Adatvédelmi tájékoztatónkat itt találod. A minőségi szolgáltatás érdekében sütiket használunk.
RENDBEN
Menü ≡
ROVATOK    HÍREK    HÓJELENTÉS    WEBKAMERÁK
TÉLI SPORTOK    FELSZERELÉS    GALÉRIA
JÁTÉK    AKCIÓK    FÓRUM    SZAKÉRTŐK
FIRST MINUTE SZÁLLÁSAKCIÓK
Lungau régió
Pályaközeli apart- manok 30 € /éjtől! -10% okt. 01-ig!
Kreischberg
5 % kedvezmény október 31-ig, szállás alpesi apartmanban!
Präbichl
Erzberg Alpin Resort 10 % kedvezmény szeptember 30-ig!
További first minute szállásakciók »
SÍTEREPAJÁNLÓ
Bohinj - Vogel
Aktív csomagok a gyönyörű Bohinji-tó körzetében!
Schladming-Dachstein
Nyári kártyával több mint 100 ingyenes program!
Mölltal gleccser
Nyári síelés és Karintia kártya 160+ ingyenes programmal!
UTASBIZTOSÍTÁS -10%
KÖVESS MINKET!
facebook twitter googleplus youtube instagram

Síkondi video - speciális kondicionáló program

2006.10.14.
Síkondi video - speciális kondicionáló program Az 50 perces videokazetta speciális kondicionáló programot tartalmaz, amely kiválóan alkalmas arra, hogy testünket megfelelő formába hozzuk mielőtt felcsatolnánk a síléceinket.
TARTALOM:

Bemelegítés
A program 10 perces bemelegítéssel kezdődik. Fokozódó intenzitású gyakorlatsorokkal felkészítjük testünket az edzés által nyújtott terhelésre.


Speciális kondícionáló program sízéshez Aerob szegmens
Mintegy 20 percnyi intervalltréning, amelynek gyakorlatsorai a sízés mozgáselemeiből építkeznek. Magas intenzitású és közepes intenzitású gyakorlatsorok váltogatják egymást tökéletesen szimulálva a sízés során jelentkező erő és állóképességi igénybevételeket. Az aerob szakasz jelentősen fejleszti az állóképességet és magas energiaigénye következtében elősegíti a fogyást.

Erősítés
Az erősítő blokkban a törzs izmainak erejét és tónusát fejlesztjük. Hát, has és a vállöv izomzatát edzük speciális gyakorlatokkal. A sízés során ugyanis nem csupán a láb izmaira hárul jelentős igénybevétel, hanem a törzs izmai is fontos szerepet látnak el a gerinc stabilan tartásában.

Nyújtás
Az órát nyújtógyakorlatokkal zárjuk. A nyújtás hatására testünk fokozatosan megnyugszik, izmaink lazábbakká és rugalmasabbá, testünk pedig hajlékonyabbá válik.

Az edzést vezetik:

Korényi Krisztina
Hússzoros magyar bajnok úszó. Nemzetközi aerobik presenter, IFAA referens. Kriszti a világ számos országában dolgozott mint vendégedző (Németország, Finnország, Mauritius) és 1999 augusztusában Európa legnagyobb aerobik kongresszusán szerepelt meghívott előadóként. Jelenleg aerobik edzők képzésével foglalkozik.

Gáspár Katalin
Tizenhatszoros magyar bajnok rövidtávfutó. IFAA referens, testnevelő tanár és aerobik profi. Az IFAA Hungary edzője és tanfolyamvezető tanára. Nemzetközi aerobik presenter.

Pati Nagy Attila
Négyszeres magyar bajnok evezős. IFAA referens, STEP Reebok edző, az IFAA Hungary edzői tanfolyamok szervezője és előadója. Nemzetközi aerobik profi.

A videó már nem rendelhető. Forgalmazta: a Fitness Company

Kapcsolódó címkék:
IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE!
Szeretném megkapni a síelők.hu friss híreit és síelőknek szóló aktuális ajánlatait.
Elfogadom az adatvédelmi elveket.
Hírlevél archívum »
A SIELOK.HU SZÁMOKBAN
A portált jelenleg 44 vendég és 4 regisztrált felhasználó látogatja.
Asztali nézet
A minőségi szolgáltatás érdekében sütiket használunk. Elfogadom. Több infó...