Adatvédelmi tájékoztatónkat itt találod. A minőségi szolgáltatás érdekében sütiket használunk.
ELFOGADOM

Gopass Card

ÜZENETEK (104)Időben csökkenő Időben csökkenő
százas
218 élménybeszámolót írt
218
12 éve tag
2020.04.07. 18:34
Meg mered venni?
turkburk
12 élménybeszámolót írt
12
7 éve tag
2020.04.03. 23:05
Nekem ma írtak, hogy elkezdték visszautalni a jegyek árát és már meg is jött a számlámra.
Köszi a segítséget! :)
Előzmény: (jolyjoker 209020)
jolyjoker
37 élménybeszámolót írt
37
5 éve tag
2020.03.14. 20:51
Igen, megkezdett érvényességnél nincs cancel gomb. Ebben az esetben csakis a reklamacia@gopass.sk-ra küldött igény alapján történik visszatérítés. Név, felhasználó azonosító és gopass kártya száma legyen benne, hogy azonosítani tudják a konkrét terméket.
Előzmény: (turkburk 209016)
jolyjoker
37 élménybeszámolót írt
37
5 éve tag
2020.03.14. 20:39
A megkezdett érvényességű jegyet az online felületen már nem lehet lemondani, azt emailben kell kérni. Tényleg nagyon dolgoznak, nekem is ma délelőtt írtak vissza a 2 lemondási igényemről egyikre (12 óra különbséggel küldtem el 2 különböző felhasználóra, érdekes módon a későbbire válaszoltak előbb), és megírták, hogy mennyit fognak visszautalni a bankszámlámra. A credit jóváírás az érvényesség előtti napon délig megtörtént lemondáskor van, az az ÁSZF szerinti normál lemondás szerint működik továbbra is, ezért lehet az 1 eur adminisztrációs költség is beterhelve.
csakegysielo
1 élménybeszámolót írt
1
7 éve tag
2020.03.14. 18:40
Én 03.12-én tudtam cancelt nyomni a 03.13-15-ig érvényes jegyekre, ezért jegyenként levontak 1 euró kezelési költséget és az összeg jóváíródott gopass creditként, amit újra elkölthetnék, akár jövőre is.

Persze idén már nem lesz síelés, szóval írtam nekik az info@gopass.sk címre, hogy a pénzt kérném vissza, válaszban azt írták, hogy a reklamacia@gopass.sk címre írjam meg az igényem és visszaküldik a pénzt, de kicsit hosszabb időbe fog telni.

Szerintem aki nem cancelezte annak is visszaküldik a jegy árát, mert bár vismajor eset van, de ők azok akik nem tudnak szolgáltatni, a síelők mennének síelni. (Fordított a helyzet a szállással, ott mi nem tudunk/akarunk menni, szóval csak a szállásadó jóindulatára számíthatunk, hogy átfoglalhatjuk jövő szezonra.)

UPDATE: ezt most írták, szombat 18:30-kor, szóval nonstop dolgoznak úgy látszik.
Előzmény: (turkburk 209016)
turkburk
12 élménybeszámolót írt
12
7 éve tag
2020.03.14. 13:37
Megnéztem a My orders / Active orders oldalt, de nekem nincs 'cancel' gomb. Március 13-15 van jegyünk több is. Lehet, hogy az a gond, hogy már elkezdődött az érvényessége?
Írtam nekik még csütörtökön, amikor bejelentették a lezárást az online felületükön, de nem válaszoltak.
Az is elvárható lett volna, hogy értesítsenek emailben a lezárásról, nehogy elinduljak és ott derüljön ki. Persze, most mindenki a híreket lesi, de ha már megvan minden elérhetőségem náluk, megtehették volna.
Előzmény: (jolyjoker 209001)
Petkovics
109 élménybeszámolót írt
109
15 éve tag
2020.03.13. 20:27
nagyon köszönöm a gyors választ! akkor visszakapok 54 €-ot amit a jövő szezonban tudok levásárolni. mondjuk ezzel sokkal előrébb nem leszek, de legalább nem buktam el...
Előzmény: (jolyjoker 209001)
jolyjoker
37 élménybeszámolót írt
37
5 éve tag
2020.03.13. 20:18
Belépsz az online felületre, a My orders menüpont alatt megtalálod a megvásárolt termékeket, és egyenként mindegyiknél rányomsz a cancel gombra. A jóváírt összeget a credit alatt látod.
Előzmény: (Petkovics 208999)
Petkovics
109 élménybeszámolót írt
109
15 éve tag
2020.03.13. 19:01
ha megkérlek akkor lefordítanád amit írtál?
én március 24,25, 26-ra vettem a 9€-os napijegyekből. ezekkel mit tudok csinálni? köszi a segítséget előre is!
Előzmény: (RM 208991)
RM
873 élménybeszámolót írt
873
19 éve tag
2020.03.13. 09:49
A goopass oldalon lehet cancel-elni a sí jegyeket. Ezt tegyétek meg! (Nem tudom automatikusan törlődik-e. ) Én gopass pontokért vettem, azokat jóváírták.
jolyjoker
37 élménybeszámolót írt
37
5 éve tag
2020.03.13. 07:41
Csakis gopass creditre van lehetőség, ami a későbbiekben bármikor felhasználható online vásárláskor.
Nekem 1 évig állt náluk egy elbénázott creditfeltöltés/síbérletvásárlás miatt közel 100 ezer forinton, mire eljött a következő vásárlás időpontja. Sajnos nincs mit tenni, ez így működik, a használati feltételekben le van írva.
bigdandesign
1 élménybeszámolót írt
1
4 éve tag
2020.03.13. 06:55
Sziasztok!
Tegnap vissza kellett fordulnunk, mert útközben ért minket a hír, hogy bezárnak mindent a vírus miatt. A lefoglalt síbérleteket vissza tudtam még mondani. Az a kérdésem, hogy hogyan tudok visszajutni a pénzemhez, hogy ne a gopass kreditben álljon?
üdv: Dani
RM
873 élménybeszámolót írt
873
19 éve tag
2020.03.03. 10:02
Amikor az áramszünet volt északon és csak reggel mentek a liftek, akkor barátomék egy 1 napos "ingyenes" kupont ki tudtak sírni Chopokra. Némi levelezés kellett hozzá ...
jolyjoker
37 élménybeszámolót írt
37
5 éve tag
2020.03.03. 09:22
Utólag nincs visszatérítés, csak ha előző napig történik a lemondás. Főleg ha legalább 1x lecsipogott beléptető kapunál. Olyasmi rémlik viszont, hogy a közeli aquaparkba be lehet lépni vala, ha valami oknál fogva a síelés nem jönne össze...
Jocipapika
1 élménybeszámolót írt
1
4 éve tag
2020.03.02. 11:34
Sziasztok!
Tud valaki segíteni azzal kapcsolatban, hogy mi van akkor ha online megvásárolod a bérleted, és arra a napra pont le vannak zárva a pályák! Vissza kapod a bérlet árát vagy mi történik?
jolyjoker
37 élménybeszámolót írt
37
5 éve tag
2020.02.04. 19:07
A Gopass pontok a síterep területén vannak: Krupova, Lucky, Zahradky és Biela Put-nál. Nagy sorbanállásra nem kell készülni, elég pörgős az ügyintézés. Az online vásárlás visszaigazolása legyen nálatok kinyomtatva.
KKy
117 élménybeszámolót írt
117
8 éve tag
2020.02.03. 15:28
Hello!

Keresd a GOPASS pontokat vagy a CASSA kat. Ott tudod átvenni, az ilyen módon rendelt bérletek esetén nem kell a kártyáért letéti díjat fizetni. Egyszerűbb és gyorsabb, ha kinyomtatod az igazolást és viszed magaddal, de azt is elfogadják ha a telefonodon bemutatod a kapott email mellékletét. 31.én voltam Csorba-tónál ott nem volt nyitva a GOPASS pont csak a pénztár és ott adták ki a kártyákat, gyakorlatilag mindenki arra várt a sorban.

Ha egy kicsit visszaolvasol már leírták ezeket és valahol szerepelt a GOPASS pontok listája vagy talán a térképek linkje is.

Jó szórakozást, sportolást nektek!
Vandorsolyom
1 élménybeszámolót írt
1
4 éve tag
2020.02.03. 14:10
Üdv! Ismerőseimmel mennénk Chopokra hétvégén. Online a gopass.sk oldalán már megrendeltük előre a jegyeket. Az lenne a kérdésem, hogy a kártyákat hol kapjuk kézhez? Olvastam hogy gopass pontokon lehet átvenni. Ez azt jelenti hogy majd csak ott helyben kell sorbanállni értük a síközpontban, vagy akár valahol máshol is át lehet venni?
Előzmény: (KKy 207951)
KKy
117 élménybeszámolót írt
117
8 éve tag
2020.01.30. 16:19
Szia!

Add hozzá a a fiókodhoz a barátaidat és meg tudod venni a síbérleteket akár már most. A vásárlást visszaigazoló bizonylatok (e-mail-ben kapod) bemutatása után megkapjátok a kártyákat feltöltve a napijeggyel.

jó síelést: KKy
elsőelőzőkövetkezőutolsó
h i r d e t é s
facebook twitter youtube instagram linkedin pinterest google cégem rss tiktok

Megjelenési ajánlatunk:
sielok.hu © Copyright 2000-2024 - Síelők Bt.