Adatvédelmi tájékoztatónkat itt találod. A minőségi szolgáltatás érdekében sütiket használunk.
ELFOGADOM

Előzmény és válaszok a Donovaly topikból

ÜZENETEK (3)Időben csökkenő Időben csökkenő
pattyski
1345 élménybeszámolót írt
1345
22 éve tag
2018.02.13. 14:53
Na már vártam ezt.
Akkor kezdjük az elején.
Első perctől ment a sumákolás minden kollégámat az őrületbe kergették a sok apró szemétséggel.
Tehát lefoglalták a szállás és félpanziót x főre. De mindig más, több, fő jelent meg, többszöri kérdésünkre se voltatok hajlandók elárulni.
Mindenhol mindennap ment a csalás és sumákolás. AMikor panaszkodtatok nagyképűen a kolléeganőmnek AKI BESZÉL magyarul (azt állitottátok hogy senki se beszél) akkor adott plusz kaját az idős úrnak, sőt megmutatta a papirt amin a pontos vacsorát foglaltátok le, akkor kuss volt.
Este saját bort hoztatok, és poharakat is kértetek. A vacsoránál fogyasztott italokat nem fizettétek ki, őgy kellett a báros csajnak utánatok mennie reggel hogy ki kellene már fizetni.
Ha nem sumákoltatok volna folyamatosan, akár reggel, akár este, hanem normálisan viselkedtetek volna akkor semmi ilyen gond nem lett volna. A kolléganőm kiborult idegileg tőletek, pedig ő egy nagyon nyugodt hölgy. Majdnem sírt amikor elmentetek innen. Soha 20 év alatt ilyen aljas szemét ember nem volt nálunk mint ti, aki így mindenkit akivel kapcsolatba került megsértett, lealázott.

Akkor szakadt el a cérna amikor az alkalmazottaimat lebunkóztad! Ugye emlékszel? Te ilyet NEM tehetsz meg.

PS
A többi család akivel voltatok, miért tudott rendesen fizetni és nem sumákolni?

Ehh
Előzmény: (4season 199375)
BAnna
18 élménybeszámolót írt
18
8 éve tag
2018.02.13. 11:00
Szia!

Meglehetősen hosszú, de mégsem érthetőek pontosan a történtek.
Mi a korábbiakban szintén csapatos szervezésben jártunk többször a Pattyben, teljes megelégedéssel. Egyrészt egy ilyen elégedetlenkedő levél esetén szerintem érdemes a konkrét problémát is leírni, ugyanis az látszik, hogy valami oka volt, hogy kialakult a fizetéskor a bizalmatlanság. Bookingos foglaláskor általában az fizet (főként, ha magánszemélyként regisztrált tag), aki foglalta és az iromány szerint még egyeztette is a szállást. Ha szobánkénti fizetést szeretnénk, akkor érdemes pl. céges regisztrációt létrehozni, amikor is a foglaláskor a szobákhoz neveket is rendelhetünk, becsekkoláskor pedig minden szobához minimum egy igazolványt regisztráltatunk, valamint előre jelezzük, hogy külön szeretnénk fizetni. Ezeket így tisztáztátok előre?
Igen komoly feladat a recepciósnak lenyomozni, hogy melyik szoba költségét kin kell behajtania, főleg, ha van olyan, aki abban a tudatban van, hogy Te ezt akár már le is rendezted, ha már voltál olyan kedves, hogy foglaltál mindenkinek.
Az fizeti a zenészt, aki rendelte, nem pedig akinek húzzák!
Szerintem egyértelmű, hogy kommunikációs hiba történt, ráadásul írtad is, hogy az apartmanok és az étkezés is rendben volt. Nyilván ezért mentetek és nem kijelentkezni, fizetni és vitatkozni, ezért furcsa, hogy senkinek sem ajánlod.
Nagyon bízom benne, hogy megtudhatjuk hamarosan, hogy mit gondol erről a másik fél, ugyanis többször is szokott ide irogatni Ö is.
BAnna
Előzmény: (4season 199375)
4season
2 élménybeszámolót írt
2
8 éve tag
2018.02.13. 09:15
Sziasztok!
A csapatunkkal a hétvégén Dóvalon voltunk a Honda kupán. A versenyről csak jót tudok mondani, több mint 200 gyereket ilyen flottul leversenyeztetni nagyon profi munka!
Amiért írok a szállásunk!! A Patty Ski-ben szálltunk meg, bár ne tettük volna! Az apartmanok és az étkezés rendben volt, de ami a kijelentkezésnél a fizetésnél történt az a legrosszabb emlékeimet hozta vissza Szlovákiával kapcsolatosan. Mivel a magyarul is tudó Csiliaková Iveta - a Booking-on vele egyeztettem a foglalást - volt a recepción, feltételezem hogy Ő az üzemeltető. A fizetésnél már első pillanattól azt éreztette, hogy nem bízik bennünk, sőt azt gondolja hogy be akarjuk csapni. Végtelen gorombán kioktató módon kérte rajtunk számon hogy miért nem nem az előrendelésünknek megfelelően étkeztünk az étteremben. (t.i. egy 12 éves gyereknek felnőtt adagra változtattuk az étkezését, mert láttuk h kevés lesz neki.) Nem volt hajlandó megérteni vagy elfogadni hogy apartmanonként szeretnénk fizetni, Végül annyira ellenségessé és kommunikáció képtelenné vált, hogy behívott egy tagbaszakadt munkatársát. Nem tudjuk ki lehetett (nem mutatkozott be) de valószínűleg a főnök, mert úgy viselkedett a többiekkel. Ő ahogy bejött a recepcióra, emelt hangon kérte (Ő is beszélte a magyar nyelvet), hogy végre pontosan mondjuk el a fogyasztásainkat és ne szórakozzunk Ivetával. Újra megtettük (akkor már 3x-ra) de valahogy Ő sem akarta elfogadni ezt. Ez már nekünk is sok volt és szóvá tettük hogy az éttermi személyzet semmilyen nyelven nem értett a szlovákon kívül. Na ekkor elszabadult a pokol. A nagydarab fickó durván káromkodva üvölteni kezdett velünk, hogy csalunk, hazudunk, (nem írom le, de útszéli stílusban káromolta felmenőinket.) A döbbenettől hogy ez előfordul a XXI. században megszólalni sem tudtam. Régi emlékeim persze voltak a Szlovák "vendégszeretetről", de ez azokat is felülmúlta. A végtelen gyűlölet és bizalmatlanság sugárzott Róluk. Senkinek sem ajánlom jó szívvel hogy Náluk szálljon meg.
Mivel leírtam a nevét a hölgynek ezért ide írom a sajátomat is.
Hodruszky Csaba
Foglalj szállást a legjobb síterepeken!
KERESÉS
h i r d e t é s
h i r d e t é s
Havazás Előrejelzés
UTASBIZTOSÍTÁS
KIEMELT SÍTÁBOROK
MEGÚJULT A SÍELŐK NAPTÁRA
SZAKÜZLET AJÁNLATOK
KIEMELT APRÓHIRDETÉSEK
FELIRATKOZOM A HÍRLEVÉLRE
facebook twitter youtube instagram linkedin pinterest google cégem rss tiktok

Megjelenési ajánlatunk:
sielok.hu © Copyright 2000-2024 - Síelők Bt.