Én 03.12-én tudtam cancelt nyomni a 03.13-15-ig érvényes jegyekre, ezért jegyenként levontak 1 euró kezelési költséget és az összeg jóváíródott gopass creditként, amit újra elkölthetnék, akár jövőre is.
Persze idén már nem lesz síelés, szóval írtam nekik az info@gopass.sk címre, hogy a pénzt kérném vissza, válaszban azt írták, hogy a reklamacia@gopass.sk címre írjam meg az igényem és visszaküldik a pénzt, de kicsit hosszabb időbe fog telni.
Szerintem aki nem cancelezte annak is visszaküldik a jegy árát, mert bár vismajor eset van, de ők azok akik nem tudnak szolgáltatni, a síelők mennének síelni. (Fordított a helyzet a szállással, ott mi nem tudunk/akarunk menni, szóval csak a szállásadó jóindulatára számíthatunk, hogy átfoglalhatjuk jövő szezonra.)
UPDATE: ezt most írták, szombat 18:30-kor, szóval nonstop dolgoznak úgy látszik.