Adatvédelmi tájékoztatónkat itt találod. A minőségi szolgáltatás érdekében sütiket használunk.
ELFOGADOM

Előzmény és válaszok a Hazai síboltok, síszervizek topikból

ÜZENETEK (2)Időben csökkenő Időben csökkenő
huligan
3493 élménybeszámolót írt
3493
17 éve tag
2012.07.07. 22:00
Ezt így kell, így a helyes! Számítanak még rád (pénzedre) a jövőben...:)))

"kifizetődőbb egy jó vevőt megtartani, mint egy újat szerezni helyette..."
Előzmény: (klaci 139554)
klaci
2873 élménybeszámolót írt
2873
17 éve tag
2012.07.06. 13:11
Vettem tavaly decemberben a budaörsi Intersportban egy síkabátot. Mérethiány miatt akciós, saját márkás, átlagos, könnyű, szerettem. A szezon végére sajnos részben megadta magát: az egyik zsebnél elkezdett szétmállani az anyag. 6 hónap a gari, még belül vagyunk, gyerünk vissza! Megnézték, jogos a panasz, orvosoljuk. Abban maradtunk, hogy megpróbálják javítani, és ha úgy sikerül, hogy számomra elfogadható, akkor jó, ha nem, akkor kapok utalványt, ami 2 éven belül levásárolható. A javítás végülis nem sikerült tökéletesen, így maradt az utalványos megoldás.
Az egész dolog nagyon korrekten folyt, éreztem, hogy nem akarnak semmit rámtukmálni, az a fontos nekik, hogy elégedett legyek.
h i r d e t é s
h i r d e t é s
KIEMELT SÍTÁBOROK
UTASBIZTOSÍTÁS 10% KEDVEZMÉNNYEL
KIEMELT SZÁLLÁSAKCIÓK
SZAKÜZLET AJÁNLATOK
KIEMELT APRÓHIRDETÉSEK
Havazás Előrejelzés
FELIRATKOZOM A HÍRLEVÉLRE