Napjaink reklámdömpingjéből nehéz kiemelkedni. A kreatív és egyedi kampányok viszont szinte maguktól, vírusmódra járják be a világot. Összegyűjtöttünk néhány jól sikerült hirdetést síterepek világából.
A mentolos rágó és a hóágyú lehelet
Egy új, extrán mentolos rágóval jött ki az Orbit cég, melyet "Ice mint" (jégmenta) névre kereszteltek. Ezt az új ízt népszerűsítették a hóágyúk mellé állított installációval Ausztria síterepein, mely igazi látványossággá vált.
Terepjáróvá alakított síliftek
Argentínában,
Catedral Alta Patagonia síterepén a Volkswagen Tuareg terepjáró modelljét hirdették nem mindennapi módon. Az autót formázó kartonhátlap került a síliftekre, mellyel azt akarták szemléltetni, hogy ez az autó bármilyen terepre felviszi az utasait.
Mini snowboardos a szélvédőkön
Mi is lehetne jobb kedvcsináló egy hétvégi csúszáshoz? Egy frankfurti síszaküzlet kampányolt ezzel a kedves kis meglepetéssel a 2011-es tél közepén, amikor szinte minden reggel vastag hótakaró borította be az autósok szélvédőjét. A cég mini snowboardos és síelő formájú karton vouchereket gyártott, amiket a szélvédőre hullott hóba állítottak és egy kis carving nyomot is rajzoltak mellé.
A cuki figura feldobta az autósok napját és a hátoldalán lévő kuponnal még kedvezményt is kaptak a síszaküzletben.
Sportos voucherek, 20% kedvezmény
Látványos hókupac Izlandon
Valószínűleg a világ egyik legolcsóbb és legegyszerűbb reklámja, amit az izlandi
Blafjöll síterep talált ki. Kreatív módon hívták fel a figyelmet a közeli síterepre, egy nagy kupac friss havat halmoztak a síterepet jelző tábla aljába.
Útjelző tábla a síterep felé
Alig várod már a síszezont?
Komoly elvonási tüneteket tudnak produkálni a fanatikus hófüggők, ezt az érzést jelenítette meg az argentin plakátkampányaival. A képen látható boardosok már a vasalódeszkát és a libikókát is snowboardnak nézik.
Elvonási tünetek: a boardosok már a vasalódeszkát és a libikókát is snowboardnak nézik.
Hó hullik a hajadból?
A korpásodó hajjal kapcsolatos hasonlatot reklámszlogent gondolta tovább az egyik sampongyártó cég. A kreatívokon látható haj sziluettek sípályákból és síliftekből állnak. Korpa ellen ezt használd! - áll a plakáton.
Korpa esetén ezt használd! - És nem fog hó hullani a hajadból.
Még a sóherek is jól járnak!
A spórolósakhoz szól az egyik síruházat outlet cég reklámja. Kreatívukon pedig azon élcelődnek, hogy Károly herceget évről évre ugyanabban a síruhában kapják lencsevégre, pedig ha valaki akkor ő biztosan megengedhetné magának, hogy minden újat vegyen. A szöveg szerint:
Reklámszöveg: "Végre a szűkmarkú emberek is vehetnek maguknak új síruhát."
Nincs többé lila folt!
Igazán megakasztja a tekinteteket az a reklámplakát, amit az egyik norvég síterep talált ki. A képen látható lila foltos pucér fenekek arra utalnak, hogy sokunknak meggyűlt már a baja a csákányos liftekkel. De az osloi
Winterpark síterepén nem kell többé ettől tartani, az új hatüléses lift megoldja ezt a problémát.
Forrás:
https://www.adsoftheworld.com/