A palyak leejtese, szelessege kellemes es megfeleloen valtozatos lenne 1-2 napos sielesre, am mivel nincs eleg magasan, hobiztossaga/ a ho minosege ketseges. Egy februar kozepi vasarnapon csak delelott tudtunk elvezetesen sielni, a 0,+2 fok koruli homerseklet es a rengeteg ember miatt a palyak delutan mar buckasak, olvadtak es jegesek voltak, sok helyen a fold is kilatszott, illetve sajnos olyan is volt, amelyiken mar reggel is csak jeg volt - sajnaltuk, hogy ilyen allapotban talalkoztunk ezzel a tereppel, mert mint emlitettem, megfelelo korulmenyek kozott (tobb ho, hidegebb idojaras es kevesebb ember) a palyak igeretesek lettek volna kezdo es halado, nagy kihivast nem kereso sieloknek. Vasarnapi napon a felvonoknal akar jo 10 perces sorbanallasra kell szamitani, amit - tekintve a palyak hosszat - soknak erez az ember. Van nehany kenyelmes, modern szekes felvono, de a palyarendszer egyik oldanal javareszt csakanyosok. Mindenkepp erdemes koran erkezni. Az infrastruktura jo, bar kisebb es kevesebb hegyi huttevel, mint az ausztriai terepeken. Egy nagy parkolohazba terelik az erkezo autokat, ahonnan par perc seta az elso lift (bar a siberletet arusito kioszkik kicsit hosszabb a seta) es majdnem odaig le lehet csuszni. A parkolohazban futott oltozok vannak, taroloszekrenyekkel, es a siberlettel ingyenes a napi parkolas. Az ut Freiburgig autopalyan vezet, onnan is eleg sokaig meg 2 savos utan lehet folytatni 110es sebesseggel, osszessegeben konnyeden megkozelitheto. Vonatot is lattam a kozelben.