Adatvédelmi tájékoztatónkat itt találod. A minőségi szolgáltatás érdekében sütiket használunk.
ELFOGADOM
Szlovákia
Donovaly
síterep infó oldal
ÉRDEKEL
SZÁLLÁSTIPP
Apartments Racek - 7 fős apartmanok Donovalyban a sípályák közelében
ÜZENETEK (1)Időben csökkenő Időben csökkenő
rossviki
2 élménybeszámolót írt
2
10 éve tag
Ez egy kiemelt üzenet ebből a topikból: Donovaly
2018.02.14. 15:24
Kedves Fórumozók,

Én is szeretném hozzátenni a véleményemet a PattySki szállás élményhez, amelyről Hodruszky Csaba írt - Csaba 4 családnak foglalt 3 appartmant. Én az egyik család voltam - 1 felnőtt 1 gyerekkel - aki egy 2 felnőtt 1 gyerekes családdal volt egy appartmannban a D7-es ben. És igen, komplex volt az elszámolás - mert egyik család ebben az appartmannban vacsorázott első este, a másik nem, mert későb érkezett.

Visszautastanám azt, hogy sumákoltunk és nem mondtuk meg, hogy hányan voltunk - pontosan az volt a probléma, hogy nem sumákoltunk azzal kapcsolatban, hogy az egyik nagyobb termetű gyereknek felnőtt ételt rendeltünk! Ezért a hölgy összekavarodott a számla rendezésénél és aheleyett, hogy elmondta volna nekünk, hogy volt ennyi szállás ennyi főre, ennyi reggeli (gyerek, felnőtt ár), ennyi vacsora (ennyi gyerek, ennyi felnőtt ár), azzal fogadott, hogy semmi nem stimmel, nem azt rendeltük, amit kértünk és egyáltalán nem vezette le számunkra, hogy az általa kiszámolt ár mit tartalmaz, hogy esélyünk legyen egymás között elszámolni.

A kérdésre, hogy hányan vagyunk sokszor válaszoltunk, sokszor elmondtuk és mindig ugyanazt mondtuk - az étellel kapcsolatban jeleztük, hogy a számolásnál vegye figyelembe, hogy habár gyerek volt a szálláson, felnőtt ételt rendeltünk neki, miután láttuk, hogy a fiúnak nem elegendő az adag. 3 család ott állt a pultnál és ahogy egy közös ebédnél is szokott lenni ott álltunk a készpénzzel és nem azt vártuk tőle, hogy appartmanonként fizessünk (miután az első percben láttuk, hogy ő ezt nem szeretné, mert bonyolult), csak azt, hogy elmondja, hogy milyen tétel mennyibe kerül, és egyben odaadtuk volna neki a pénzt. Erre esélyt sem kaptunk. Csak arra, hogy az első perctől kezdve meg legyünk vádolva, hogy sumákolunk.

Teljes jóindulattal léptünk be a szobákat rendezni - nem tettük szóvá, hogy nem kaptunk elegendő ágyneműt (de lehetőségünk sem lett volna, mert a recepción sem reggel, sem este nem találtunk embert, napközben pedig inkább síeléssel töltöttük az időt és úgy gondoltuk utána, hogy megoldjuk az ágynemű hiányt más módon), nem tettük szóvá, hogy az étteremben a kiszolgáló személyzet nem tudta követni, hogy milyen ételt hozott ki, milyen ételt nem. De ők kihangsúlyoznám, hogy kedvesek voltak!!! Tehát ez ténylegesen kommunikációs probléma volt - mivel mindannyian utazunk, ez azért nem szokott gondot okozni, hilyen tisztában vagyunk, nem beszéljük az adott ország nyelvét. Az ital rendelést többször kellett jeleznünk (amikor értették is, hogy mit kérünk), mert nem hozták ki elsőre. Amikor kértünk vizet, akkor poharat nem kaptunk. Sót is többször kellett kérnünk - én úgy gondolom, hogy ezek tényeleg kommunikációs problémákból adódtak és nem okoztak volna gondot, hiszen ezek olyan hiányosságok, amin az ember nem akad fenn, nem probléma, kedvességgel kompenzálható, ahogy ezt a kiszolgáló személyzet tette is. Még az sem okozott gondot, hogy végül valakinek nem hoztak vacsorát (felnőttnek) és kellett kérnünk pluszba - ami szerintem az elap félreértés oka lehetett az elszámolásnál, mert mi sem követtük, hogy kinek mit hoztak és olyan nagy időintervallum telt el a kiszolgálásban, hogy addigra a társaság egy része már elfogyasztotta a vacsoráját - úgy gondolom, hogy egy előre leadott rendelés esetén nem a vendégnek kell követnie, hogy mit hozott már ki a konyha mit nem. Hiszen nem managelni szeretnénk az esténket, felügyelni, mint egy projekt, hanem jól érezni magunkat. Én úgy gondolom, hogy a félreértés ebből is fakadt, hogy a konyha más mennyiséget adhatott le, mint amit fogyasztottunk.

Italokat is rendeltünk - amikor távoztunk senki nem szólt, hogy rendeznünk kell ott és akkor a számlát és nem a számlához írják, hogy az összes más fogyasztást - másnap azonban elég megalázónak éreztük a reggelinél, hogy ahelyett, hogy szóltak volna egy felnőttnek, hogy elfelejtettétek rendezni a számlát (és Iveta nem vezette le mit fizetünk, ergo nem tudtuk, hogy az ital nincs benne), ehhez képest a reggelizőben hagyott gyerekeket tartották túsznak, hogy nem mehetnek ki az étteremből, amig 7 db!!! üdítőt nem rendezünk.

A szolgáltatás hiányosságait nem egyből kifogásolta az egyik apuka - akkor kifogásolta, amikor többször teljesen egyértelművé tették számunkra, hogy úgy gondolják, hogy csalni akarunk. Azt is jelezném, hogy az indulatok nem nálunk pattantak el - nem mi üvöltöztünk és küldtük el a szállásadó férfi tagját melegebb égtájakra, hanem az Úr küldütt el minket cifra szavakkal. Azt is elmondanám, hogy amikor Iveta szlokávul hívta a kollégáját nagyon feldúlt hangon, akkor az Úr nem úgy jött be, hogy tisztázni szeretné a helyzetet (Botinak szólította Iveta), hanem azzal a hozzáállással jött be, hogy fenyegessen bennünket. Elmondanám, hogy a kifogásokat is kultúrált szavakkal kritizálta az apuka, habár határozott hangon, ami a vádaskodások tükrében teljesen érthető magatartás volt, hiszen már fél órája azzal vádoltak minket, hogy csalni szeretnénk.

Esélyt nem kaptunk, hogy elmondjuk, hogy mit fogyasztottunk, hány gyerek, hány felnőtt adag volt. Azt végkép nem értem, miért kellett még egyszer elmondanunk, hogy hányan voltunk, hiszen egyértelmű volt a foglalásból. Világos volt a booking foglalásból, hány gyerek és hány felnőtt volt.

Én sérelmezem, hogy nem kaptunk részletes számlát sem - kértük, hogy segítsen abban, hogy akkor mi volt fogyasztva az ő álláspontjuk szerint, hogy el tudjunk számolni egymás között. Nem azt kértük, miután láttuk, hogy gondot okozott appartmanonként elszámolni, hogy ossza le appartmanonként a számlát, hanem azt, hogy mondja meg mennyi a számla és mondja meg, hogy az egyes tételek mennyibe kerülnek. Erre a kérésünkre az volt a válasz, hogy nem mondja meg, számoljunk el magunk között és oldjuk meg ahogy akarjuk, ő megmondja mennyi a vége és kész és még arra is felszólított, hogy kizárólag egyikünk maradhat bent az irodában - én úgy gondolom, hogy ez nem megfelelő kezelése egy számla rendezésének.

És miért tudta a B3 appartman rendezni a számlát? Mert 1 családról volt szó, szimpla volt a számolás - étkezéseknél sem kértek semmi extrat. Nem voltak olyan anomáliák, az appartman egyik fele kért első este vacsorát, a másik fele pedig nem. 1 reggelit es 1 vacsorát kellett rendezniuk és a szállást és kész. Ennek az elszámolása szimpla volt.

Tehát összegezve - én úgy gondolom, hogy a PattySki lehetséges, hogy valóban tud komplex foglalásokat rendezni, de ebben az esetben nem sikerült neki. Iveta vasárnap reggel olyan fogyasztásokkal és foglalással találkozott, ami probléma megoldást kívánt - egy probléma megoldásnál úgy gondolom, hogy nem a vendéget kell megdorgálni, hogy bonyolult fogyasztást eredményezett, és nem annak a reakciónak kellene lennie, hogy eleve feltételezi, hogy csalni akarunk, majd amikor nem értünk egyet, mert nem mutatja meg ő mit és hogyan számolt, csak folyamatosan hajtogatja, hogy mondjuk meg végre hányan vagyunk (amit többször megteszünk, de meg sem hallja), akkor hív egy megtermett férfi embert, hogy üvöltözzön velünk.

Még pluszban megjegyezném, hogy egy 1.5 szobás appartmannt átkutatni, hogy hol találjuk az 5. ágyneműt nem gondolom, hogy meghaladná a képességeiket - konyha szekrényben nem kerestük egyedül :) Amennyiben a vendég azt kifogásolja, hogy nem volt a foglalásnak megfelelően 5 ágynemű, nem gondolom, hogy azt kellene neki mondani, hogy ő biztosan tudja, hogy ott van és a vendég nem találta meg - hiszen hibázhatnak is a kollégái, még ha jóindulatúak is, hiszen nem ő tette oda személyesen az ágyneműt. Nem lehülyézni kellene a vendéget, hogy nem találta meg. És utána majdnem megverni a vendéget, amikor elmondja, hogy a szolgáltatással nem volt megelégedve és az éttermi kiszolgálásnál mit tapasztalt, ami magyarázhatja, hogy miért nem stimmelt az elszámolás. Mi megoldást próbáltunk kínálni az elején, hogy elmondjuk neki, hogy miért lehetnek eltérések - utána már csak a hátunk mögött hagyni a helyet és soha vissza nem menni.

Sajnálom, hogy így jártunk, mert igen is rányomta a bélyegét a szuper két napra. Velem még soha nem beszéltek így és soha nem ereszkednék le erre a szintre.

Remélem más nem jár így - ha mégis ezt a szállást választanátok (mert jó helyen van és megfelelő a szállás is és esetleg Ti ügyesebben megtaláljátok az ágyneműt :) és nem riadtatok vissza ettől a beszámolótól figyeljetek, hogy szimpla legyen a rendelés!

Még egy megjegyzés: találkoztunk második este egy másik családdal, akik próbáltak az appartmanjukba bejutni este - a recepción nem találtak senkit, a foglalásnál megadott telefonszámon, amit hívni kellett nem volt elérhető a szállás. Nem tudjuk, hogy végül hogy jutottak be... Tételezzük fel, hogy sikerült nekik előbb utóbb.


Ross Viki
h i r d e t é s
h i r d e t é s
Havazás Előrejelzés
UTASBIZTOSÍTÁS
KIEMELT SÍTÁBOROK
MEGÚJULT A SÍELŐK NAPTÁRA
SZAKÜZLET AJÁNLATOK
KIEMELT APRÓHIRDETÉSEK
FELIRATKOZOM A HÍRLEVÉLRE
facebook twitter youtube instagram linkedin pinterest google cégem rss tiktok

Megjelenési ajánlatunk:
sielok.hu © Copyright 2000-2024 - Síelők Bt.