Na jól elkalandoztunk a topic témától. Nem gondoltam volna, hogy egy fotó ekkora felfordulást okoz.
A lényeg, hogy egy fórum attól fórum, hogy ellentétes érvek tartják életben. Tök unalmas lenne ha mindenki egy véleményen lenne.
Viszont az is szánalmas, hogy Szlovákiát még mindig a '70-es évek állapotához hasonlítjuk. /"én sem azt tartom kihívásnak, ha katapultál a felvonó, ha sziklás a pálya (bánta már lécem) és a jeget egy kupacban otthagyja a ratrak a pálya közepén"/...
Úgy röpködnek a több millás eurós fejlesztési hírek, hogy nincs idő felocsúdni...
-2007 új a Tátrai Siklóvasút, Ótátrafüred (Starý Smokovec)
-2003 Chopok-Észak,Záhradky - Rovná hoľa új 6személyes ülős, 2007 új 4üléses + pálya hosszabbítás Biela Púť-Koliesko-n, 2009 új 8 személyes kabinos Otupné - Brhliská között és meghosszabították a pályát a Grand Hotelig + új kerülő szakasz a "szakadék" kikerülésére...
-2001 Malino Brdo 8 személyes kabinos és egy 4személyes ülős, új hóágyú rendszer...
-2005 Donovaly - Nová hoľa Telemix, 2003 Donovaly - Záhradište Unifix Poma
-2009/2010 Csorba-tó Solisko - Furkotka új 6 személyes CD6 MULTIX Pomagalski
-2007 Mýto pod Ďumbierom - Zapače új 4 üléses TSF-4 Unifix Pomagalski
-2008 Kőpataki-tó új 4 üléses Čučoriedky-n
-2009/2010 Jezersko új 4 üléses TatraPoma
-2005 Mačkovo - Dzúrikovo (Kubínska h.) 4 üléses UNIFIX 4 Pomagalski
-2008 Martinské hole - Na Flocha 6 személyes ülős
stb. stb. jól jár a Doppelmayr...
Na ez már nem a '70-es évek...