Adatvédelmi tájékoztatónkat itt találod. A minőségi szolgáltatás érdekében sütiket használunk.
ELFOGADOM
Magyarország
Mátraszentistván Sípark
síterep infó oldal
ÉRDEKEL
SZÁLLÁSTIPP
A Páholy | Grand Chalet Mátra
ÜZENETEK (1)Időben csökkenő Időben csökkenő
pisti a garazda
5 élménybeszámolót írt
5
17 éve tag
Ez egy kiemelt üzenet ebből a topikból: Mátraszentistván Sípark
2020.02.06. 16:45
Pech. Nekem Pincavallo-n 15%-kkal kevesebbet kellett fizetnem az előre lefoglalt bérletekért, mivel nem volt elég használható állapotú pálya. Síiskola szervezte, egy szállodányi embert érintett - még azt sem lehet mondani, hogy csak egy-egy esetben tudnak gálánsak lenni tőlünk nyugatra a barbárokkal...
És igen, a jegypénztáraknál a helyi nyelven felül minimum angolul kiírják, hogy mi a feltétele a visszatérítésnek - működő felvonó/használható pálya %-ban szokott meghatározva lenni. Csak ugye 50-80 km pályánál és az erre méretezett felvonó mennyiségnél az alsó pályákkal az esetek 99%-ában ki tudják védeni a visszatérítést meleg/eső esetén. Nem arról van szó, hogy reklamációnak helye nincs.
A hirtelen jött vihar - vis major - alapvetően más szituáció, mint amikor én mint üzemeltető úgy döntök, hogy nem éri meg hóágyúzni, de teljes áron adom a jegyet.
Persze kitehetem a honlapra/pénztárhoz, hogy pl. délután vihar/eső esedékes, délben zárunk, mindenki úgy vegyen jegyet. Meg vehetek egy olyan szünetmentes áramforrást - Uram bocsá' aggregátorral, bár felesleges, mert nincs szükség fél Paksnyi kapacitásra -, hogy a pénztárak áramszünet esetén is működni tudjanak pár órát és mindenki visszakaphassa a pénzét. A 21. században élünk.
De még ezek ellenére is azt mondom, hogy jobban szeretném, ha megoldódnának/eltűnnének a hasonló problémák, mert kár lenne az MSZI-ért...
Előzmény: (Tervező 208160)
h i r d e t é s
facebook twitter youtube instagram linkedin pinterest google cégem rss tiktok

Megjelenési ajánlatunk:
sielok.hu © Copyright 2000-2024 - Síelők Bt.