Adatvédelmi tájékoztatónkat itt találod. A minőségi szolgáltatás érdekében sütiket használunk.
ELFOGADOM
Menü ≡
ROVATOK    HÍREK    HÓJELENTÉS    WEBKAMERÁK
TÉLI SPORTOK    FELSZERELÉS    GALÉRIA
JÁTÉK    AKCIÓK    FÓRUM    SZAKÉRTŐK

Ugrótérd

Üzenet írásához regisztrálnod kell, vagy be kell jelentkezned.
laponként: összesen 2, rendezés:
Üzenetek Üzenet íráshoz regisztrálj
Üzenet szövege
Feladó:  Torsun23NőKezdő síelőHaladó snowboardos
Dátum: 2018.09.10. 06:14
(Üzenetazonosító: 201314)
Torsun23 Hozzászólások: 1
Regisztrált: 2018.08.06.

Kicsit (mondom kicsit) cáfolnám az előttem hozzászóló futótársam véleményét, szerintem nem zárja ki egészen egymást az izomtömeg növelés, és hosszútávfutás. Persze minél többet fut valaki, annál nehezebb tömeget növelni, de nem lehetetlen.

Én pl. 17 évesen 180cm, és 64-65kg voltam, akkoriban kerékpároztam rengeteget. Aztán közben elkezdtem erőnléti gyakorlatokat végezni, ezt mai napig végzem. 2,5 évet próbálkoztam thai boxxal, ekkor már futottam is 3-5 km-eket, közben lassan, de folyamatosan jött az izomzat. Hetente nem edzettem sokat, erőnléti gyakorlatokat heti 3szor kb., fekvőtámasz mellből tolodzkodás, felhúzás rúdra , ilyesmik, nem is túl intenzíven. 5 éve futok hosszabbakat, 4 félmaratonom van, Kékes, Fighter's Run, stb. Heti 3-4 szer futok, össz 50km-körül, a szabd napokon TRX, és funkcionális tréning, esetleg fitnessz, és úgy érzem, megfelelő, atletikus izomzatom van, mell-hát-váll-kar, arányosan, ahogy illik. Most 80kg vagyok, zsír nem nagyon van rajtam, hasizmom is kontúros, persze intenzívebben is lehetne edzenem, csak ugye idő...Szóval ilyen futásmennyiség mellett, lehet izmot tartani. Szeretek futni, de nem szeretnék "etióp" alkatot, persze a legtöbb futó csak fut, nem edz felsőtestre, így nem is feljleszt mell, és hátizmot. Igaz az is, hogy eredményesen csak minél kisebb testsúllyal lehet futni, a plusz tömeg lassít, de én szeretem a saját edzésbeosztásom. Most kezdtem maratonra készülni, ehhez emelnem kell a km adagokat, de nem gondolom, hogy lefogynék izomból, ha rendszeresen edzek továbbra is, mivel a futásaim nagyrészét aerob zónában végzem, és a testépítőknek is előírt az aerob edzés zsírégetésre. Félmaratoni legjobb időm 1:43, de igazából sosem futom ki magam, biztonsági futást végzek, sosem merem bevállalni a tempót, 160-170 közötti pulzussal futok, sokak szerint mehetnék bátrabban is , pláne a második felében a versenynek. Így viszont sosincs holtpontom https://velemenyek.club/xg-55/ ...:)

Ha viszont ultrafutáson gondolkozol, lehet nem működnek az általam leírtak, mivel ott muszáj többet edzeni, és nem fér már bele az erőnléti szerintem, így elkerülhetetlen a tömegvesztés. Szóval ez az én tapasztalatom, ettől még másnak lehet más.
Előzmény: (LRobert 198319)
Feladó:  LRobertFérfiProfi síelő
Dátum: 2018.01.15. 21:59
(Üzenetazonosító: 198319)
LRobert Hozzászólások: 17
Regisztrált: 2006.10.26.
54 síterepet értékelt
BEMUTATKOZÁS

Sziasztok! Térdkalàcs feszítő ín gyulladàsom van (ugrótérd). Szeretnék tapasztalatot kérni, hogy Nektek milyen kezelés segített, hogy sportoltok, milyen tünetei voltak.

laponként: összesen 2, rendezés:
h i r d e t é s
h i r d e t é s
IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE!
Szeretném megkapni a síelők.hu friss híreit és síelőknek szóló aktuális ajánlatait.
Elfogadom az adatvédelmi elveket.
Hírlevél archívum »
UTASBIZTOSÍTÁS -10%
A SIELOK.HU SZÁMOKBAN
A portált jelenleg 24 vendég és 1 regisztrált felhasználó látogatja.
Asztali nézet