Az összeköttetés legkézenfekvőbb megoldását az jelentené, ha a Mont de Lans oldalt Les 2 Alpes-ban Freney-n keresztül összekötnék az Alpe d'Huez-hez tarozó Auris sítereppel. A bátrabb pletykák már egyenesen arról szólnak, hogy az új lift mellett, Freneyben, új pályákat is építenének, így a két terepet pályákkal is összekötnék. Az új pályák építése, és főleg az üzemeltetése, jelentősen megdrágítaná az összeköttetést, hiszen Freney csak 980 méter magasan fekszik, sokáig nem marad itt meg a természetes hó. Ha itt pályák épülnének, akkor rengeteg hóágyú kell, hogy az állandóan napsütötte pályákon megmaradjon a síelhető összeköttetés.
A hírek arról is szólnak, hogy Les Deux Alpes-t üzemeltető lifttársaságot hamarosan eladják. Azt még nem lehet tudni, hogy a szomszédos síterep veszi meg őket, vagy egy teljesen új üzemeltető kezébe kerül. Vannak olyanok, akik szerint az összeköttetés újbóli felemlegetése is csak azt szolgálja, hogy kedvezőbb áron lehessen értékesíteni az eladás előtt álló lifttársaságot.
A tervek szerint a lift építése az idei év végén kezdődne el és valamikor a 2012/2013-as szezonra fejeznék be, de ezek csak tervek, hiszen egy ilyen jelentős építkezésnek természetesen legalább annyi ellenzője akad, mint támogatója. Az engedélyek megszerzésétől, a földmunkákon át, a lift kiépítéséig rengeteg kihívás vár a projekt megvalósítóira. Ahogy a korábbi nagy összeköttetések (Paradiski vagy Whistler) is vegyes véleményeket váltottak ki, most sem lehet biztosan tudni, hogy tényleg szükség van-e erre a kabinosra?