| |||||||||
Üzenet szövege | |||||||||
![]()
Kedves Mátraszentistván Sípark,
Köszönöm szépen a korrekt választ! Az ötödik kapu szerintem sokat fog segíteni! :) Illetve ha a kapuk előtt is kialakítotok egy "karámot", hogy az emberek rendesen sorba tudjanak állni és pl. az egyedül síelő síoktató ne tudjon balról bevágni a sor legelejére, az javítana a sorba állás morálján. Plusz egy kérdés, én vagyok a béna, vagy mi mi lehet a gond? A négyüléses alja pont olyan magasságban van, hogy ha beleülök akkor pont a bakancsom felső szára tartja az egész liftet. PS. Magyarországon még mindig a Ti Síterepetek a legjobb :) Előzmény: (Mátraszentistván Sípark 198799)
|
|||||||||
![]()
Kedves tomace!
Köszönjük az építőjellegű hozzászólást! A sorállást illetően sajnos azt kell, hogy mondjuk, ha rekordszámú látogatónk van akkor ez szinte elkerülhetetlen, ugyanis az elmúlt hétvégén naponta körülbelül 1.500-an síeltek nálunk. Tény, hogy jobb lift kihasználtság mellett lehet ezen valamelyest csökenteni, éppen ezért beüzemelés alatt van az ötödik beléptető kapu, ami az egyedül érkezőknek ad majd becsatlakozási lehetőséget a 2-3-as csoportokban érkezők mellé. Reméljük láttad, hogy az ülőszékes beléptető rendszere is lehető legmodernebb, de sajnos kis sípálya lévén a Skidata cég eléggé ritkán látogat el hozzánk, hogy a megrendelt telepítéseket befejezze. Annyiban azért hadd védjük meg az ülőszékes beszállóját, hogy annak a kialakítását a Doppelmayr cég tervezte kifejezetten a helyi terepviszonyokra, ami szerintünk ennél professzionálisabb nem is lehetne főleg, hogy a beléptetű kapuk egy olyan speciális konzolra lettek felszerelve, ami megengedi, hogy a pályakezelőgép a lehető leglaposabb beszálló placcot készíthesse el hóból, mind a kapuk előtt, mind pedig az utána lévő részen. Ez azért fontos, hogy a sízők a sorbanállás során ne csúszhassanak egymásra, hanem kényelmes mozdulatokkal tudjanak besorolni a gyorsítószalaghoz. A sártengert a parkolóban nagyon sajnáljuk, minden évben új zúzottkő réteget kap, de sajnos az egyedüli jó megoldás az a térburkolat/aszfalt lenne. Az utak burkolása részben a mostani beruházásba már belekerült (ere majd nyáron kerülhet sor), de parkolóhelyek leburkolása még várat magára. A hóvastagságot amint újra lehül a levegő, növelni fogjuk a kritikus részeken. És igyekszünk az 1-es piros pályát is megnyitni. Előzmény: (tomace 198756)
|
|||||||||
![]()
Ezt az írást kiemeltük a
síterepről írt élménybeszámolók közé.
Ma kilátogattunk Mátraszentistvánra. 11:45-re értünk ki, már nagyon tele volt a hely, alig lehetett parkoló helyet találni, de ami nagyobb gáz volt, hogy akkora sártenger volt mindenhol a parkolóban, hogy csak na. Pénztárnál, meg mindenhol máshol most is nagyon kedvesek voltak. Viszont az a két pálya ami nyitva van az max 3-4 órára nyújt elég szórakozást, illetve nyújtana, ha a négyülésesnél nem kellene 10-15 percet sorban állni a pocsék kialakítása miatt. Nincs single line, hogy mindig négy emberrel menjen fel a lift és ne 2-3-al, hogy ne alakuljanak ki kígyózó sorok. A pálya, hát túl sok hó nincs rajta, de azért élvezhető. Ami gáz, hogy a bejárathoz nem lehet becsúszni, fel kell menni a tányérossal és az utolsó pát métert onnan felsétálni. Illetve a négyüléses előtti utolsó 100m-en azért rengeteg helyen kilátszik a föld. A Hüttében kedvesek, de az nem normális, hogy a sor Hütte előtt kígyózik, mondjuk még így is gyorsabb mint Eplényben. Az árak nem annyira elszálltak, a kaja meg finom. Jó lenne ha lenne hó, de az az 1,8-2 km ami nyitva van az édes kevés. Hiába "szépítik" a 4-es, 5-ös,6-os pálya az egy és ugyanaz, ez ilyen magyar sajátosság, hogy egy pályát háromszor számolnak bele a síterületbe. |
|||||||||
h i r d e t é s
|