Sziasztok!
Vasárnap érkeztünk haza Les2Alpesről a Travelexszel. A hely makulátlan, nem vitás, azonban az irodával kapcsolatban felhívnám pár dologra a figyelmet!
Az Orangeski-nél fizettük be az utat, mégis a Travelexszel utaztunk, a számlát azonban a Ski Internationaltől kaptuk...
Nem meglepő, hiszen a
https://www.orange-ski.com, a travelex.hu valamint a suli.si honlapok, nemcsak ugyanazokat az utakat kínálják más áron, de egy és ugyanazon cég. Az X-Press Solutions Utazási Iroda Kft. futtatja az egészet. Nem látom még pontosan mi a kapcsolat a Ski International és az X-Press között, de egy biztos az X-Pressnek nincs Magyarországon utaztatási joga, hiszen a Magyar Kereskedelmi Engedélyezési Hivatalnál nincs engedély száma; a Ski International, ahova hozzánk hasonló utasok utalják a pénzt, pedig egy Magyarországon be nem jegyzett cég...
Itt
http://hutte.blog.hu/2010/01/26/nem_letezo_ceg_szervez_siturakat_egy_nyilvantartasbol_torolt_ceg_honlapjan
és itt
http://www.turizmusonline.hu/cikk.php?id=23537
tudtok olvasni róluk párat.
nem is zavarna, hogy hogyan oldják meg a szervezést, ha azt kapnánk amit ígértek. DE az OrangeSki az orangeways buszaival reklámozta magát, ami köztudottan jobb buszokat ad, mint más cég (ígértek hosszított lábtartót, saját audio rendszert, ingyenes melegital felszolgálást, LCD tvt...). 3nappal indulás előtt arra hivatkozva, hogy az Orangeways nem tudta biztosítani a WiFi-t és laptopok töltéséhez szökséges konnektorokat a buszon, az iroda felmondta a szerződést az orangeways-zel, de helyette megkapjuk az ország legjobb buszait... na most a buszunkon wc ugyan volt, de nem használhattuk és csökkentett lábterünk volt...
A honlapjukat módosították, az orangeways stó persze nem található meg többé a honalpon. Az orangeways, megekeresésemre felháborítónak vélte a nevükkel való visszaélést, és elmondta hogy valóban akartak tőlük buszt bérelni, de már az elejétől elzárkóztak tőlük, és hogy az orangeski sosem mondott fel velük szerződést!
ezen kívül kiérve (36an mentünk együtt), 3 külön házban lettünk elszállásolva és mindenki (mind az 1 kint levő szervező) magasról tett rá. Apróságok, hogy az apartmanok mind egy árban vannak, azonban a felszereltségük eltérő. Valahányszor próbáltam Makray Ádámot (ha jól tudom ügyvezető) felhívni vagy nem volt válasz, vagy nem ért rá, vagy állítólag nem volt a helyszínen! Emellett lekezelően hárított és minden problémát lerázott!
még egy érdekesség, hogy a számlát a Ski International állította ki. Számlakibocsátóként egy budapesti levelezési cím (Pf. 26) szerepel. ha jól tudom, ha egy külföldön bejegyzett cég állít ki számlát azon kötelező rajta lennie a székhelynek és nem a levelezési címnek... ergo a számla amit kaptunk szerintem érvénytelen... emellett a kedvezmény, amit a szervezőknek biztosítanak az kéz alatt kerül vissza, azaz a számlán a teljes összeg szerepel, nem a befizetett. ki az a hülye aki több pénzről állít ki számlát, hacsaknem a számla sosem kerül sehova...
Gondolkozzatok el ezen, én azt tudom mondani, h mindneki jól nézze meg, kivel utazik. Nekünk szerencsénk volt, elvittek, visszahoztak, síeltünk. Leszámítva, hogy többet fizettünk azért hogy kényelmes buszaink legyenek, de ezzel át lettünk verve; a társaságunk 3 részre volt szakítva, valamint az orangeski honlapján meghirdetett 2x1 napos Alpe d'Huezi túra helyett, 1x1naposat kaptunk. pénzt persze nem kaptunk vissza.
Nem először szervezek sízést, de irodával, főleg ezzel utoljára!
terka