Tökéletesen leírted az élményemet.
Én 4 éves kisfiammal mentem, 5 napos hétköznapi bérletem volt, így a sorban állást elkerültük a pénztárnál. Az első 1 órában normálisan lehetett menni. Egy röpke "apa-idő"-re kisfiamat pálya szélén hagytam bambulni (szereti bambulni, ahogy a felnőttek esnek), és mentem egyet le, majd szembesültem a sorral. Nagy lassan feljöttem a csákányossal (tanulság: ekkor mindig azt kell választani, az embereket hajtja az ülés kényelme). Úgy értékeltem nagy csalódás lesz ez a nap, de talán még az utolsó fél órában lehet egy jót sielni.
Gondoltam egyet: 11-kor elmegyünk az autóhoz, hosszabb ebédet tartunk, és alszunk egyet benne. Kisfiamnak amúgy is jót tenne egy délutáni csendes pihenő, mint az oviban. Aludt is 2-ig, lassan felkeltünk, és fél 3 fele visszamentünk, amikor kezdett lassan normalizálódni a tömeg (már csak 15 perces sort mondtak lenn). Ahogy közeledett a 4 óra fogytak az emberek, és fél 4-kor bejelentették a ráadás 1 órát, ami nagyon jól esett. Nagyon jól lehetett csapatni neki.
Mondanám, hogy szar a marketinjük, de a ráadás 1 óra tényleg átértékelte az egész napomat. Kisfiam elsőnek ment le a 4-es pályán, utána megtanulta a kis csákányos liftet. Sőt nagyon élvezte, hogy este, refrektorfényben síelünk (ha már esti sízés nem lesz egy darabig).
Ami nagyon hiányzik, az az előre tájékoztatás. Most, hogy van online jegy, mondahtnák mennyi jegyet adtak el, sőt csak online jegyet kellene eladni - kötelezően. És tényleg legyen korlát, figyelmeztessen: te aki az 2000. jegyet veszed légy tisztában, hogy ekkor 15 perc fölé fog nőni a várakozás.
A válság lehetőség is. Itt lenne a lehetőség, hogy aki ausztriához szokott, egy jó élményben részesüljön, és legalább szezononként pár nap erejéig oda látogasson.
A marketingjükben is előre kellene gondolkodni. Ez a management sara... nem a melóst (liftesek) kell túlóráztatni, hanem kitalálni egy jó munkatervet.