A montenegrói síterepek történetének legnagyobb fejlődésén mennek keresztül, miután a kormány felismerte a nyári turizmus mellett az országban rejlő kiaknázatlan lehetőségeket a téli turizmus területén is. A befektetésekre hatalmas forrásokat különítettek el, melyekből a legnagyobb projekt az egykori "Bjelasica" néven futó megvalósuló Kolasin síközpont. A település közelében először kiépült a Kolašin 1450 síterep, majd később a Kolašin 1600. (A számok a tengerszintfeletti magasságokat mutatják)
A 2021/22-es szezonban került sor a nagy áttörésre, amikor egy közös sílifttel összekötötték a két síterepet egy hatszemélyes ülőlifttel. A lift mellett kilenc új pálya, 10,5 kilométer hosszban is megépült, de a hóágyúkat még nem telepítették ezen pályák mellé, így gyakorlatilag nem átsíelhető a két síterep. A valós összeköttetés után a közös síterep 45 kilométernyi pályával büszkélkedhetne.
A már átadott 2 db 6 személyes "lecsatolós" ülőlift és számos új sípálya mellett új szállodák és apartmanházak, valamint éttermek és más kiszolgálóépületek is létesülnek.