Szia ozsi!
Van itten egy kis dilemmám, ami fontos nekem és nem igazán kaptam rá választ, (nem szégyellem), segíthetnél.
A szituáció, amit vázolni próbáltam, egy kifejezetten kemény, az átlagosnál meredekebb pálya.
"Kemény pályán, bizonyos meredekség felett nem nagyon van más alternatíva, mint nemhogy a kanyar elején, hanem már az új élbe érkezéskor is muszáj forgatásban lenni, és a hóval történő forgatott erőközlést a teljes ívben fenntartva "keményen fogni a gyeplőt, mert ellenkező esetben elszabadulnak a lovak"." írtam korábban.
Amit válasznak vélek:
„Régebben én is így gondolkodtam a sebességszabályozásról, de ez túlhaladott.”
Amit a továbbiakban mondasz, abból nekem (lehet, hogy tévedek), az jön le, hogy azt mondod, hogy ilyen körülmények között is hasonló (vagy magasabb, miután ez a helyes), hatékonysággal működik egy csupán kivezetéssel történő sebességszabályozás?
Mint említettem, fontos nekem a véleményed, általában megpróbálom megcsinálni, amit te jónak gondolsz, és előbb - utóbb sikerülni is szokott. De ez így most kicsit kivitelezhetetlennek tűnik számomra. + extraként borotvaéles léc, hosszabb, hegynek irányított kivezetés a sebesség tartás miatt. De ha alkalom lesz, ki fogom próbálni.
Replaci
+ 36 30 907 1872
Rendszerhez igazító kisízés a Kiztsteinhornon.
http://www.kanyarsiklub.hu/2011_Kaprun_1_kisizes.html