunk Első kézből tudnék hozzá kommentelni a cikkhez,mert ott aludtam én is az M1-es camping táborban 15.-én.
Mivel sielni mentünk fel voltunk készülve ruhával, cipővel, kajával. Nem mindenki volt ilyen szerencsés, a mögöttünk állónak mi adtunk kaját mert ő csak munkából ment volna haza Pestről Győrbe.
A "minden utasnak takaró" tanácson csak röhögtem. Tényleg életszerű! :-) De hogy télen nem indulunk el rendes ruha nélkül (mert pl le is lehet robbanni) az tényleg alapvetés. Szintén 15.i tapasztalat hogy a kipufogó befúvásra ha úgy fúj a szél mint akkor, tényleg figyelni kell. 4 szlovák nőnek egy autóban mi jelzutük hogy hamarosan meg fognak fulladni annyira befújta a kocsijuk hátulját a szél hóval. Elsőre nem is értették mi bajunk.
A motor leállítása kb felejtős volt 15 perc alatt lehült a kocsi. 1 próba után többet nem állítottam le. Pörgetni néha tényleg kell! És persze állásban a lámpákat le lehet kapcsolni. Sokan égették feleslegesen.
A rádió hallagatás és weboldal nézés max a külföldi oldalakra jó. Itthon egyikből sem volt semmi haszununk. Igen, megnéztük az autopalya.hu-t indulás előtt. Semmi olyat nem írtak amitől egy hólánccal is felkészült autós megijedt volna. A rádióból pedig délután 5-ig csaak az M7-es balaest hire folyt. A Music FM volt az egyetlen ahol hallgatói SMS-ekből hasznos infó jött. (ezúton is köszi nekik érte!)
A lányok számára hasznos tanács, hogyan pisiljünk hóviharban álló kocsisorban, amikor az autótól sem mersz eltávolodni még 10 méterre sem.
A megoldás, azonos oldalon első hátsó ajtó egyszerre kinyit, és a két ajtó között lehet intézni a dolgot. Ami nélunk nem volt és jó lett volna az egy éles kés amivel a magunkkal 1 hétre vitt szalámit felszelhettük volna. Igy elég "rusztikus" volt harapni! :-) Szintén gyakorlati okosság volt a kamion szélárnyékában maradni. Akinek nem jutott a szélső sávban kamion ott 7-9fokkal hidegebb volt(!) Én feltétlen emliteném, hogy a lehetőséghez mérten próbáljanak meg segíteni a többi bennragadt autósnak. Akár csak információval is (ha van)
2013.12.03 23:35:56
Cikk kerdoiv-valaszok Hmmm. Valóban nem a legfrissebb a design, viszont rettentően praktikus, tehát ha lesz ráncfelvarrás, akkor ez legyen NAGYON fontos szempont hogy nem kell mindent átrendezni, csak a grafikán kicsit újítani.
Esetleg annyi javaslat még hogy a terepeket _választható_ szempont szerint is lehessen rendezni, az abc-n kivül.
2013.08.21 21:34:25
Cikk katasztrofahelyzet-az-utakon-a-havazas-es-a-hofuvas-miatt Én se maradjak le a beszámolóból.
Mi is elindultunk sielni 3 autóval. Aztán helyette ott aludtunk az M1-en nem sokkal a komáromi lehajtó előtt. Valaki még egy képet is feltett rólunk az indexre, ahogy ott állunk.:-)
Több jó hozzászólás is jól leírja a helyzetet.
Külön tetszett hogy nem csak nekem jutott eszmbe az ominózus aug 20.-i katasztrófás tüzijáték, hogy amiatt (is) szívunk. MI is aggódtunk ugyhogy megnéztük az előre jelzést, de megállapítottuk hogy ennél nagyobb hóban is mentünk már sielni. Az autopalya kezelő honlapján nem volt semmi lezárásról elakadásról szóló infó az M1-re vonatkozóan. Fel is próbáltam hivnio őket de csak a teljesen haszontalan gombnyomkodó menüs szöveg ment. Nálunk csak borult kicsit esős idő volt mikor indultunk úgyhogy nem aggódtunk nagyon. Még Győri WEBkamerák képét is megnéztük, hogy nem esett nagy hó.
Továbbá naivan azt gondoltuk ha a meterológusok már hétfő óta vinnyognak, akkor pl 3 nap alatt ki lehetett volna rakni a hófogó palánkokat az M1 mentén. MI aztán 4 óra felé álltunk be tatabánya után "mint a gerely".
Este 10ig még mérgelődtünk, hogy semmi hivatalos vagy más rádiós infót nem hallottunk este 8-ig csak az M7-es szerencsétlenekről szóló hirek voltak "konzervből". Én is megköszönöm a MusicFm-nek mert nálunk ők voltak az egyetlen fogható rádió, amelyben végül a hallgatói Sms-ekből és telefonokból tudtunk meg valamit.
Felháborító ahogy a kormány fényezi magát azóta. ahogy szintén más is írta csak 14-15 órával voltak elkésve! Már vissza voltunk fordítva mikor jöttek a TEK-esek a 8 kerekűvel, a pálya végig tiszta oldalán. MINEK? Hókotróból mi is csak a szembe sávban láttunk 2db-ot aztán reggel 1-et elhaladni.
REndőrautót több alkalommal is láttunk "kóvályogni" de NEM álltak meg , nem mondtak semmit. Reggel 7-kor kidobtak 1 azaz 1 db rendőrt hogy bontsa ki a korlátot és kezdje el átszervezni rajta a kocsikat. De szegény ő is csak ennyit tudott, de a lelkét kitette pár segítő civillel. (ezúton köszönjük neki)
Beszéltük hogy ha elmegy egy teherautó és 20 méterenként ledob egy hólapátot az emberek kiásták volna magukat. :-)
A közútkezelő 15-20 percenként beküldhetett volna egy hókotrót a sorba és akkor sikerült volna kordában tartani az átfúvásokat is.
A leállósávban próbálkozókat én is külön büntettem volna, bár nagyon nem csodálkozom hogy 5-6 óra után valaki már erre vetemedjen. Este 6 ig még néha szaladgált egy pár tűzoltó de aztán feladták, nem tuták hgva kirakni onnan a sok audis-bmw elakadót. Fura módon csak ilyen autókkal bírtak elakadni. KOnkrétan nálunk is egy ilyen okozta a fő dugót, mert a leállósávból viosszapróbált jönni, de fennakadt egy hóbuckán, de annyira hogy egy nagy pickuppal sem tudták lerángatni róla.
És az út sem volt rendesen lesózva. Ezért le volt fagyva. Érdekes módon a pestfelé menő sáv teljesen jó állapotban volt. Ha kétirányúsítják, lehet ki is tudtunk volna jutni ausztriába. (esetleg addig le tudták volna takaritani a másik oldalt is rendesen.) De én csak egy amatőr civil vagyok.
Más helyen írták de tetszett, az a baj hogy nálunk nem "katasztrófa elhárítás" hanem katasztrófa védelem van. :-)
Amúgy mi akik sielni indultunk, jól fel voltunk készülve, de pl a mögöttünk álló hölgy munkából ment volna haza Győrbe. csokija volt meg egy kis üdítője, és reggelre begyulladt a szeme a túlhordott kontaktlencsétől. :-( Két szlovák nőt annyira befújt a hó, hogy vélhetően a CO mérgezéstől mentettem meg őket mert rájuk szóltam hogy szálljanak ki és kicsit ássák ki a kipufogójukat.
Reggel jól érzékelhetően a munkaidő kezdetétől támadt fel az élet és jelentek meg végre a probléma megoldók. Este 10 és reggel 5 között az égvilágon semmi nem történt. Szóval nekem ne próbálja egyik illetékes sem fényezni magát.
Húsvétkor újra megpróbáljuk!
2013.03.19 23:51:29
Cikk winter-fun Hát sajnálatos. De nem igazán értem mi változik meg attól ha az idén az eddig már bejáratott név helyett valami másnak fogják nevezni.
_szerintem_ nem azért lehetett veszteséges tavaly a show, mert rosszabb lett, hanem mert egyszerűen ilyen a válság. Én sem tudtam csak 1x elmenni sielni. Máskor 2-3 alkalom is összejött egy évben. A kedves forgalmazók is jól el voltak szállva az árakkal. Végül csak egy használt lécet vettem a gyereknek. Akartam venni új sinadrágot, amit végül a _mammutban_ (!) olcsóbban vettem meg mint a vásáron. Régebben mindig volt az új cuccok között is "vásári áras" jó termék. Szóval lehet ezen is elgondolkodhatnak a szervezők. Ha kicsit lecseng a válság lesz látogató megint. Hogy ez mikor lesz....
2012.06.25 22:06:37
Cikk kreischberg-fejlesztes Elég rövid táv egy kabinoshoz, szerintem is elég lenne oda egy beülős. A dupla csákány kiváltása mindenképp jó ötlet, de ha már ilyet csinálnak akkor tényleg jó lenne egy további hosszú pálya. Az új pálya nyomvonalról nincs bővebb infó?
Biztos sokan örülnének egy olyan jó hosszú piros pályának ami a völgyállomásig levezet a fekete helyett.
2012.04.18 22:52:41
Cikk szezon-utani-teendok Hehe. Én is kiszedtem a bélést, aztán halálra küzdöttem magam mire visszagyömöszöltem. Kishijján szét is szakítottam az egyik bélést,mert folyton beakadt a "lépésváltóba". Aztán rájöttem hogy többet ésszel... (soká tartott :-( ) elővettem egy cipőkanalat, és pikk-pakk visszacsusszant. 2012.03.22 20:59:52
Cikk bepakolas-lista JA ! Az 5-ös elosztó már nálam is régóta az alapfelszerelés része. Az égőre is többször gondoltam már hogy kellett volna vinni, de eddig mindig elfelejtettem bepakolni, pedig nagy igazság, hogy ezeken nagyon spullozni szoktak. Olyan már volt hogy a csillár égőt én raktam át az olvasó lámpába mert az erdeti alkalmatlan volt a funkciójára. Sok olyan cucc van felsorolva ami alapfeleszerelés kell legyen egy autóba nem csak sieléshez (gumipók, gyors kötözö, alap szerszám készlet.) Ezeket nem tom kell e ide felsorolni. További jótanács, hogy a pénzt legalább 3 különböző helyre szétosztva tároljuk! Nálunk aza rendszer, hogy a párom mindenből ehlyes kupacokat képez fejenként külön külön, aztán mindent átnézve/számolva én pakolom be a táskákba majd a kocsiba. Általban ennek ellenére legalább 1 valamit ami "jó lett volna" mindig otthon felejtünk. Az eddigi legdurvább amikor a fele pénzt felejtettük otthon. :-) Nem fordultunk vissza érte, mert az szerencsétlenséget hoz (nem szerintem), fizettünk kártyával... 2012.01.09 13:54:14

h i r d e t é s
h i r d e t é s
FELIRATKOZÁS HÍRLEVÉLRE » UTASBIZTOSÍTÁS -10% » INGYENES TANÁCSADÁS » SÍELŐK NAPTÁRA »
A SIELOK.HU SZÁMOKBAN
A portált jelenleg 42 vendég és 1 regisztrált felhasználó látogatja.