Adatvédelmi tájékoztatónkat itt találod. A minőségi szolgáltatás érdekében sütiket használunk.
ELFOGADOM

Előzmény és válaszok a Snowkite (síelés ernyővel) topikból

ÜZENETEK (2)Időben csökkenő Időben csökkenő
ZoltanS
2 élménybeszámolót írt
2
8 éve tag
2015.10.06. 12:51
Sziasztok!
tudnátok segíteni,ha kezdő vagyok ebben a műfajban merre érdemes elindulni?
Ernyőm van,snowboardom is,csak terepeket nem találok.Ausztria esetleg?
Előre is köszönöm.
üdv,Z
landsurfer
32 élménybeszámolót írt
32
12 éve tag
2015.04.09. 19:25
Csengett a telefon este, jég Tomi volt a vonalban. Kérdezte, másnap beiktatunk-e egy hókájtozást Donovalyban. Nem kellett rábeszélni.
Húsvét vasárnap reggel fél hétkor indultunk a Pöttyös utcai metró megállótól és fél tízkor már a Zahradiste oldali parkolóban vigyorogtunk, miután alaposan felmértük a terepet. Tovább autóztunk a felvonók fölé. A nap már szépen sütött, fagypont körüli hőmérséklet lehetett. A hatalmas (kb.60 cm) hó meglehetősen süppedős volt és motoros szánokkal barázdázott.
A szél a völgy felől fújt a hegyoldalra, szinte vízszintesen lehetett haladni a legmagasabban fekvő szálloda és egy facsoport, illetve az aszfalt út végénél lévő információs tábla között. Nem túl tágas terep, inkább technikás. A lécek 10-15 cm mélyen a hóba süllyedtek és a motoros szánok által karistolt nyomokon hatalmasat döccentek, ehhez hozzájött a szélerő hullámzása, mégis élveztem ahogy egyre jobban megszoktam a terepet. Olyan volt, mintha egy vadlovat törtem volna be. El is fáradtam, úgy három órás freeride után.