Adatvédelmi tájékoztatónkat itt találod. A minőségi szolgáltatás érdekében sütiket használunk.
ELFOGADOM

Előzmény és válaszok a Rocker sílécek - tapasztalatok topikból

ÜZENETEK (6)Időben csökkenő Időben csökkenő
skioutlet
837 élménybeszámolót írt
837
18 éve tag
2011.12.16. 07:51
Igen, ez az autós összehasonlítás a all-mountain lécekre teljesen áll. Több márka több típusának rocker változatait volt szerencsém tesztelni. Az újdonság: a pálya rocker. Szerintem jó fogadtatása lesz a piacon - már aki megtudja fizetni.

Saját tapasztalatom a pálya rocker lécről - röviden: Nagyon kezes a rövid lendületekhez ( tehát mintha SL lécem lenne ) ugyanakkor nagyon jó tartás és élvezetés ( és élvezés )GS-ben. Kocsihasonlatban: egy autó ami olyan sportos, mint egy erős Alfa vagy Mercedes SLK, de nagy ha kell mint egy cirkáló, pl: egy nagy Mercedes E limuzin vagy BMW 7, Chrysler 300. Szóval jó egy ilyen léc:)

Péter: lehetőség van az utólagos szövegmódosításra - nézd meg.( d betűhiány esetére )
Slalom Sport
568 élménybeszámolót írt
568
17 éve tag
2011.12.16. 00:57
Simán kikapja seperc alatt, bár mostanában a színes tárgyakat szereti kiszedni, pl. a szemgolyómmal próbálkozik, kellemes....
Előzmény: (Lackó 127254)
Lackó
3275 élménybeszámolót írt
3275
19 éve tag
2011.12.15. 22:54
Sokat dolgozhatott vele, mire kipiszkálta a billentyűt, gratula a kitartásáshoz! :-D
Slalom Sport
568 élménybeszámolót írt
568
17 éve tag
2011.12.15. 07:11
A D betű halódik, mert a 8 hónapos kikaparta gépből, és eltűnt az egyik pöcke, az
"amint élre öntö" mondat az
"amint élre döntöd" akart lenni
Slalom Sport
568 élménybeszámolót írt
568
17 éve tag
2011.12.15. 07:09
Sziasztok!

Fontos különbséget tenni a pálya rocker és a freeride rocker lécek között, mert kb. annyi közük van egymáshoz, mint az almának meg a körtének.
Mind a kettő rockeres, de a felhajlás mértéke (hossza és magassága) teljesen különböző, pl. egy freeride lécnek a felhajlása még a pályán is szabad szemmel látható, egy pálya rockernek pedig még parkettán is alig, jellemzően ez 3-6 mm, azaz egy ilyet nemigen lehet lebegni látni, főleg azt figyelembe véve, hogy ezt sem talpon siklásra találták ki, csak talpon forgatásra.
A legfőbb különbség azonban a csőr alakja (felülről nézve), egy pálya rocker csőre a felhajlástól kezdve folyamatosan szélesedik, így valósítható meg, hogy amint élre öntö, azonnal megnő az effektív "kapaszkodó" élhossz.
Szóval érdemes elolvasni a cikket ott remélhetőleg világosan le van írva a lényeg.
A freeride rockeres lécek úgy gondolom kevésbé érdekesek ebben a topicban, egyrészt azok már régóta (freeride!) rockeresek, másrészt bennük szinte semmi (forradalmi) újdonság nincsen.
Szvsz egy freeride rockeres lécnek szinte semmi keresnivalója nincs a pályán, egy pálya (all-mountain) rockeressel viszont (az előbb említett előnyei mellett) élvezetesen meg lehet ízlelni a pályán kívüli sízést.
Sokan szidják az all-mountain léceket, hasonlítva a 4 évszakos gumihoz, én inkább úgy mondanám, hogy olyanok mint a terepjárók: csak beleülsz, és nem kell foglalkoznod vele, hogy hol és milyen körülmények között mész, ugyanazt érzed, amikor aszfalton mész, mint amikor füvön, vagy fekvőrendőrön, vagy padkán, nem kell parázni, nem kell figyelni, és ez a kényelem elég sokaknak vonzó. Persze aszfalton kanyarban nem fekszik úgy, mint egy sportkocsi, és terepen sem Defender, de a legtöbb embernek nem ez a szempont.

Üdv:
Bartus Péter - https://www.sportoutlet.hu
h i r d e t é s
facebook twitter youtube instagram linkedin pinterest google cégem rss tiktok

Megjelenési ajánlatunk:
sielok.hu © Copyright 2000-2024 - Síelők Bt.