Adatvédelmi tájékoztatónkat itt találod. A minőségi szolgáltatás érdekében sütiket használunk.
ELFOGADOM
Chopok 2018 - egy napos teszt 30 év után - kellemes meglepetés
Feltöltötte: S Kiss Zoltán | Feltöltve: 2018.03.15. | Síterep infó a portálon »
A csúcs őrzője.
A csúcs őrzője.
Északi, Lukova, csúcs.
Északi, Lukova, csúcs.
7-es fekete pálya a B5-ös liftről.
7-es fekete pálya a B5-ös liftről.
Az 1a pálya eleje a Lukova alatt. A Vág-völgye és a Deményfalvi-völgy felhőben.
Az 1a pálya eleje a Lukova alatt. A Vág-völgye és a Deményfalvi-völgy felhőben.
Lukovai panoráma.
Lukovai panoráma.
No comment.
No comment.
Technika. (A 120 km-es szélerősségig működőképes A1 lift, aminek az oszlopai messziről nézve sajnos egy kicsit elnyomják a hegyet, ami így kisebbnek tűnik.)
Technika. (A 120 km-es szélerősségig működőképes A1 lift, aminek az oszlopai messziről nézve sajnos egy kicsit elnyomják a hegyet, ami így kisebbnek tűnik.)
Csúcs és az A2 lift teteje.
Csúcs és az A2 lift teteje.
A sárkány is megnyalja a csúcsot.:-)
A sárkány is megnyalja a csúcsot.:-)
Észak, észak-kelet csúcspanoráma. Bal sarok 1c pálya, jobb sarok A2 lift.
Észak, észak-kelet csúcspanoráma. Bal sarok 1c pálya, jobb sarok A2 lift.
Panoráma Lomnic felé. Kialakuló felhőréteg a Vág-völgyében.
Panoráma Lomnic felé. Kialakuló felhőréteg a Vág-völgyében.
Nyugati panoráma.
Nyugati panoráma.
Déli. A kb. 200 méter vastag felhőréteg alatt tiszta idő volt, csak a nap hiányzott.
Déli. A kb. 200 méter vastag felhőréteg alatt tiszta idő volt, csak a nap hiányzott.
Déli 33a, süllyedés a felhőbe 1.
Déli 33a, süllyedés a felhőbe 1.
Déli 33a, süllyedés a felhőbe 2.
Déli 33a, süllyedés a felhőbe 2.
Az idén átadott A5 lift alja C8 és C9 társaságában, bal felső sarokban Kosodrevinával és A2-vel.
Az idén átadott A5 lift alja C8 és C9 társaságában, bal felső sarokban Kosodrevinával és A2-vel.
A2 lift teteje zúzmarával, felhőpaplannal.
A2 lift teteje zúzmarával, felhőpaplannal.
Újra a csúcson.
Újra a csúcson.
Étteremburkolat, minden kiálló alkatrészen:-) zúzmarával.
Étteremburkolat, minden kiálló alkatrészen:-) zúzmarával.
Kilátás a Rotunda (csúcs) étteremből 1.
Kilátás a Rotunda (csúcs) étteremből 1.
Kilátás a Rotunda (csúcs) étteremből 2.
Kilátás a Rotunda (csúcs) étteremből 2.
Csúcs A1-A2 állomás, hó a kijáratban.
Csúcs A1-A2 állomás, hó a kijáratban.
1c pálya eleje. Délutánra az északin is kialakult a felhőréteg, de szerencsére itt sem volt túl vastag.
1c pálya eleje. Délutánra az északin is kialakult a felhőréteg, de szerencsére itt sem volt túl vastag.
Felhőtenger és szivárvány a két Tátra között.
Felhőtenger és szivárvány a két Tátra között.
A gerinc nyugat felé, naplemente, ellenfény, felfejlődő felhőzet 1... (a háttérben kivehetők a Deres lift C14 oszlopai.)
A gerinc nyugat felé, naplemente, ellenfény, felfejlődő felhőzet 1... (a háttérben kivehetők a Deres lift C14 oszlopai.)
A gerinc nyugat felé, naplemente, ellenfény, felfejlődő felhőzet 2...
A gerinc nyugat felé, naplemente, ellenfény, felfejlődő felhőzet 2...
1c pálya liftzárás előtt.
1c pálya liftzárás előtt.
Felhők felett... (1c)
Felhők felett... (1c)
A gerinc nyugat felé, naplemente, ellenfény, felfejlődő felhőzet 3...
A gerinc nyugat felé, naplemente, ellenfény, felfejlődő felhőzet 3...
A gerinc nyugat felé, naplemente, ellenfény, felfejlődő felhőzet 4...
A gerinc nyugat felé, naplemente, ellenfény, felfejlődő felhőzet 4...
Ellenfény, felhő, szellő...:-) (1c)
Ellenfény, felhő, szellő...:-) (1c)
Felhőbe vesző A1.
Felhőbe vesző A1.
1c pálya az A1 már nem jár, a nap megy lefelé...:-)
1c pálya az A1 már nem jár, a nap megy lefelé...:-)
1c bevezet a felhőbe... (A magasabbik Tátra még küzd a felhők felett maradásért.)
1c bevezet a felhőbe... (A magasabbik Tátra még küzd a felhők felett maradásért.)
Az A1 kábelei is eltűnnek...
Az A1 kábelei is eltűnnek...
Szerencsére a felhőréteg alatt még szürkületben is jók a látási viszonyok az utolsó csúszáshoz... (7, 7a, 10 pályákon, jobbra lent a B3 lift)
Szerencsére a felhőréteg alatt még szürkületben is jók a látási viszonyok az utolsó csúszáshoz... (7, 7a, 10 pályákon, jobbra lent a B3 lift)
Bónusz. Ezt a képet gyerekkoromban, 1980-ban csináltam. Éppen mászunk(!) fel a csúcsra a B7 tetejétől. A képen látható nagyon kis kapacitású régi Lukova-csúcs liftnél (Von Roll) szép időben sokszor több órás sor volt, így másztunk a csúcsra.:-)
Bónusz. Ezt a képet gyerekkoromban, 1980-ban csináltam. Éppen mászunk(!) fel a csúcsra a B7 tetejétől. A képen látható nagyon kis kapacitású régi Lukova-csúcs liftnél (Von Roll) szép időben sokszor több órás sor volt, így másztunk a csúcsra.:-)