Hát elég futurisztikusnak tűnik az új széria mindkét darabja (D2 Vario Flex éa D2 Vario Cut)!
Bár nem vagyok műszaki, de az elméletet logikailag értem, a kérdés, hogy mindez hogy működik majd a gyakorlatban, és ténylegesen jelent-e előnyt az átlagos síelő számára...
Mindenesetre majd akkora ugrásnak tűnik, mint anno a carving, ami, mint tudjuk, bejött...
Ha bárki próbálta/próbálja, megírhatná a tapasztalatait...
Néhány kusza gondolat pusztán a képek láttán:
- vajon hogy reagálnak majd a csőr + farrész bevágásai (cut) a hó és jég ráfagyásokra hosszú távon?
- a felső és alsó lapot egymáshoz rögzítő csavarok vajon mennyire dolgoznak majd?
- a lapok közé bekerülő nedvesség nem okoz-e majd rohadást (lsd. a gumi oldalcsíkokat a kocsikon)
- mik a fejlődés további irányai? jön a hosszában végig kéttestű sí (katamarán?), lesz majd rugó és lengéscsillapító, esetleg fék és motor is a jövő dupla-fedelű lécein? és ha lesz dupla-fedelű katamarán, és azon a két lapot egyre jobban eltávolítják egymástól, még akár a szánkót is feltalálhatják... :-)))