Vasárnap egyöntetűen szép napsütést adott a sielok.hu + bergfex + stuhleck.at, ezért kinéztünk egy 1-napos síelésre.
Jó volt, de sokan voltak. :)
9:40 körül értünk oda, épp akkor telt be a P3 szerpentin (az 1. kanyarnál már jött egy fickó lefelé, mutatta hogy ne is menjek feljebb). Megálltunk a bal szélén + még vagy 10 autó, aztán annyi.
A Mittelstation-nál igen nagy sor volt - mire megvettük a jegyeket 10:20 körül, már egészen a kasszáig ért. Csak 11 után jutottunk oda a felvonóhoz. :(
Fentebb már kicsit tűrhetőbb volt a sor (és azok legalább haladnak, de ez a Mittelstation gyilkos, amikor a P1 parkoló felől is jönnek a népek).
Fenn csak 15h körül kezdett el lazulni a tömeg.
13h körül jöttünk csak le újra (szemüveg az autóban maradt :) akkor már nem volt sor a Mittelstation-nál sem.
A kék pályák (könnyű részein) elég jó volt a hó, de a meredekebb részeken (pl. 10a letörések) buckás + kemény alapig lesodort volt a tömegtől.
Sajnos a kedvencem, a 2-es pálya sem volt tökéletes: sok helyen az is le volt sodorva (gondolom itt lentebb igen-igen megolvadt az enyhülésben).
Azért ebben a nagy napsütésben így is lehetett élvezni a síelést, nem bántam meg. :)
A nap végén ültünk be a fenti hüttébe.
Utána lassan evickéltünk le a piros 1b pályán a buckák között.
17 órakor jött a felmentő sereg: 3 ratrack elindult felfelé :)
Még egy utolsó ádáz ámokfutás kezdődött a friss nyomban...
Odafelé M1-Eisenstadt útvonalon mentünk - GPS szerint nem nagy különbség időben/km-ben, és már úgyis rég jártam arrafelé.
Visszafelé inkább az M85-ön - a sötétben nem akartam olyan sok normál főutat (szembe forgalom) + kisebb is errefelé a forgalom (és még mindig tükörsima, nem dobál úgy mint az M1).
Mindkét osztrák benzinkúton ahol megálltunk, magyar személyzet dolgozott.
Osztrák Avia kútnál tankoltunk, Super 95 kb. a hazai 95-ös áron, de ez itt E5 benzin volt, nem lehetett kihagyni.
Meg 1 doboz igazi cukros kólát, csak az íze kedvéért (jobb, mint az a fruktóz-glukóz szirupos ami itthon van).