Adatvédelmi tájékoztatónkat itt találod. A minőségi szolgáltatás érdekében sütiket használunk.
ELFOGADOM

Gopass Card

ÜZENETEK (104)Időben csökkenő Időben csökkenő
Olivér Gáspár
1 élménybeszámolót írt
1
7 éve tag
2020.01.30. 15:37
Sziasztok!

Holnap indulunk 7en Chopokra, és egyedül nekem van GoPass kártyám.
Kérdésem az lenne hogy meg tudom venni a jegyet szombatra én is a többieknek online, vagy csak magamnak fogom tudni?
Köszönöm a választ!
jolyjoker
37 élménybeszámolót írt
37
5 éve tag
2020.01.27. 20:13
Gopass oldalon a regisztrációd alá vedd fel családtagként az utastársadat, így neki is lesz kártyája. Síbérletet neki csak így tudsz vásárolni majd, mert vásárlásnál azonnal hozzá kell adni mindenkinek a saját névre szóló kártyájához.
Előzmény: (pepe1000 207862)
pepe1000
1 élménybeszámolót írt
1
4 éve tag
2020.01.27. 20:07
Sziasztok! Regisztráltam a gopass oldalán. Kaptam e-mail-ben egy virtuális kártyaszámot, kártyát. Ketten utazunk, ha két főre veszem a jegyet, kapunk majd két kártyát? Köszi előre is a választ!!
Foglalj szállást a legjobb síterepeken!
KERESÉS
BGabika
13 élménybeszámolót írt
13
6 éve tag
2020.01.17. 13:30
Szia! Amikor adták az új kártyát, elvileg összevezették a kettőt. Tehát nem baj.
Előzmény: (csanyics 207558)
csanyics
1 élménybeszámolót írt
1
4 éve tag
2020.01.17. 11:53
Sziasztok a segítségeteket kérném gopass ügyben. A 2018 téli síelésnél után a férjem nem őrizte meg a gopass kártyáját. 2019 decemberben kapott újat síeléskor. Most ismét megy, s jegyvételkor látta, hogy a gopass oldalán feltüntetett kártyaszám nem egyezik a fizikai kártyáján lévővel. Ez így a normális? Ha igen, akkor nem is kell újra sorban állni, csak mehetnek a felvonóra? Köszönöm!
RM
873 élménybeszámolót írt
873
19 éve tag
2020.01.13. 20:24
Köszi az infókat! Remélem jó hétvégénk lesz ... :-)
Előzmény: (MVAdrienn 207435)
MVAdrienn
4 élménybeszámolót írt
4
4 éve tag
2020.01.13. 08:14
szia.

kb. 2 perc volt az egész, csak egy csoport volt előttünk a sorban. nagyon pörgetik. nyilván, ha 50-en állnak előtted sorban, akkor több idő, de maga az ügyintézés nagyon gyors.
jó szórakozást :)
Előzmény: (RM 207253)
jolyjoker
37 élménybeszámolót írt
37
5 éve tag
2020.01.10. 14:43
Pár perces az ügyintézés. Mi az északi oldalon a központi gopass pontban dec. 31.-i tömegben mentünk, 10 perc sorbanállás után kb. 5 perc alatt kaptuk meg a síbérlettel feltöltött 4 db. új chipkártyát.
Előzmény: (RM 207253)
százas
218 élménybeszámolót írt
218
12 éve tag
2020.01.07. 20:24
Van persze
Előzmény: (MVAdrienn 207259)
MVAdrienn
4 élménybeszámolót írt
4
4 éve tag
2020.01.07. 15:07
persze. köszönöm.
hétfőn délelőtt írok, mert vasárnap este érünk haza.
Előzmény: (RM 207253)
RM
873 élménybeszámolót írt
873
19 éve tag
2020.01.07. 14:39
Emlékeim szerint és a térkép ( https://www.jasna.sk/en/hory/lyzovacka/lifts-and-slopes ) szerint igen. A kabinos legalján van a déli oldalon elvben.

Majd leírod mennyi ideig tartott, hogy ment ... ? Jövő héten mi is megyünk és van 2 új ember, az ő bérletüket szombat reggel szeretnénk átvenni ...
Előzmény: (MVAdrienn 207251)
MVAdrienn
4 élménybeszámolót írt
4
4 éve tag
2020.01.07. 14:31
köszönöm!!!!!!
Ilyen pont van ott a kabinos felvonó aljában? Déli oldalról, Krupováról indulunk.
Előzmény: (RM 207249)
RM
873 élménybeszámolót írt
873
19 éve tag
2020.01.07. 13:34
A Gopass kártya az maga a síjegy. A Gopass ponton tudod átvenni. (Az olyasmi mint a kassza ...)
Előzmény: (MVAdrienn 207246)
MVAdrienn
4 élménybeszámolót írt
4
4 éve tag
2020.01.07. 12:10
Sziasztok. Bocsánat ha ismétlő kérdést teszek fel, de nagyon sürgős lenne. Holnap megyünk a Chopokra, online megvettem 20 euróért a felvonókra a jegyet. Az lenne a kérdésem, hogy a kinyomtatott jegy ellenében a pénztárban adnak mágneskártyát, vagy ez hogy működik? Nem a gopass kárytára gondolok, hanem ami a felvonókhoz kell. Illetve hogy ez a jegy érvénye oda vissza az északi déli oldal felvonóira is, igaz? Hálásan köszönöm, ha valaki gyorsan válaszol.
jolyjoker
37 élménybeszámolót írt
37
5 éve tag
2019.12.31. 00:57
Az online jegyvásárlásnál lehet kérni 2EURért kártya postázást. De nem tökéletes, nekünk a 4 rendelt kártyából csak 3 jött meg postán, így a 4.-ik miatt csak be kellett mennünk a Gopass pontra.
Igen, ki kell nyomtatni a vásárlás visszaigazolását, de telefon képernyőn is be lehet mutatni.
Előzmény: (RM 207025)
RM
873 élménybeszámolót írt
873
19 éve tag
2019.12.30. 19:18
Sziasztok! Ha jól értem már "csak" kártyát nem lehet venni a gopass oldalon. (Régen kb. 2-3EU volt és postázták.) Ha jól értem: online megvesszük a jegyet első alkalommal és a kasszában majd nyomtatnak hozzá egy névre szóló kártyát. Ez így működik? Jegyvásárlásról igazolást kell magunkkal vinni?
Előzmény: (magnum56 206680)
jolyjoker
37 élménybeszámolót írt
37
5 éve tag
2019.12.21. 08:47
Nem kell új kártya. Ha a meglévő be van regisztrálva a weblapon a felhasználódhoz, akkor innentől kezdve amikor online vásárolsz síbérletet (akár szezon, akár napi), ehhez a beregisztrált kártyához hozzáadod a vásárlás során, és viheted is magaddal a pályára, elektronikusan hozzáadódik a vásárolt jegy. Azzal nem kell foglalkozni, hogy rányomtatták a kártyára a korábbi vásárlás infóját, hiszen a beléptető kapuk nem a kártyára írt feliratot olvassák, hanem a chipen levő infót olvassák be.
A use discount mező nem kötelező, ha nincs kedvezménykódod, egyszerűen üresen hagyod.
Előzmény: (atesz776 206847)
atesz776
1 élménybeszámolót írt
1
4 éve tag
2019.12.20. 17:07
Az addig oké, hogy ezek a season bérletek, de mi voltunk Jasnán, regisztráltam, megvettük online a jegyet és a helyszínen az irodában a kártyát is. Ezt követően egyébként a weblapon a felhasználómhoz hozzá is tudtam adni a vonalkód száma alapján. Viszont azt nem értem, ha újra veszek napijegyet pl Tátralomnicra akkor most nekem új kártyát kell igényelnem a helyszínen vagy amiket ott a gopass info-nál láthattam automatákat az irodában érvényesíteni tudom? Amit kaptunk Jasnán kártya annak a hátoldalán rajta vannak az aznapi adatok, át, dátum..stb szóval új nem igen férne rá... Továbbá a felhasználómba a nevem mellett az "use discount" részhez mit kéne beírni? Én már a világon az összes számsort próbáltam ami a kártyán volt vagy e-mailben kaptam, de akkor most ezek csak 1x használatos kártyák, kivéve a season pass?
jolyjoker
37 élménybeszámolót írt
37
5 éve tag
2019.12.10. 13:52
Csak akkor postázzák ki a chipkártyát, ha kifejezetten ezt kéred a megrendeléskor.
Ha korábban már volt kártyád, akkor arra lehet rátölteni a szezonbérletet.
De a sípályán is át lehet venni kártyát személyesen a pénztáraknál, ehhez be kell mutatni a vásárlásról szóló visszaigazolást, amit emailen elküldtek (papíron vagy képernyőn), de nekem volt már, hogy nem tudtam bemutatni és kikeresték a rendszerből.
Előzmény: (vilidoki 206660)
magnum56
322 élménybeszámolót írt
322
15 éve tag
2019.12.10. 10:41
Nekem sem küldték el postán a GOPASS kártyát. Azt olvastam a weblapon, hogy az első sízés alkalmávál fogják átadni abban a pénztárban, ahol alőször jelentkezem sízésre.

A befizetésről szóló igazolást (számlát) a weblapról ki lehet nyomtatni, de emailban is elküldték.
Előzmény: (vilidoki 206660)
elsőelőzőkövetkezőutolsó
h i r d e t é s
facebook twitter youtube instagram linkedin pinterest google cégem rss tiktok

Megjelenési ajánlatunk:
sielok.hu © Copyright 2000-2024 - Síelők Bt.