Adatvédelmi tájékoztatónkat itt találod. A minőségi szolgáltatás érdekében sütiket használunk.
ELFOGADOM

Előzmény és válaszok a Bukovel topikból

ÜZENETEK (7)Időben csökkenő Időben csökkenő
bongi
37 élménybeszámolót írt
37
15 éve tag
2011.11.29. 10:22
Szia! Az nem lehet, hogy túlléped a napi vásárlási limited,ami általában 2OO.OOO Ft-ra van beállítva?
Előzmény: (Schlosser 125348)
Schlosser
82 élménybeszámolót írt
82
14 éve tag
2011.11.29. 09:40
12 bérletet szerettem volna venni. Megpróbáltam 6 bérlettel is, de ugyan az az eredmény. :(

Írtam e-mailt, köszi.
Treer Albert
69 élménybeszámolót írt
69
14 éve tag
2011.11.28. 22:08
Hany berletet szeretnel venni?
Nekem pl. nem sikerult 20 berletnel tobbet egyszerre megvennem, tobb reszletben kellett vasarolnom.

Ha nagyon nem megy, megvehetem neked, irj privatban.
Albert
Előzmény: (Schlosser 125309)
h i r d e t é s
Schlosser
82 élménybeszámolót írt
82
14 éve tag
2011.11.28. 20:00
Szia!

Köszi a választ. Nekem Chrome alatt nem ment a dolog, hiába nyomtam meg a "tovább a vásárláshoz" gombot, nem történt semmi. Hibaüzenetet sem kaptam.

Az irányítószámra rájöttem, mert ha csak számokat írok be, akkor jön a hibaüzenet.

Firefox böngészővel már végig tudtam vinni a folyamatot, eljutottam a kártyás fizetési oldalra, megkaptam a megerősítő kódot sms-ben, de ismét nem sikerült (ezúttam MasterCarddal).

Ezt írja (Google Translate):

Hiba rend fizetés
Kedves Vásárló!
A művelet elutasította a fizetési rendszer, áruk nem fizetik.
Postabank: 2
Indok: összeg több mint a maximális
támogatás

Ez alapján fedezeti problémának kellene lennie, de jóval több pénz van a kártyán, mint a rendelés összege. Nem értem... :(
Treer Albert
69 élménybeszámolót írt
69
14 éve tag
2011.11.28. 01:16
Szia,
Én Google Chrome-al használva vásároltam még októberben.
VISA kártyát használtam.

Elsőre nekem sem sikerült, de aztán 2-3x próbálkozva működött.

Irányítószám formátumára figyelni kell, azt hiszen H-**** verziót kell használni.

Ha még mindig nem megy, írj, és akkor ránézek, hogy mi lehet.
Előzmény: (Schlosser 125151)
Schlosser
82 élménybeszámolót írt
82
14 éve tag
2011.11.27. 14:37
válaszolok magamnak:

-nem kompatibilis a webshop a Google Chrome-mal
-a kártyás fizetésnél az derült ki, hogy VISA Electronnal sem, holnap tesztelem MasterCarddal
Előzmény: (Schlosser 125119)
Schlosser
82 élménybeszámolót írt
82
14 éve tag
2011.11.27. 00:08
Sziasztok!

Azokhoz lenne kérdésem, akik rendeltek már bérletet on-line a shop.bukovel.info-ról.

A regisztrációt megcsináltam, a bérleteket betettem a kosárba. Rámentem a felülvizsgálatra, ellenőriztem a telefonszámot és a címet, de hiába kattintok a "Készíts egy vásárlás" gombra, nem történik semmi, nem irányít tovább az on-line fizetési felületre.

Találkozott már valaki hasonló problémával? Mi lehet a megoldás? Nem szeretnénk lemaradni az akciós bérletekről, úgyhogy ha valaki tudna segíteni, annak nagyon hálás lennék.

Üdv,
Schlosser
h i r d e t é s
h i r d e t é s
KIEMELT SÍTÁBOROK
UTASBIZTOSÍTÁS 10% KEDVEZMÉNNYEL
KIEMELT SZÁLLÁSAKCIÓK
SZAKÜZLET AJÁNLATOK
KIEMELT APRÓHIRDETÉSEK
Havazás Előrejelzés
FELIRATKOZOM A HÍRLEVÉLRE
facebook twitter youtube instagram linkedin pinterest google cégem rss tiktok

Megjelenési ajánlatunk:
sielok.hu © Copyright 2000-2024 - Síelők Bt.