Adatvédelmi tájékoztatónkat itt találod. A minőségi szolgáltatás érdekében sütiket használunk.
ELFOGADOM
Offtopik üzenetek megjelenítése kikapcsolva

EZ ŐRÜLET! VAN ILYEN??

ÜZENETEK (21)Időben csökkenő Időben csökkenő
mayol
23 élménybeszámolót írt
23
20 éve tag
2006.02.17. 14:36
Erről most tudtam meg valamit a saját káromon.
Megkérdeztem a fogy.felügyelőséget.
Szóval a felügyelőségtől elvették a hatósági jogot, hogy utasítsa a boltot mondjuk pénzviszafizetésre ha nem tud cserét ajánlani. Erre csak a bíroságnak van joga tehát a vásárló csak peres úton juthatna az igazához. Hát elég egyoldalú vásárlóellenes törvény az igaz.Egyébként a Dunakeszi Dechatlonban voltak garanciális és eyéb gondjaim de az ő hozzáállásuk eddig csillagos 5-ös volt számomra.
zoli68
8 élménybeszámolót írt
8
18 éve tag
2006.02.12. 11:09
Sikerült végre pontot tenni az ügy végére. Időt nem kímélve, visszamentem másodszor is az üzletbe, miután felhívtak , hogy mehetek, mert bent van az osztályvezető. Mire beértem, nem volt ott, épp kiszaladt valahova, úgyhogy ismételten nem találkoztam vele, még jó, hogy azért kellett bemennem másodszor, mert első alkalommal sem találkoztam vele. És a vita megint kezdődött elölről. Ismét meg akartak győzni, hogy ezt a modellt vásárolják férfiak is, ez nekem tökéletes, ha mégsem érzem magam jól benne, az nem azért van mert ez egy kifejezetten női modell, különben is felpróbáltam, ha nem volt kényelmes miért vettem meg, nem vesznek vissza használt cipőt stb. Ami negatív volt az egészben a bosszankodáson kívül az a stílus, amivel kezeltek és, hogy szinte már mindenki üvöltözött (ők négyen na és én is), hogy meg tudja védeni a maga igazát. Hosszú küzdelem volt, már csak egy mondat választott el attól, hogy a fogyasztóvédelmet is bevessem. Aztán valami történt, akikkel eddig vitatkoztam, talán még kedvesek is lettek!?? A végén visszaadták a pénzt, úgyhogy vegyes gondolatokkal, de legalább lezárult...
Mindenkinek köszönöm a hasznos tanácsokat!
zoli68
8 élménybeszámolót írt
8
18 éve tag
2006.02.05. 23:12
Holnap hívom az osztályvezetőt telefonon, és ha bent lesz meg is látogatom. Ha nem lesz segítőkész, azt hiszem maradok a fogyasztóvédelemmel való fenyegetésnél, akkor ez talán hatásosabb lehet, de semmiképp nem hagyom annyiban a dolgot.
Lord76
34 élménybeszámolót írt
34
19 éve tag
2006.02.04. 15:11
Olvasgatom a hozzászólásokat és gondoltam felteszem a vásárlók könyvével kapcsolatban talált írást:

"Ha helyesen használják, a Vásárlók Könyve kulturált vitarendezési mód, ami segíti a vásárló és kereskedő közötti kommunikációt, a problémák megoldását hatóság bevonása nélkül, valamint a megfelelő kiszolgálást.

Amennyiben vásárlással, kiszolgálással kapcsolatban panaszod, megjegyzésed, javaslatod merül fel, s nem kívánsz hatósághoz fordulni, kérheted a Vásárlók Könyvét. Valamennyi vásárlókkal kapcsolatban álló kereskedőnek, szolgáltatónak, árusnak (még a piacokon is) rendelkezni kell Vásárlók Könyvével, amit kérésre köteles átadni. A nyomtatványt a fogyasztó számára jól látható és hozzáférhető helyen kell elhelyezni, használható íróeszközről is a kereskedőnek kell gondoskodnia. A Vásárlók Könyvét az önkormányzat jegyzője pecséttel és zsinórral hitelesíti.

A bejelentés 2 példányban készül, szerepelni kell rajta a bolt pecsétjének, a bejelentő nevének, címének, a probléma leírásának, a kereskedőnek a bejelentéssel kapcsolatos észrevételének, a bejelentés időpontjának, és annak, hogy milyen módon (írásban vagy szóban) orvosolták a problémát. A bejelentőlap sorszámozott. A bejelentésre a bolt vezetőjének érdemben válaszolnia kell - ezt írásban vagy szóban is megteheti -, azonban sajnálatos módon elintézési határidőt már nem ír elő jogszabály (a korábbi 30 napot megszüntették).

Érdemes tudni azonban, hogy hatóságok (jegyző, fogyasztóvédelmi felügyelőségek) két évre visszamenőleg vizsgálhatják a Vásárlók Könyvét, és szabálytalan kezelése miatt jelentős pénzbírság is kiszabható."

A cikk a Tudatos Vásárló magazin 5. számában jelent meg.
mayol
23 élménybeszámolót írt
23
20 éve tag
2006.02.03. 10:29
Igen, hát eléggé nem tudhatja az ember, hogy hol vásárolon. Egy multiban ahol rádsózhatják az alapjában véve nem rossz de nem a neked való cuccott vagy ún. szakkereskedésben ahol találkoztam a másik véglettel is miként rásózzák (megpróbálják)az emberre a valóban profi és neked is jó de csillagár kategóriát annélkül hogy megpróbálnának A VÁSÁRLÓNAK JÓ megoldást találni. Talán ezért is jó ez a fórum, hisz ahogy elnézem sok nagyon képzett ember kézséggel áll segítségünkre ha vásárlás előtt állunk. Érdemes itt megvitatni jó lenne ez vagy az nekem utána össze lehet vetni a boltokban elhangzottakal is és így talán valóban a need megfelelő cucc jut a birtokodba amivel élmény lesz eltölteni azt a pár havas napot ami az évből kijut nekünk. Jó csúszást!
zoli68
8 élménybeszámolót írt
8
18 éve tag
2006.02.01. 23:31
Jártam a Pólusban is, de sajnos nem abban a Hervisben vásároltam ezt a sícipőt. Itt a "szakember" nagyon meggyőzően nyilatkozott, agyondicsérte ezt a modellt, ezért nem is hezitáltam sokáig. Legközelebb majd a Pólusba megyek, persze csak akkor, ha sikerül kulturáltan rendezni ezt a kis problémát.
zozi
16 élménybeszámolót írt
16
19 éve tag
2006.02.01. 20:16
Sziasztok! A Pólusos srác már ha egyről beszélünk valóban igen rendes. Rám nem akart mindenáron rámsózni egy gyengébb a képességeimnek és adottságaimnak nem megfelelő lécet sőt lebeszélt róla. bármilyen kérdésünk volt szívesen válaszolt, bár hozzáfűzte, hogy ő nem síel viszont az eggyik kollegája igen profi és vele elméletben már az olimpiai aranyig jutottak.
Szerencsés A.
5 élménybeszámolót írt
5
18 éve tag
2006.02.01. 13:34
Egyetértek. A Pólusos fiú tudja a dolgát :) Nekünk sokat segített, és értett is hozzá (amennyire én megítéltem :). Azonkívül "nem sietett sehova", tehát simán mellettem volt több, mint fél órát, amíg próbálgattam a síbakancsokat, és mindent elmagyarázott.
mayol
23 élménybeszámolót írt
23
20 éve tag
2006.02.01. 13:22
Hali! A Hervisben egyszer az orrom előtt sóztak rá egy bácsira aki kezdő! volt egy Fischer RC4 SC-t. Azért az sem volt gyenge. Amúgy tényleg néha fogalmuk sincs a multis eladóknak hogy mi mire jó. Bár vannak üdítő kivételek pl. az europarkos hervisben van egy lány, ő nagyon vágja a témát ill. a pólusban a szervizes srácnak nagyon jó a hozzáállása.
Dave
209 élménybeszámolót írt
209
19 éve tag
2006.01.31. 21:46
Jah. Ilyenkor az emelt hangerő meg a kissé fenyegető közelebb lépés be szokott jönni. :) A saját irhájuk mindig fontosabb nekik. :)
maffia
59 élménybeszámolót írt
59
19 éve tag
2006.01.31. 18:46
Kedves Zoli68
Asztírtad elég nagy a vádlid,gondolom nemvagy kicsi ember én kihasználnám a testi adotságaim is a probléma megoldására,hamár enyire kötöszködnek.
Azért sok sikert.
Peter Szekely
360 élménybeszámolót írt
360
9 éve tag
2006.01.31. 17:10
zoli68: Milyen ruhában voltál? :)
Agent
1646 élménybeszámolót írt
1646
21 éve tag
2006.01.31. 14:25
hülyeség, nem vagy köteles fejből vágni hogy női, vagy férfi tipusról van szó, erre az eladónak kellett volna figyelmeztetni, természetesen panaszold be őt is, mert hülye a munkájához...
zoli68
8 élménybeszámolót írt
8
18 éve tag
2006.01.31. 14:17
Nagyon köszi, mindenesetre nagyon tanulságos az eset. Tegnap az üzletben a végén már én éreztem magam nagyon hülyének. Az üzletvezető helyettes ilyenekkel érvelt, hogy rá van írva a dobozra, hogy NŐI, mire én mondtam neki, hogy NEM a dobozra az van írva, hogy NII, úgy gondolom, hogy ezt nekem nem kell tudnom, hogy mit jelent, (egyébként nem is néztem), már tudom, hogy én is hibás vagyok, jobban oda kell figyelni. Meg sem fordult a fejemben, hogy ilyen előfordulhat, és a bizalom?? Azért kíváncsi leszek az osztályvezető hozzáálláshoz...
Dave
209 élménybeszámolót írt
209
19 éve tag
2006.01.31. 14:14
Mindenképpen legyél végig határozott. Ha nem cserélnek, akkor vásárlók könyve, ahogy a többiek is írták.
Rifka
4 élménybeszámolót írt
4
20 éve tag
2006.01.31. 12:16
Siman kerd el a vasarlok konyvet, ha kekeckednek.
Azt kotelesek odaadni, sot, a boltban olyan helyen kell kiakasztani, tollal ellatva, hogy a vevo keres nelkul hozzaferhesen.
Erre ugrani szoktak, ugyanis ha beleirsz,azt kotelesek leadni a fogyasztovedelemnek, es az a boltnak nagy bajt jelent.
Szova, vesd be ezt a trukkot, ha nem akarnad segiteni.
Ezutan fognak..
zoli68
8 élménybeszámolót írt
8
18 éve tag
2006.01.30. 22:32
Nagyon köszönöm a villámgyors segítséget. Super a fórum!!
Agent
1646 élménybeszámolót írt
1646
21 éve tag
2006.01.30. 21:57
Akkor neked Nordica GTS 6, 8, 10, vagy 12 W (mint Woman) tipusú női bakancsot adtak el, ebben az esetben mondjuk nem hinném, hogy az üzletvezető úgy gondolná, hogy megéri kekeckedni a vevővel, ha másképp nem menne akkor egy kis fogyasztóvédelemmel való fenyegetés segíteni szokott, de szerintem nem lesz erre szükség. Viszont máskor jobban tájékozódj mielőtt bakancsot veszel, bár gondolom elvárható lett volna, hogy egy sport nagykerben az eladó tudja, hogy mi micsoda....
zoli68
8 élménybeszámolót írt
8
18 éve tag
2006.01.30. 21:34
Köszönöm a gyors válalszt. A Hervis-be vásároltam. Mi a különbség a férfi és a női sícipő között? Úgy vettem észre, hogy női cipőt vásároltam, hogy belenéztem a cipőbe és a talpába bele van írva, hogy WOMEN’S FIT. Az előző sícipőm is Nordica volt, ezért gondoltam, hogy Nordica cipővel nem tudok mellényúlni. Az én lábfejem és a vádlim is nagyon széles.
Agent
1646 élménybeszámolót írt
1646
21 éve tag
2006.01.30. 21:09
Hát, ez érdekes, mondjuk attól, hogy női a bakancs még nem kellene nyomnia a lábadat, leginkább a méretével lehetnek problémák, ha kellemetlenül szorít, akkor nem szabad megvenni, nem alakul a lábadra, azt csak a lábra lehet alakítani melegítéses eljárással(Nordica bakancsoknál az összes típusnál), hol vetted?
következőutolsó
h i r d e t é s
h i r d e t é s
KIEMELT SÍTÁBOROK
UTASBIZTOSÍTÁS 10% KEDVEZMÉNNYEL
KIEMELT SZÁLLÁSAKCIÓK
SZAKÜZLET AJÁNLATOK
KIEMELT APRÓHIRDETÉSEK
Havazás Előrejelzés
FELIRATKOZOM A HÍRLEVÉLRE
facebook twitter youtube instagram linkedin pinterest google cégem rss tiktok

Megjelenési ajánlatunk:
sielok.hu © Copyright 2000-2024 - Síelők Bt.