szia, érdekesnek találom amit írsz, én például biztos nem lennék képes így szabályozni a sebességemet, nem is nagyon értem , hogy így mi az ami tényleg akkora lassító erőt fog adni, hogy ne gyorsuljak be 100-ra.
talán még emlékszel arra videóra amit linkeltem magamról. ott ugye egy aránylag meredek szakaszon mentem egy R/19-es léccel. ha végig íven húznám forgatás nélkül, figyelve a kikormányzásban azokra, amit említesz, akkor se nagyon tudnám elkerülni hogy a lejtő végén már menjek ilyen közel 90-100-as tempót. viszont ez a kanyar elején forgatós és abból élbe állós dolog abszolút működik, a vk versenyzők is ezt csinálják gs-ben. tudom neki a nyomvonalhoz is kell igazodniuk de akkor is.
persze az én esetemben alap hogy mélyen keményen döntve síeljem meg közben a lejtőt, minnél többet carvingolva benne.