Én is voltam a szombati éjszakai síelésen.
Először is. Korrekt, hogy az üzemeltetés is reagál a bejegyzésekre, tiszteletre méltó!
Ha csak a száraz tényeket akarom közölni, akkor a felvonó kétszer állt le hosszabb időre még ott voltam (nem mértem, de szerintem több mint 15 perce) és nagyon sokszor egy-egy perce melyek nem a kezdők kiszállásából adódott.
Minden összejött, hideg volt, fújt a szél, kiszámíthatatlan volt a felvonó működése, ha ment, akkor állt a csáklyás, egyáltalán nem volt komfort érzete az embernek, hogy ha felül a felvonóra akkor ismét a levegőben himbálózik perceket, vagy tényleg feljut.
Ha az emberi oldalát nézzük:
mindent megtettek hogy megoldják a problémát. Volt olyan munkatárs, akinek lejárt már a munkaideje, de ott maradt segíteni (láttam, hallottam). Ez még egy új technológia, nincs üzemeltetési rutin és hát tudjuk, hogy a sípark üzemeltetése elég szezonális, szóval nincsenek olyan emberek, mint az iparban, hogy 20 éve ott dolgoznak és mindent azonnal megoldanak.
Amint kiderült hogy gond van, azonnal szervezték a csáklyást, és szervezték a tartalék dízel rendszert. Az más kérdés, hogy a felvonón átfagyva a hidegtől, a széltől, a hóágyú permetétől, ezek hosszú-hosszú perceknek tűntek.Nem is vártam ki a végét, leléptem korábban, nam akartam ismét a kiszámíthatatlan felvonón fagyoskodni.
Sajnos ez az este nem úgy sikerült ahogyan terveztem, de olyat nem mondok, hogy nem mennék oda soha, ez most így alakult.
Amikor visszaadtam a jegyet a pénztárnál, akkor jeleztem hogy ez az este nem volt frankó, és kaptam is egy egész napos voucher-t szó nélkül.
Ennél korrektebb kárpótlást ebben a szituban el sem tudtam volna képzelni.
Sípark!
Legyetek keményebbek az osztrák supporttal kapcsolatban, ne hagyjátok hogy majd jönnek megnézni ha ráérnek (szerdán), én biztos addig üvöltenék velük még azt nem mondják hogy 6 óra múlva ott vagyunk és kiderítjük a hiba oká.