Adatvédelmi tájékoztatónkat itt találod. A minőségi szolgáltatás érdekében sütiket használunk.
ELFOGADOM
Menü ≡
Üzenet írásához regisztrálnod kell, vagy be kell jelentkezned.
laponként: összesen 6, rendezés:
Előzmény és válaszok a Eplény Intersport Síaréna topikból
Üzenet szövege
Feladó:  Matyi72Férfi
Dátum: 2018.02.14. 13:57
(Üzenetazonosító: 199464)
Matyi72 Hozzászólások: 128
Regisztrált: 2011.02.20.
14 síterepet értékelt

csaba01 hülyeségeket beszél, ha annyi lenne egy új mint amennyi ez volt, akkor biztosan újat építetek volna. De itt ennyire futotta. Olyan gyors meg soha sem volt, és nem is lesz mint egy modernebb újabb lift. A ki és beszállás miatt. Az új liftek a fordítóállomásokon a széket leveszik a kötélről, lelassul amíg megfordul és beleülnek az emberek, majd felgyorsítja és visszateszi a rá. Ugyanezt csinálja kiszállásnál is. Ha egy ilyen öreg liftet felgyorsítanának ekkora sebességre, lennének érdekes be és kiszállások....
Előzmény: (arsenal 199452)
Feladó:  csaba01FérfiHaladó síelő
Dátum: 2018.02.14. 13:54
(Üzenetazonosító: 199463)
csaba01 Hozzászólások: 16
Regisztrált: 2015.02.03.

Szia!
Félreértesz a kiépítés alatt nem a lift árára gondolok hanem magának a pálya kiépítésének és kiszolgáló egységeinek a munkálataira és költségeire.Magyarul ha már egyszer megépítenek egy 500 méteres új pályaszakaszt és 1000 méteres pályaszakaszt alkalmassá tesznek egy ülőlift "fogadására" akkor egy ilyen komoly beruházás hallatán egy gyorsabb liftre számítottam.
Előzmény: (arsenal 199452)
Feladó:  arsenalFérfiHaladó síelő
Dátum: 2018.02.14. 11:05
(Üzenetazonosító: 199452)
arsenal Hozzászólások: 248
Regisztrált: 2006.12.02.
31 síterepet értékelt

"Ehhez képest 2018 ban sikerült Eplényben megépíteni és üzembe helyezni egy elavult nagyon lassú 2 üléses liftet,megjegyzem egy korszerű gyors lift kiépítése is ugyanennyibe került volna."
Ebben biztos vagy? Ahogy a négyesülős ez is egy Ausztriában leselejtezett lift, nem szabad csodákat várni, de hülyeségeket ne beszéljünk már, hogy ugyanennyi lett volna egy tiszta új Doppelmayr/Leitner lift.
Előzmény: (csaba01 199362)
h i r d e t é s

Feladó:  zombi444FérfiHaladó síelő
Dátum: 2018.02.13. 18:49
(Üzenetazonosító: 199402)
zombi444 Hozzászólások: 21
Regisztrált: 2017.01.23.
5 síterepet értékelt

Sokan elfelejtik azt, hogy egy sílift telepítésénél mennyi mindenre kell egyidejűleg figyelni. Ezeknek a tényezőknek a figyelembevételével kell a lehető legoptimálisabb konfigurációt kiépíteni és üzemeltetni. Legyen ez szabvány, előírás vagy éppen tapasztalat (a teljesség igénye nélkül). Mindig lesz olyan akinek valami nem tetszik. Nem értem az összehasonlítgatást sem különböző külföldi pályákkal, hiszen teljesen mások a körülmények.
Előzmény: (Tervező 199397)
Feladó:  TervezőFérfiProfi síelő
Dátum: 2018.02.13. 16:35
(Üzenetazonosító: 199397)
Tervező Hozzászólások: 49
Regisztrált: 2015.02.08.
BEMUTATKOZÁS

Helytől, lifttől, üzemeltetőtől függetlenül, fix kapcsolású pályák esetében:
1. A pályát gyorsan járatják, a kezdők be-és kiszállásnál gyakran elesnek, pálya gyakran áll: haladó sízők anyáznak
2. A pályát lassabban járatják, kevesebbszer áll meg elesés miatt,de mivel lassú: haladó sízők anyáznak

3. Ausztria januári tapasztalat:lekapcsolós rendszerű berendezések, kényelmes kiszállás, kezdők egymásra borultak (sokszor) pálya áll: többi síző nem anyázott....
Előzmény: (csaba01 199362)
Feladó:  csaba01FérfiHaladó síelő
Dátum: 2018.02.12. 23:00
(Üzenetazonosító: 199362)
csaba01 Hozzászólások: 16
Regisztrált: 2015.02.03.

Sziasztok!
Bubek67 teljesen igazad van nagyon fontos a gyerekek sportra nevelése, és a helyes technika elsajátítása valamint a szabadidő hasznos eltöltése a téli időszakban is,erre a célra tökéletesek a tanulópályák húzós liftel.
Nagyúr egyetértek veled valóban szükség van ilyen pályákra is de ennek a lankás tanulópályának az élvezeti értéke nincs összhangban a beruházás mértékével.Azzal nem értek egyet hogy milyen sanyarú a hazai hógyártók élete, hiszen senki sem kényszeríti őket erre a munkára, vállalkozások üzemelteteik a pályákat haszon reményében, és ez így helyes.
Syorg58 a 7 es felső szakasza valóban tökéletes még a középhaladóknak is ara hogy gyakoroljanak csiszolják a tudásukat pontosan ezért is örültem a hírnek hogy megduplázzák a hosszát viszont az új rész élvezhetetlenül lankás.
Összegezve:anno nagyon megörültem a hírnek az eplényi fejlesztések kapcsán, mert elképzeltem hogy milyen szuper lesz síelni a 7 es en 1km hosszan egy laza tempóval,majd felrepít egy kétüléses lift és indulhatunk újra, miközben az 1 es pályán nem lesznek tanulók ez lesz a haladók Mekkája.Ehhez képest 2018 ban sikerült Eplényben megépíteni és üzembe helyezni egy elavult nagyon lassú 2 üléses liftet,megjegyzem egy korszerű gyors lift kiépítése is ugyanennyibe került volna, sajnálom a sípálya látogatása után nagyon csalódott vagyok.

laponként: összesen 6, rendezés:
h i r d e t é s
UTASBIZTOSÍTÁS -10% » FELIRATKOZÁS HÍRLEVÉLRE » INGYENES TANÁCSADÁS » SÍELŐK NAPTÁRA »
A SIELOK.HU SZÁMOKBAN
A portált jelenleg 79 vendég és 6 regisztrált felhasználó látogatja.