A karcolt lendületeiben szépen hozza a keleti stílust, de ezek a forgatott rövidlendületek kicsit sem tetszenek (ha én csinálom a filmet, ez alighanem kimaradt volna, egyáltalán nem olyan szépek, mint amit a japánoktól és a koreaiaktól megszoktam...). Szerintem erőltetni akarta a rövid, nagyfrekvenciájú kanyarokat úgy, hogy közben mély helyzettel viszonylag éles is maradjon, és emiatt alakult ki a csúnya forgatás (vannak jellemzők, amiket nem lehet összeegyeztetni). Ilyen mély helyzetben ugyanis nagyobb kitérés alakulna ki (jobban oldalra futna a síléc - össze kell hasonlítani más keleti síeléssel, sokkal szélesebb folyosón szoktak menni rövidlendületben), amitől ritkább lett volna a ritmus, ezért gyorsan visszarántja a léceket, nehogy azok tovább utazzanak kifelé. Ez a mozdulat tűnik forgatásnak, de valójában sítechnikailag nem az. Onnét lehet látni, hogy nincs helyén a mozgás, hogy rendszeresen rá kell rántania derékkal is, sokszor pedig pucsít miatta (kilassítva ez szépen látszik) - ez a legkevésbé sem mintaszerű és nem is túl egészséges.
Abból is látszik, hogy nincs helyén a mozgás, hogy ebben a szakaszban (1.36-tól) asszimetrikusan megy, a jobb kanyarokban korábban ránt rá a síre, a bal kanyarokban később. Ettől függetlenül többnyire mindkét oldalon előbb megtörténik az élváltás, utána rántja vissza a síléceket, majd a kikormányzásban alakul ki egy forgatás. (Az élváltás előtt nem lenne értelme visszarántania a léceket, hiszen akkor még meg sem indultak kifelé.) A kikormányzás forgatása sem jó igazán, hiszen a visszarántás mozdulatába kapcsolja be őket, és ugyanemiatt nincsen meg helyes felsőtest sem a forgatáshoz.
Nagy tanulság ebből, hogy
- a profi síelő is tud hibásat síelni, és
- amikor elfordul a sí, az sítechnikailag nem feltétlenül forgatás (sőt, a forgatáshoz nem kell feltétlenül elfordulnia a sílécnek a hossztengelye körül).