Szia!
Próbáld meg felvenni a bolttal a kapcsolatot mail-ben (ha még garanciális mindenképpen, ha már nem akkor is lehet megpróbálnak segíteni).
Amit én mellékelnék:
- Számla scannelve
- Fénykép a sérült lécről
Nekem volt már olyan, hogy kint vásárolt lécnél a kötésről letört valami. Elküldtem egy német nyelvű levél kíséretében a fenti dolgokat. A bolt/szerviz beszerzett egy ugyanolyan kötést. Szerveztem egy kirándulást arra és fél óra alatt simán lecserélték a komplett kötést az előre egyeztetett időpontban. (A sérült kötés ment vissza a gyárnak.)
Ha nem tudsz németül, írj privátban. Segíthetek megírni a levelet.
Üdv.: RM
U.i.: Abból nyugodtan kiindulhatsz, hogy Ausztriában a legtöbb helyen a vevők megtartása a cél így jóval rugalmasabban kezelik a garanciális problémákat mint pl. itthon a legtöbb helyen (tisztelet a kivételnek).