Adatvédelmi tájékoztatónkat itt találod. A minőségi szolgáltatás érdekében sütiket használunk.
ELFOGADOM

Milyen sícuccot vegyek? Teljesen kezdő vagyok.

ÜZENETEK (11)Időben csökkenő Időben csökkenő
skate
3 élménybeszámolót írt
3
20 éve tag
2004.03.09. 13:34
Mayol-nak! 2004.02.07.21:20 leveledbe írtad, hogy térdsérülésed volt. Attól függ, melyik szalag szakadt, nekem a jobb külső, és GENU-SYNCRO-nak hívják azt a térdvédőt, amit felírtak sportoláshoz. Ez a típus az oldalsó terhelést veszi át valamennyire, de biztosan van olyan, ami más szalagot tehermentesít. Recept nélkül is lehet kapni, de akkor sokkal drágább. Gyógyászati segédeszközök boltban lehet kapni, de csak a nagyobbakban, pl. a Margit krt. és a Bem J.u. sarkán. Üdv.
Stani
5443 élménybeszámolót írt
5443
Admin
2004.02.15. 18:57
szóval nem snowbald, hanem snowblade, lényegében kicsit hasonló a big foot-hoz, csak azért annál már jóval fejlettebb, pofásabb no meg drágább, a blizzard+salamon elég jókat szokott kidobni, lényege , hogy rövid, s mind a hátulja, mind az eleje "feljön", akár egy freeride-funpark lécnél. szerintem nagyon jó dolog.
itt egy link:http://www.blizzard-ski.com/default.asp?contid=940&lid=3&th=1&list=t

és egy másik:
http://www.blizzard-ski.com/default.asp?contid=941&lid=3&th=1&list=t

üdv
mayol
23 élménybeszámolót írt
23
20 éve tag
2004.02.15. 10:59
Szia stani! Köszi a választ csak még azt nem tudom, hogy mi is az a snowbald.
Stani
5443 élménybeszámolót írt
5443
Admin
2004.02.08. 19:36
a baleset benne van a pakliban, carving léccel valóban könnyeben ellehet sajátítani a sízés rejtelmeit, de azért ez se fog magától fordulni :))
mindenképpen easy carvert vegyél, esetleg allroundot. az easy carverek speciálisan kezdők számára lettek kifejlesztve, viszonylag puha, és könnyű lécek, így egy carvingból is könnyeben kitudsz jönni, pl a race carvereknél ehhez nagyobb erőt kell kifejtened.