Menü ≡

Balesetvédelem rovat

2021.04.28.
Bemelegítés és nyújtás - pontosan mit és hogyan?
Nagyon sokan megfeledkeznek a bemelegítésről és edzés végi levezetésről, nyújtásról egy-egy mozgás alkalmával. Sportágtól függetlenül sosem érdemes testünk átmozgatása nélkül elkezdeni az edzést, hiszen egy jó bemelegítéssel sok más pozitívum mellett a sportsérülések nagy része is elkerülhető. Azonban nem mindegy, hogy miként végezzük ezeket az átmozgatásokat – szakértő tippjeivel.
2021.01.25.
SÍ-KRESZ - ismételd át a síelés 10 alapszabályát!
Minden síelőnek ismernie kell a sí KRESZ-t, a sípályákon érvényes fő szabályokat. Az ún. "FIS 10" az alpesi országokban a sípályák rendjének törvényerejű fenntartását szolgálja. Ismeretük és betartásuk érdekünk is, kötelességünk is.
2019.02.01.
Tartsuk távol a bajt, védjük meg a térdünket!
A síelés legendásan térdgyilkos sport. Ezért is reménykedett mindenki, hogy a carving sílécek elterjedésével csökkenni fog az ilyen sérülések aránya, ám ez nem következett be, változatlanul kb. 35%-ot hasít ki az összes sérülés közül.
2019.02.01.
Így előzd meg a síbaleseteket!
Elérkezett a síelés, snowboardozás főszezonja. Ahhoz, hogy élményekkel feltöltődve, épen és egészségesen térjünk haza, ismernünk kell a közkedvelt téli sportok veszélyeit is, valamint azt, hogyan előzhetjük meg a baleseteket.
2018.12.01.
Hogyan válasszunk bukósisakot?
"Amelyik sisak nem passzol, az nem véd, amelyik kényelmetlen, azt nem fogják hordani." Michael Schumacher sajnálatos balesetének apropóján érdemes áttekintenünk a mostanában kapható sí- és snowboardsisakok (továbbiakban csak simán sisakok) típusait, illetve kiválasztásuk szempontjait.
h i r d e t é s
#Covid infók síelőknek Utasbiztosítás Covid fedezettel FELIRATKOZÁS HÍRLEVÉLRE »
SÍELŐK NAPTÁRA »