Fischer 2010/11 síléc újdonságok - technológia
Feltöltve: 2010.09.27.
WORLD CUP TUNING: Az él vastagsága, annak anyaga és dőlésszöge a legkorszerűbb világkupa-követelményeknek felelnek meg.
WORLD CUP TUNING: Az él vastagsága, annak anyaga és dőlésszöge a legkorszerűbb világkupa-követelményeknek felelnek meg.
OPTIMALIZÁLT KANTNI MEGERŐSÍTÉS: Egy titán lap beillesztés védi a síkötés alatt elhelyezkedő éleket, és megakadályozza azok benyomódását.
OPTIMALIZÁLT KANTNI MEGERŐSÍTÉS: Egy titán lap beillesztés védi a síkötés alatt elhelyezkedő éleket, és megakadályozza azok benyomódását.
FLOWFLEX 2.0: Ez a speciális kötés-kapcsolási rendszer teljesen szabad hajlást tesz lehetővé a sínek, és ezáltal állandó hókontaktot biztosít!
FLOWFLEX 2.0: Ez a speciális kötés-kapcsolási rendszer teljesen szabad hajlást tesz lehetővé a sínek, és ezáltal állandó hókontaktot biztosít!
POWERRAIL: Új Railflex-fejlesztés, melynek köszönhetően maximális hókontakt érhető el kisebb erőveszteség nélkül. Tulajdonságai: Kézi beállítás lehetőség, mint a kölcsönzős léceknél.
POWERRAIL: Új Railflex-fejlesztés, melynek köszönhetően maximális hókontakt érhető el kisebb erőveszteség nélkül. Tulajdonságai: Kézi beállítás lehetőség, mint a kölcsönzős léceknél.
RACE PLATE JUNIOR: A felnőtt World Cup mintájára előállított junior verseny platni. Puhább kivitelben a fiatal versenyzőknek.
RACE PLATE JUNIOR: A felnőtt World Cup mintájára előállított junior verseny platni. Puhább kivitelben a fiatal versenyzőknek.
AIR POWER: A síléc kisebb sűrűségű. csökkentett súlyából adódóan könnyen kezelhető, kisebb erőkifejtésű síelést tesz lehetővé
AIR POWER: A síléc kisebb sűrűségű. csökkentett súlyából adódóan könnyen kezelhető, kisebb erőkifejtésű síelést tesz lehetővé
FIBER TECH: Különleges üvegszál-hálózat harmonikus hajló tulajdonságokkal. A sí kiválóan állja az erős és kemény kanyarokat.
FIBER TECH: Különleges üvegszál-hálózat harmonikus hajló tulajdonságokkal. A sí kiválóan állja az erős és kemény kanyarokat.
SANDWICH 25° SIDEWALL CONSTRUCTION: Egy különleges megoldás a twin tip síléceknek. Az oldalfalak 25 fokos szöge nagyobb ellenállást biztosítanak a sí éleinek. Másfelől az oldalfalak felelősek a közvetlen él és erőátvitelért, ami rendkívüli dinamizmust tes
SANDWICH 25° SIDEWALL CONSTRUCTION: Egy különleges megoldás a twin tip síléceknek. Az oldalfalak 25 fokos szöge nagyobb ellenállást biztosítanak a sí éleinek. Másfelől az oldalfalak felelősek a közvetlen él és erőátvitelért, ami rendkívüli dinamizmust tes
AIR CHANNEL: A levegőcsatornák, amiket az üvegszál-fa-magba integráltak, jelentősen könnyítik a lécet. Extrém erő és optimális nyomás-elosztás.
AIR CHANNEL: A levegőcsatornák, amiket az üvegszál-fa-magba integráltak, jelentősen könnyítik a lécet. Extrém erő és optimális nyomás-elosztás.
FUMA AIR CORE: A FUMA fa és az Air Core tehnológia egyvelegének tudható be a rendkívüli kis súly. A sandwich szerkezetnek köszönhetően a sí nagyszerű torziós merevséggel és stabilitással bír. Könnyen kontrollálható sízést tesz lehetővé.
FUMA AIR CORE: A FUMA fa és az Air Core tehnológia egyvelegének tudható be a rendkívüli kis súly. A sandwich szerkezetnek köszönhetően a sí nagyszerű torziós merevséggel és stabilitással bír. Könnyen kontrollálható sízést tesz lehetővé.
COMPOSITE FRAME: Az önálló héjszerkezet áthelyezi a erőt a két élre. A sí optimális síelést biztosít minden helyzetben.
COMPOSITE FRAME: Az önálló héjszerkezet áthelyezi a erőt a két élre. A sí optimális síelést biztosít minden helyzetben.
AIR CARBON: Ez a repülőgépgyártásban használatos csúcstechnológiai anyag szuperkönnyű, azonban mégis extrém kemény. Könnyebb kezelhetőséget és jobb performance-tulajdonságokat biztosít.
AIR CARBON: Ez a repülőgépgyártásban használatos csúcstechnológiai anyag szuperkönnyű, azonban mégis extrém kemény. Könnyebb kezelhetőséget és jobb performance-tulajdonságokat biztosít.
I-BEAM: Az új I-Beam technológia Carbon szénszál a profilokat, tesznek a famagba, amely rendkívül magas stabilitást biztosít. Az eredmény javított torziós tulajdonság és stabilitás. Azonfelül az alacsony súly optimális kezelhetőséget és tökéletes kontrol
I-BEAM: Az új I-Beam technológia Carbon szénszál a profilokat, tesznek a famagba, amely rendkívül magas stabilitást biztosít. Az eredmény javított torziós tulajdonság és stabilitás. Azonfelül az alacsony súly optimális kezelhetőséget és tökéletes kontrol
TUBE TECH: Az üvegszál profilok használata által alacsony súly és nagy teljesítmény érhető el. A sí szintén kiváló torziós tulajdonokkal és optimális sikló felülettel büszkélkedik.
TUBE TECH: Az üvegszál profilok használata által alacsony súly és nagy teljesítmény érhető el. A sí szintén kiváló torziós tulajdonokkal és optimális sikló felülettel büszkélkedik.
AIR CARBON TI: Ez a váz-szerkezet már a repülőgépgyártás (FACC) területén és a Forma-1-ben is aratott sikereket. A carbon és a titanium egyvelege könnyű súlyt, viszont nagy szakítószilárdságot biztosít. Ezáltal a könnyed léckontroll garantált.
AIR CARBON TI: Ez a váz-szerkezet már a repülőgépgyártás (FACC) területén és a Forma-1-ben is aratott sikereket. A carbon és a titanium egyvelege könnyű súlyt, viszont nagy szakítószilárdságot biztosít. Ezáltal a könnyed léckontroll garantált.
SANDWICH CONSTRUCTION: Megadja az egész síszerkezet végső stabilitását. A rétegelt famagból készült szerkezet erősíti az oldalfalat, és az éleket. Sandwich szerkezet a nagyobb stabilitásért erőért, és tartósságért.
SANDWICH CONSTRUCTION: Megadja az egész síszerkezet végső stabilitását. A rétegelt famagból készült szerkezet erősíti az oldalfalat, és az éleket. Sandwich szerkezet a nagyobb stabilitásért erőért, és tartósságért.
TITANAL 0.8/TITANAL 0.5: A famag dupla Titanium lappal van körbevéve, amit az Air Carbon szállal erősítettek meg. Az eredmény tökéletes él leszorítás
TITANAL 0.8/TITANAL 0.5: A famag dupla Titanium lappal van körbevéve, amit az Air Carbon szállal erősítettek meg. Az eredmény tökéletes él leszorítás
CARBON TECH: Különleges carbonszál-hálózat harmonikus hajló tulajdonságokkal. A sí kiválóan állja az erős és kemény agresszív fordulókat, íveket.
CARBON TECH: Különleges carbonszál-hálózat harmonikus hajló tulajdonságokkal. A sí kiválóan állja az erős és kemény agresszív fordulókat, íveket.
SANDWICH SIDEWALL CONSTRUCTION: Famag dupla Titanium lappal, amit még Air Carbon anyaggal erősítettek meg. A végeredmény maximális élkontakt és rendkívül sima siklás.
SANDWICH SIDEWALL CONSTRUCTION: Famag dupla Titanium lappal, amit még Air Carbon anyaggal erősítettek meg. A végeredmény maximális élkontakt és rendkívül sima siklás.
SIDEWALL CONSTRUCTION: Sidewall Construction legmagasabb stabilitásért, erőért és tartósságért amely folyamatosan támogatja az éleket.
SIDEWALL CONSTRUCTION: Sidewall Construction legmagasabb stabilitásért, erőért és tartósságért amely folyamatosan támogatja az éleket.
POWDER HULL/SWALLOW TAIL: A sí formája a motorcsónak vázához hasonlít, és ez fenomenális freeride érzést nyújt. Bármilyen minőségű havon átsiklik és mint a motorcsónak tolja ki a két oldalára a havat maga alól. Ez maximális manőverezhetőséget gyors és pre
POWDER HULL/SWALLOW TAIL: A sí formája a motorcsónak vázához hasonlít, és ez fenomenális freeride érzést nyújt. Bármilyen minőségű havon átsiklik és mint a motorcsónak tolja ki a két oldalára a havat maga alól. Ez maximális manőverezhetőséget gyors és pre
HOLE SKI TECHNOLOGY: Csökkentett súly a sí csőrénél és faránál ezáltal minimalizálja a rezgéseket. A léc csőrénél beáramló levegő leszorítja a sít, ez jobb fordulási tulajdonságot és irányítást eredményez.
HOLE SKI TECHNOLOGY: Csökkentett súly a sí csőrénél és faránál ezáltal minimalizálja a rezgéseket. A léc csőrénél beáramló levegő leszorítja a sít, ez jobb fordulási tulajdonságot és irányítást eredményez.
DYNAMIC GRIP CONTROL: 3 részre osztja hosszanti irányba a sít, és a laminációi közé van beintegrálva egy rugalmas, de nagy szakítószilárdságú anyag. A jobb dinamikusabb irányításért és élkontaktért.
DYNAMIC GRIP CONTROL: 3 részre osztja hosszanti irányba a sít, és a laminációi közé van beintegrálva egy rugalmas, de nagy szakítószilárdságú anyag. A jobb dinamikusabb irányításért és élkontaktért.
REAL TWIN TIP: A sí orra illetve fara ugyanolyan mértékben van meghajlítva mégpedig azért, hogy engedjék a mozgás szabadságát minden irányban. A síkötést tetszőlegesen lehet felszerelni.
REAL TWIN TIP: A sí orra illetve fara ugyanolyan mértékben van meghajlítva mégpedig azért, hogy engedjék a mozgás szabadságát minden irányban. A síkötést tetszőlegesen lehet felszerelni.
DUAL RADIUS SYSTEM: A különböző rádiusz van, a sí orránál illetve a sí faránál, ez a sínek gyorsabb fordulókat eredményez a hosszabb és rövidebb kanyaroknál egyaránt
DUAL RADIUS SYSTEM: A különböző rádiusz van, a sí orránál illetve a sí faránál, ez a sínek gyorsabb fordulókat eredményez a hosszabb és rövidebb kanyaroknál egyaránt
EARLY RISE: Az Early Rise tulajdonsága magasabb meredekebb csőr kialakítás. A megrövidített kapcsolat miatt rendkívüli manőverezhetőség érhető el a sípályán.
EARLY RISE: Az Early Rise tulajdonsága magasabb meredekebb csőr kialakítás. A megrövidített kapcsolat miatt rendkívüli manőverezhetőség érhető el a sípályán.
 
h i r d e t é s