Adatvédelmi tájékoztatónkat itt találod. A minőségi szolgáltatás érdekében sütiket használunk.
ELFOGADOM
Menü ≡
Milyen mozgással ajánlott felkészülni a síszezonra?
Attól függ, hogy egyébként mennyit sportolunk. Érdemes rendszeresen, sportosan gyalogolni, és odafigyelve guggolni (kis terpeszben, nem x-elve, lassan). A törzsizmokat és lábizmokat külön is érdemes erősíteni. Végezzünk egyensúlyt javító gyakorlatokat is! A legjobb edzés síeléshez a fegyencedzés, ami ráadásul még egy ülő foglalkozású átlagembernek sem megerőltető. A fegyencedzés lényege, hogy mindenféle plusz súly és kondigép, valamint különleges táplálkozás nélkül, saját testünk tömegével és erejével is lehet alakítani az izomzatot. További infókat és konkrét gyakorlatokat ld. alább, a kapcsolt cikkekben.

A kérdést megválaszoló szakértő:

h i r d e t é s
h i r d e t é s
UTASBIZTOSÍTÁS -10% » FELIRATKOZÁS HÍRLEVÉLRE »
A SIELOK.HU SZÁMOKBAN
A portált jelenleg 9 vendég és 0 regisztrált felhasználó látogatja.