Adatvédelmi tájékoztatónkat itt találod. A minőségi szolgáltatás érdekében sütiket használunk.
ELFOGADOM

Feketelista

ÜZENETEK (160)Időben csökkenő Időben csökkenő
karesz58
146 élménybeszámolót írt
146
17 éve tag
2009.02.27. 17:31
KÖVÉCS GÁBOR MELLETT VÁLLVETVE!

Kedves Gábor! Bár nem ismerjük egymást, teljesen megértelek. Vígasztalásként írom: ma már nem csak a vendégek készítenek fekete listát a szálláshelyekről, hanem a szállásadók is egyre többen készítenek feketelistát a "hipermarketes gazdaságos " vendégekről.
Mi is naponta megéljük, hogy a vendég elvárja ugyan a minél alacsonyabb árakhoz a lehető legmagasabb szintű szolgáltatást - és egy csomó dolog magától értetődik, pl. tiszta szoba, napi takarítás, törölközőcsere (ha kell, akkor naponta), kulturált étterem, jó konyha - nem csak egyfajta menűvel. Ez eddig rendben.
De ugyanúgy mi is elvárjuk, hogy a vendég is kulturáltan viselkedjen, ne hozza be tálcaszámra a sört, kartonszámra a bort, ha szállodába jött, akkor ne főzzön és süssön a szobában, ne locsolja szét a vörösbort a szőnyegpadlón. Mert ahogyan írod, nem csak a vendégnek kell jól éreznie magát, hanem nekem is, aki napi 16 órát hajtok,hogy minden rendben legyen. És ha nem önellátó házba jön, akkor még személyzet is kell, amit nem lehet napi 20 euroból kitermelni.
Szóval, drága MAGYAR VENDÉGEINK, akiket nem érint, ne vegye magára - "de akinek inge, az öltözködjön fel végre".
A foglalóról egy friss történet: magyar doktor ur foglalt szobát a hét végére "biztos megjövünk" felkiáltással és írással, csak éppen elfelejtett megérkezni, így itt maradtak az üres szobák no és a veszteségünk is.(1.000.- eurorol beszélünk!) Hát, kedves magyar vendégeink: a honfitársak tanítanak meg senkiben sem megbízni.
Ha egy osztrák vagy német vendégünk - vagy bármely nyugati országból érkező - egy nappal is korábban elutazik, mint ahogy a megrendelése szólt, természetes, hogy kifizeti a megrendelt időszakot. Ha később érkezik, akkor ideszól telefonon. De miért nem működik ez Magyarországon?!

Kedves Gábor! Sok szeretettel várunk egy látogatásra és sielésre, ha errejársz!
Üdvözlettel: karesz 58, Berghotel Mariapfarr
eperke
197 élménybeszámolót írt
197
17 éve tag
2009.02.27. 17:22
Ocsó húsinak híg a leve:)))
Sajnos az ember mindig a saját kárán tanulja meg.
Bár voltunk már 15 eu/nap/fö szálláson ami abszolut hibátlan volt, sőt még a szauna is benne volt az árban.
karesz58
146 élménybeszámolót írt
146
17 éve tag
2009.02.27. 17:09
Kedves VIRI!
Én, mint szállásadó megértem, hogy a szülők olcsóbb árfekvésű szállást, sítábort szeretnének a gyerekeknek. De érdemes azért számolni is. Az ingyenes síbérlet egy igazi jó reklámfogás, ami nem is igazán ingyenes. Ugyanis ki kell fizetni olyan tételeket, mint üreságyár, regisztrációs díj, végtakarítás, stb. Ezekből az plusz összegekből az iroda összeszed kb. 20 - 30 eurot pluszban fejenként, ez fedezi annak a síbérletnek az árát, ami "ingyenes". Ráadásul - ezt nem mindenki tudja - néhány iroda résztulajdonos a sípályákban is, ezért ilyen "kedvező" a bérlet.
Ha mindent összeadunk - szállás + egyéb befizetések - és ha figyelembe vesszük, hogy ezért egy darab pályán lehet sielni, mert a több pályára érvényes bérletet már csak felárral lehet megvenni, így már nem is annyira olcsó ez a sítábor.
Nálunk egy öt éjszakás tábor, 4 napos bérlettel (200 km-nyi sípályára) 10.- euroval volt drágább a gyerekeknek januárban és az itteni sípályákon sem januárban, sem márciusban nincs sorbanállás.
Igaz, mi egy összegben határozzuk meg a részvételi díjat, ezért első pillantásra drágábbnak tűnik. Ráadásul mi két- és háromágyas fürdőszobás szobát adunk. Az is igaz, hogy az iskolai táboroknál törölközőt és ágyneműhuzatot hozni kell, de a szobában van WC-papír, tusfürdő, szappan no és pohár is :)
Évek óta visszatérő diákcsoportjaink vannak januárban és márciusban, amikor elutaznak, már foglalják is a következő évit. Az iskolai csoportoknál csak kortlátozott létszámban fogadunk felnőtteket (csoportonként maximum 10 fő, a felnőttekre más ár vonatkozik).
Üdvözellet
karesz58
huligan
3493 élménybeszámolót írt
3493
17 éve tag
2009.02.27. 15:38
Nem azzal van a gond, hogy kicsi pénz=alacsony színvonal! Leginkább azzal, hogy az alacsony színvonalhoz nem kicsi pénz társúl. Fontos az ár/érték arány. Ez minél kisebb az a jó. Innentől kezdve teljesen mindegy, hogy fájvsztár ól inklúzív vagy gásztrum :)
carmelitaf
11 élménybeszámolót írt
11
15 éve tag
2009.02.27. 15:25
Én pedig csatlakoznék szintén az előttem írotthoz.
Bizony,olcsó ár,majdnem alacsony minőséget takar.
Persze azért akad kivétel is.Erre jók a kapcsolatok !
Ha jó helyet és szinvonalas szállást akar valaki, az sajnos a 100 ezret üti az osztrákoknál is .Olasz-Franciáról nem is beszélve.Abból is lehet választani, mindenki előtt ott a lehetőség.
Az Interneten pedid a szállásokról leírás és kép is van.+ sok infó.Én nem az irodát védem ,de elegem van,hogy sokszor felkészületlen emberek reklamálnak mert nem tájékozódnak előre.
zsoci
552 élménybeszámolót írt
552
18 éve tag
2009.02.26. 12:54
Ez rendben van , de akkor meg kell alkudni a szinvonallal is!Kicsi pénz=alacsonyabb szinvonal.(És még mielőtt valaki nekem esne, nekem sincsenek millióim síelésre.)
Viri
715 élménybeszámolót írt
715
20 éve tag
2009.02.26. 11:45
Alain!

Ha kedvezményes, azaz ingyenes síbérletre, valamint a kedvező árfekvésre, melyet a szülő ki tud fizetni 9 - 15 éves gyerekének, tudsz megoldást, azonnal leszakadunk az utazási irodákról. De addig amíg a CarTour ezt tudja nyújtani "előre befizetősök" maradunk. A korábban leírtak iskolai sítúránkon történtek.
Alain
28 élménybeszámolót írt
28
15 éve tag
2009.02.20. 21:47
Nem értem én ezt.... Roskadozik a net szállodáktól, panzióktól és ti még mindig magyar utazási irodánál előre befizettek?
Viri
715 élménybeszámolót írt
715
20 éve tag
2009.02.19. 20:28
Örülök Atthoska, hogy Te is leírtad rossz tapasztalataidat a hotel seewirttel kapcsolatban, és nem véletlenül írtam csupa kisbetűvel, mert így nyomósítani tudom az irodánál, hogy nem csak egyszeri esetről van szó, bár én tisztába vagyok vele, hogy a szezonban ott megszállók mind ezt tapasztalták és fogják tapasztalni. Egyébként nincs mit hozzáfűznöm ahhoz amit leírtál, teljesen azonosak a tapasztalataink. Amit írtál utólagos engedelmeddel továbbítottam a Car Tour képviselőjének, aki már korábban is megigérte, hogy kivizsgálják az ügyet. Február 2. óta még semmi hír róla.
Atthoska
2 élménybeszámolót írt
2
15 éve tag
2009.02.19. 15:40
Sziasztok!
Csatlakoznék az előttem szóló Virihez. A barátaimmal együtt mi is a millstadt-i Hotel Seewirt vendégei voltunk majd 1 hétig. A szállást a Car-Tournál foglaltuk, ahol is lebeszéltek minket a 2 évvel ezelőtti szálláshelyünkről, mondván, hogy ez jobb. Mondanom sem kell, hogy a szállás és kiszolgálás is kritikán aluli volt. Tortúránk ott kezdődött, hogy a szállást csak 4 után lehetett elfoglalni. Mivel keddtől vasárnapig tart náluk 1 turnus, barátaimmal úgy gondoltuk, kedden korán kiérünk, hogy még aznap síelhessünk. Gondoltuk, ha a szobát nem is lehet elfoglalni, 1 zárható helyiségbe csak berakhatunk pár dolgot, hogy síelésnél ne kelljen vesződni vele. Sajnos a tulajdonos Házisárkány(nő) emberszámba sem vett minket, csak annyit mondott, a recepcióra kipakolhatunk, de az ajtók nincsenek zárva, és senki nem fogja őrizni a csomagjainkat. :( Így aznap nem síeltünk. :( A bejelentkezést 4 és 6 óra között kell lebonyolítani, de negyed 5 után, miután megkaptuk a kulcsokat a tulajdonosnőtől, híre-hamva sem maradt a néninek. Beült az Audijába és elhajtott. Barátaink, akik később érkeztek az ottani pincérlány segítségével kapták kézhez a kulcsaikat. A reggelit fél 8 és 8 között szolgálták fel, és ha nincs a kedves pincérlány fél 9-kor már el is pakoltak volna... Reggelihez kaptunk asztalonként 1 vagy 2 kancsó teát, amit soha nem pótoltak, de ha bármit külön kértünk - mondjuk kávét, azonnal felhívták a figyelmünket, hogy azért külön kell fizetni). Vicces volt, hogy mindig 2 zsemlét kaptunk, 3 vagy 4 felvágottal, és 1 szelet sajttal. :) Vacsora pontban fél 7-kor és nem máskor (5 esetből 3-szor késtek vele 1/4-1/2 órát). Porleves, porkrumpli, virslis húsos paprikáskrumpli (amiben a húsnak székelykáposzta íze volt), stb. A WC papírral, pohárral mi is úgy jártunk, mint Viriék, és persze nem volt kézmosószappan, kéztörlő sem. :( Szerencsére a szobával semmilyen problémánk nem akadt. A sítárolót nem használtuk semmire, mivel csak és kizárólag a síbakancsokat lehetett benne polcon tárolni, a síléceknek egyszerűen nem volt kialakított helye. A szállás egyetlen pozitívuma az volt, hogy olcsónak volt mondható, bár ilyen áldozatok árán inkább nem kell az olcsóság.
Timeboy
5 élménybeszámolót írt
5
19 éve tag
2009.02.18. 11:45
Az Adventure Home-ban végbe menő változásokról első kézből tőlem aki létre hozta. Miért lesz "zárt körű" a szállás? Több oka van, kritikus vendégek, spionok, privát céljaim. De vegyük csak sorjában.
Kritikák: elsősorban az a néhány bunkó az oka akik megfordultak itt. Kritikát kaptam, ez normális dolog, de jobb lett volna szemtől szemben. Ami "hiányoság" volt ezekre az alábbi módon reagáltam:

1. Korábbi kritíka volt, hogy nincs eszpreszó kávéfőző gép. 2008.12.20 óta van. Gyakorlatban alig használják a vendégek. A kávét adom nekik kérés nélkül is. Csésze, bögre szintén van. Víz forraló is van már.

2. Tea és reggeli. Véleményem szerint jobb ha valaki készen kapja a teát. Mindig igyekeztem jól elkészíteni, nem sporóltam ki belőle semmit mert én magam is szeretek teázni. Ha valaki készen kap valamit az azt jelenti, hogy ott van mögötte a gondoskodás. Egyszerűbb le tenni egy asztalra néhány filtert és mű citrom lét aztán hagyni mindenkit magára. A reggelivel kapcsolatban vissza utasítok minden kritikát, mert abban nem lehet igaza senkinek csak legfeljebb annak aki nem tud kérni vagy viselkedni. Több szálláson voltam már Ausztriában mint az átlag, tudom hogy mi a különbség.

3. Felszerelés kérdés. Véleményem szerint ha valaki 24 euro-ért kap szállást, reggelivel + snowboard-ot (ha kér) az egyszerűen olcsó. A pályán közel 20 euro ha valaki bérelni szeretne. A szállást sem tartom önmagában drágának, végül is a nemzeti park területén van a pozitív energia tengelyen.

--------------------------------

Akkor vegyük most az igazi okokat amiket viszont nem lehet megoldani, mert nem a vendéglátó feladata.

1. Spionok: Sajnos ilyenek is vannak. Szinte hihetetlen, de igaz. Kémtörténetbe illő gusztustalanságokkal. Poloska, álkulcs, megfigyelő ember, kém vírus a számítógépen. Ezek után már önmagában bőven elég, hogy elutasítsak bárkit is akit nem ismerek.

2. Privát céljaim: Célom, hogy olyan vendégeim legyenek akikkel jól érezhetjük együtt magunkat. Tudom, hogy sok kedves Magyar ember van, főleg azok között akik szeretik a természetet. A privát szférámat ilyen emberekkel szeretném megosztani.Nem akarok bunkó, lopós, kártékyony, sunyi szar alakokkal egy fedél alatt lenni a továbbiakban. Nem akarom a hányásukat takarítani, sem az ordítozásukat hallani. Elég volt abból is, hogy loptak, csaltak hülyére vettek.
Aki ezt nem érti meg, nem fogadja el az kérem ne is jöjjön ide. Ezeket az embereket arra kérem csak, hogy terjesszék el az Adventure Home és Kövécs Gábor rossz hírét az ismerőseik körében, hogy azokkal se kelljen nekem, sem kedves és normális vendégeimnek találkozni.

Kövécs Gábor
huligan
3493 élménybeszámolót írt
3493
17 éve tag
2009.02.17. 13:43
Viri!

Érdekes amit írsz. A nővérem szállodában dolgozik, és tőle tudok egy-két dolgot, hogy mi az ami KÖTELEZŐ! Amit hotelnek hívnak, ott a wc papír, friss törülköző (minden nap új ha kéred) és a pohár is alap feltétel. Nem tudom Ausztriában, mik a szabályok, de nem gondolom, hogy lazábbak, mint itthon!

A leírásod alapján abszolút megérdemli a fekete listát!!!
Viri
715 élménybeszámolót írt
715
20 éve tag
2009.02.10. 11:17
Több topicban olvastam szállásokkal kapcsolatos rossz tapasztalatokat. Hogy egy helyen lehessen tájékozódni ezekről, tegyétek át ide is azokat!
Viri
715 élménybeszámolót írt
715
20 éve tag
2009.01.31. 22:29
A millstatti Hotel Seewirt-et helyezném fekete listára, azért a néhány "apróságért", amit ott tapasztaltunk. Vegyes, diák-szülő csoporttal voltunk ott. Érkezéskor, a szobák átvétele után tapasztaltuk, hogy egyik WC-ben sincs toalett papír. Amikor pedig kértük azt mondták nincs, nem jár! Sem a szobában, sem a fürdőszobában nem találtunk poharat. Sőt az étteremben sem láttunk, mert a vacsorához nem adtak egy korty vizet sem, hiába kértünk. Ezeket egy később érkező utasunk hozta magával Magyarországról, szerencsére még otthon érte a telefonhívásunk, s be tudott vásárolni a TESCO-ban. Hogy a reggeli kontinentális volt, arra fel voltunk készülve, de az otthonról hozottakat itt is kitessékelték az étteremből. Azért ezt megoldottuk. A tulaj, vagy szállodavezető NŐ nem volt a legbarátságosabb velünk, még jó, hogy nem sokat találkoztunk vele. A vacsora minőségéről, és mennyiségéről annyit, hogy általában zacskós levest kaptunk, amit, ha egyáltalán találtunk az étteremben, kis borssal, sóval feljavítottunk. A második fogás? Hááát sem mennyiségében, sem minőségében nem állta meg a helyét. Egy biztos, ide még egyszer nem viszek csoportot.
Kazuár
22 élménybeszámolót írt
22
15 éve tag
2009.01.10. 22:07
Már ne haragudj,hogy ismeretlenül megszólítalak,de én nem nagyon szakadnék meg a nevetéstől,ha a tatárbifsztekemet sertéshúsból készítenék. Az ilyen szakácsnak inkább aranyba kellene önteni a kezét, hogy ekkora kontárságot többé ne csinálhasson. Arról nem is beszélve,hogy a bélszín és a natúr sertéshús ára köszönő viszonyba sincs egymáshoz.Neked kedves barátod és jól megnevettetett,a vendéget aki fizette az egészet,meg jól átverte. Nyers sertéshúst még kutyának sem adunk!
Szecsi
542 élménybeszámolót írt
542
17 éve tag
2009.01.10. 15:40
Hpali: Az állításodra rácáfolnék, miszerint hosszú listát nem lehet rendesen elkészíteni. Sok helyen jártam már ahol meglehetősen hosszú volt a lista és majdnem ugyan olyan ételeket rendeltünk, azok mégis különböztek egymástól, ízletesek is voltak és egyáltalán nem voltak kiszáradva.
Tény hogy vannak helyek sajnos ahol az általad említett módszerrel főznek.
Üdv. Szecsi
HPali
124 élménybeszámolót írt
124
20 éve tag
2009.01.10. 13:54
"Feladó: vmessa
Dátum: 2008.03.10. 14:42
Tárgy: Re: Feketelista

...Az étlap jó, de nagyon rövid..."

Aránylag régi hozzászólás, de ezt muszáj lereagálnom: a magyar közhiedelemmel ellentétben nem az a jó hely, ahol kilométer hosszú az étlap. Ugyanis hosszú étlapot nem lehet igényesen, odafigyelve és frissen elkészítve - azaz jól elkészíteni. Mint ahogy ezt a magyar éttermek zömében igen jól meg lehet tapasztalni: a nyolc különböző sertésborda-étel mind pont ugyanabból az előre lesütött, lefagyasztott (kiszáradt) húsból készül.
phon vacano
27 élménybeszámolót írt
27
16 éve tag
2009.01.10. 11:26
Kedves Boromir!

Válaszolnék röviden a rám vonatkozó felvetéseidre, habár tényleg lerágott csont már ez az ügy.

"En komolyan nem ertelek.... En mar 3x voltam Gabornal es ha nem volt eleg a kaja csak meg kelett kerni es hozott tobbet..gondolom te ezt nem tetted meg..:/"

>>Válaszom röviden: 24 euróért hadd ne kelljen repetát kérnem. Sehol, ismétlem sehol nem volt arra példa, hogy ebben az árkategóriában nekem jeleznem kellett volna, hogy éhes maradtam. Még Szlovákiában sem, ahol közismert a grammokban kiírt adag.

"A filteres teáról nem értem az hogy te poharanként készéÍted még nem azt jelenti máshol is igy van"

>>Értem. Tehát nem ők vannak a vendégért, hanem a vendég van őértük. Érdekes üzletpolitika.

" a tea nem romlik meg percek alatt én reggel teázni szoktam s igy szeretem kancsóbol."

>>Olvasd el még egyszer mit kifogásoltam. Az előre elkészített kancsós tea nem ad számodra lehetőséget, hogy egyedileg ízesítsd a reggeli italodat. Nekem 24 euróért ne találja ki egy tulajdonos sem, hogy hogyan fogom szeretni a teát, ez nem menza. Te mit szólnál ahhoz, ha a vendéglős a saját ízlése szerint előre beborsozná az ételedet?

"(amugy a legjob teák nem filterben vannak de ez már més téma :) "

>>Pontosan. Ezért írtam teatojást, szűrőt, vízmelegítőt stb. Olvass vissza, leírtam.


"Itt is gondolom élt az hogy ha esetleg megmukkansz és szólsz akkor hoz neked Gábor filtert és forró vizet."

>>Nem értelek továbbra sem. Ha Ausztriában, Svájcban, Olaszországban képesek normális, teakultúrának megfelelő környezetet biztosítani akkor az Adventure-nek miért nem megy ez? Szólnom kell érte? És még miért szóljak? Nem cinikus ez egy kicsit, hogy aszongya nem pörgetjük túl magunkat, majd szól a vendég ha kell neki valami? Nem kéne ettől elszakadni lassan, 20 éve, hogy végetért az a világ...

"Mi eddig mindig bosegesen kajaltunk volt hogy sonka tojjással volt volt hogy fött virsli. "

>>Akkor jó. Rám sajnos ez nem vonatkozott.

"Lehet nem tünt fel de Gábor ott él"

>>Feltűnt.

"és meg lehet kérdezni esetleg előre hogy mik az opciók és akkor választhattok hisz tud magyarul"

>>Feltételeztem, hogy az Ausztriában megszokott színvonalú ellátásban részesülünk. Fel sem merült, hogy ez másképp lesz.


"nem ugy mint máshol ahol lehet inkább a tele asztal vár csak ne keljen kérdésekre felelni (es tele a kuka kajaval)mert az már nem menne hacsaknem a vendég tud németül.."

>>Kicsit naivnak tartom azt az elképzelést, hogy másutt azért van tele az asztal, hogy a kedves idegen nyelven megmukkani képtelen vendégnek ne kelljen kérdéseket feltennie és a személyzetnek a kérdésekre válaszolnia. Szerintem inkább észre kéne venni azt, hogy másutt nem f*llérbaszás folyik és valami rejtélyes módon képesek megoldani azt, hogy kiraknak egy tálca sonkát és ha a mennyiség 20% alá csökken észreveszik és hozzák az újat. Ezt hívják vendéglátásnak.

"Jo dolog ez a feketelista de szerintem mielott itt lehordassz valakit nevtelenul (akar jogosan is) tedd meg hogy OTT es akkor szolsz "nema gyereknek anyja se erti a szavat"."

>>Nem fogom vitával kezdeni a napot. Sehol és senkivel. Véleményem van és azt leírom. A névtelenségnek pedig meg van a maga külön oka.

"Ezt a gesztust te nem adtad meg Gabornak talan ezert irt elegge paprikas hangulatban hisz o is magyar nem jeg folyik az ereiben :))"

>>Hidd el, az enyémben sem ;-) Én egy kritikát fogalmaztam meg, ami részemről (az eddigi szállástapasztalataim alapján) jogos volt. Ha valaki nem bírja a kritikát akkor ne vendéglátózzon, ennyi.

pv
huligan
3493 élménybeszámolót írt
3493
17 éve tag
2009.01.09. 12:06
Vasssy!

Megnyugtatlak a 100% foglaló nekem sem tetszene...
Márklár
11 élménybeszámolót írt
11
15 éve tag
2009.01.09. 12:06
December 28-án mentem síelni Stuhleckre, Ausztriába. Mivel kedvelem a bankkártyás fizetést, és
egyébként sem volt Euróm, így a síbérlet vásárlást bankkártyával intéztem. kifizettem a 33,50 Eurós
síbérletet, majd leokéztam, aláírtam és átvettem a bérletem. Kellemeset síeltem aznap, jó emlékeim
voltak a helyről.
ÁMDE!
Tegnap előtt felmentem a netbankomra, hogy megnézzem hogyan is költekeztem a napokban.
Észrevettem egy meglepő infót, miszerint Dec 31-én (akkorra került könyvelésre) egy 69 Eurós tétel,
plusz 2 Eurós síbérlet kaució került levonásra. Mondom magamban - Hoppá. Gyorsan felhívtam a
Raiffeisen-t (bankom), akiknek fogalmuk sem volt az egész mikéntjéről, leszúrtam őket, hogy ilyen
hogy lehet, majd 90 perc beszélgetés után egy reklamációs jegyzőkönyv felvételét követően abban
maradtunk, hogy 120 nap múlva!!!! kiderül mi volt, és visszautalják a pénzt, ha jogos a reklamáció.
Addigra én meg ezt pont el is felejtem. Szóval azt sem tudták eszik vagy isszák.
Erre írtam egy emailt Stuhleckre, ahol közölték, hogy majd utalják, ha ők is visszakapták, stb. Én meg
a bankkártyámat is majdnem letiltottam. Erre írok nekik vissza, hogy azonnal utalják a tőlem ellopott
pénzt!!! és kártérítést szeretnék. Erre az a válasz jött, hogy kártérítés nincs, és majd máskor figyeljek
jobban, hogy mit írok alá, mert én csak a 2 eurós kauciót írtam alá, a síbérlet 69 euróját nem. Erre
kicsit felpaprikáztam magam, és visszaírtam, hogy ha én 2 eurót írtam alá, akkor csak annyit
ismertem el, tehát akkor visszakérhetném akár a 69 Eurót is, de nem teszem, mert lesíeltem az árát.
Azóta nem válaszoltak, de megérkezett a különbözet a számlámra, kártérítés gyanánt még egy
elnézést kérés sem, semmi.
Tehát összefoglalva: Elloptak tőlem 35,5 Eurót. Erre ha én nem veszem észre a büdös életben nem
adják vissza az ellopott pénzem, mert senki sem értesített, pedig a bakkártyás fizetés alapján
könnyen felvehették volna velem a kapcsolatot. Ismétlem, nem kerestek meg engem. Ezek után,
hogy nagyobb összeget emelnek le a számlámról a tudtom nélkül, tehát ellopják, még azt a választ
kapom, hogy én figyeljek jobban oda a jövőben. Szóval nem ez volt a korrekt hozzáállás a részükről,
és eddig ilyet még soha életemben nem tapasztaltam.
elsőelőzőkövetkezőutolsó
h i r d e t é s
facebook twitter youtube instagram linkedin pinterest google cégem rss tiktok

Megjelenési ajánlatunk:
sielok.hu © Copyright 2000-2024 - Síelők Bt.