Csak bal oldali részre igaz, hogy "ajánlható kezdőknek és közép haladóknak", a jobb oldali rész semmiképp: a teteje olyan piros hogy feketének is komoly. Volt olyan lemenetelem hogy kétszer szedtem össze másoknak esés után elmaradt síléceit csak a felső 50-80 méteren. A térképen a felvonótól balra eső kezdő kis kunkor meg olyan kék, hogy időnként emelkedik, azaz végig sem lehet csúszni. Ha szép idő van a kilátás miatt érdemes megnézni , egyébként 10-20 m-el a teteje alatt ér vissza azaz a felső meredek lejtőt nem lehet vele kiváltani.
Jellemző volt hogy a bal oldali Grübl Quattron egész nagy tömeg ,a Polster Quattro-n (jobb oldal) meg szinte senki. (egyedül voltam a 4 ülésésen) - nem véletlenül: még haladóknak is kihívás a teteje (főleg ha jó buckás)
Érdekes hogyan jön ki a jobb oldalra a 6-7km pályahossz (amikor le volt zárva 13 km-t írtak a maradékra): skiresort.info alapján Polster Quattro hossza 1294m. Az 5-s pályára (a felső kunkor nélkül) legrövidebb útvonalon egyenesen le 3,34 km-t mértem, és hivatalosan az 5a van ezen felül pályaként. A többi (1-2-3 szaggatott) nem pálya…
Péntek (02.21) 1 körül érkeztünk... a Polster Quattro zárva volt (valószínű a szél miatt), ezzel az pálya fele kilőve... idő is csúnya volt (felhő, szél), ennek ellenére nagy tömeg (parkoló, alsó rész) mert valamilyen iskolai bemutató/verseny volt kicsiknek. Csak a legszélső oktató pályát használták azaz a megmaradt 4 üléses felvonót nem.
Nem csak a pályán van/volt hó, ezért lehetett az erdőben is síelni, ez kárpótlás volt a fél pályáért.
Szombaton verőfényes napsütés. 9-kor nyit a pálya 9:05-kor már a felvonóban ültünk (Polster), ennek ellenére már igénybevett pályán csúsztunk, pedig ezért jöttünk korán hogy élvezzük a kezelt pálya kényelmét. (vagy nem 9-kor indult a felvonó, vagy tippem sincs hogy nem találtunk sehol kezelés utáni szűz felületet) A meleg miatt a kezdetben jeges felület gyorsan kásás lett és megérte legalább a felső szakaszon pályán kívül menni… A baloldal nem volt a napsütésnek annyit kitéve, ezért ott sokkal tűrhetőbb viszonyok voltak.
Az határozottan előny, hogy nem csak a pályán volt (mű)hó, tetszőleges jegy opció (akár 13 vagy 13:30 utáni jegy, akár pár órás) nem úgy mint Szlovákiában ahol voltunk. A számok alapján (20 km) kicsit többet vártam de az igaz, hogy más szinvonal mint a szlovák pályák - hétfőre már keresünk egy másik pályát (pedig itt van a szállásunk)