Egyrészt az alábbi topicban már megkezdődött "kitárgyalása" az opusznak,
https://sielok.hu/forum/viewtopic.php?t=4503
másrészt pedig nem a szegény Gáspár Győzőn kell(ene) csak elverni a port.
Tudomásul kell venni, hogy a kereskedelmi televíziók azt adnak, ami a nézettséget növeli (18-45 éves korosztályban!!!). Ha ez a borzalom (értem a műsor egészére, tartal(matlan)mára, szerkesztésére, vágására hozza ezt a nézettséget, akkor minden "rendben van".
Én - bevallom - aránylag sokszor megnézem, mert olyan, mint a Kiszel Tünde, Fásy mulató, vagy az Anett(ka) műsor ami annyira rossz, hogy már nézhető.
Az más kérdés, hogy a síelés, mint műfaj itt csak paródiaként jelent meg. De hát miért éppen ezt venné komolyan egy kereskedelmi televízió?
Igen. Irritáló valóban, hogy repülővel ki "Insbrukba", ott mindent venni, vagy bérelni, és nyavalyogni, hogy milyen rossz itt a Kohlerhofban! (Voltam ott, nagyon kellemes szálloda.) Aztán persze a fürdőköpeny fordítva van rajta (még az is lehet, hogy a címkét így nem kellett kitakarni, mint Beja asszony hátát.
Aztán szegény Virág fején vágásról vágára ugrált a bukósisak és a kötött sapka.
Azért a gagyihoz is érzék kell ám! Mármint a képernyőre viteléhez.