A 2015/16-os szezonban az eddigi fejlesztéseket csiszolták tökéletesre, aminek egyik eredménye, hogy az UVO rendszerű rezgéscsillapítót szinte mindegyik lécre felszerelték.
Szembeötlő újdonság a 3D.Ridge szerkezet, valamint az Efficiency sorozat, amely tulajdonképpen egy lécválogatás.
h i r d e t é s
Code, a legsportosabb pályasí
A versenylécek után ez az egyik legkedveltebb és a legjobban kihasználható modell a Völkl kínálatából. A Code Speedwall L UVO inkább sportosabb élményt nyújt, míg az S változatra inkább a könnyebb kezelhetőség jellemző. Ha sportos és dinamikus lécet szeretnénk, inkább a Code-sorozatot válasszuk, mint a verseny modelleket.
Code Speedwall L UVO
3D.Ridge - könnyű, de stabil
A 3D.Ridge konstrukció a legkönnyebb és legstabilabb szerkezet. A Katana és a BMT léceknél alkalmazott Tapered építési módot tovább fejlesztették, aminek eredményeként megszületett a 3D.Ridge szerkezet, mely idén a V-Werks, RTM, VTA88 modelleknél tűnik fel. Lépcsős kialakításával egy központi gerincet alkottak, amely a léc két végén kisimul, így a léc végein jelentkező tömegtehetetlenség kisebb lesz. A 3D.Ridge felépítés hatására a sílécnek egyenletesebb lesz a hajlása, valamint a keménység eloszlása is kedvezőbben alakul.
V-Werks Code UVO - a tökéletes kombináció: könnyű és gyors
A legújabb 3D profilra épített Code léc, amely nemcsak gyors és könnyen irányítható, hanem az egyik legkönnyebb is a piacon. A léc geometriájának köszönhetően a kemény terepen érzi magát otthonosan. Itt viszont egyaránt meghúzza a rövid és hosszú ívet is - rezzenéstelenül.
A hobbi síelők számára azonban a legjobb síléc mégis az all mountain RTM lécek lesznek.
Miért is? Egyszerűen a változó hóminőségnek köszönhetően inkább egy sokoldalú sílécre van szükség. Ez pedig az RTM. A technológiák fejlődésével ugyanis ma már egy szélesebb sílécet is könnyen lehet irányítani, és élvezet velük a síelés.
RTM - új alapokra épül
Az RTM széria három szélesebb (86, 84, 81) léce már az új 3D.Ridge alapokra épül, míg a többi RTM megőrizte a dupla famagos felépítését. A méretkínálat tavalyhoz képest bővült, hiszen az eddigi legszélesebb 84 mm-es léc felé tettek egy 86 mm széleset. A sportos és könnyen irányítható RTM-ek bearanyoznak minden síeléssel töltött napot. Az RTM egy igazi multifunkcionális síléc.
IPT Wideride XL - új szélesebb kötések
A lécek szélesedésével eljött az a pillanat, amikor már a kötések rögzítési pontjait is szélesebbre kellett helyezni. A Marker 40%-kal szélesebbre tervezte kötéseit, így a kötésnek közvetlenebb kapcsolata van a sí famagos szerkezetével, és természetesen ennek köszönhetően javul az energia-átvitel a síléc és a síbakancs között.
Efficiency - kisebb energiával nagyobb teljesítmény
12%-kal könnyebb famag és könnyített síkötések teszik különlegessé a sorozat tagjait, amelyek
így is megőrizték eredeti tulajdonságaikat. A sorozat tagjai egységes dizájnt is kaptak.
Racetiger SC Uvo E
Essenza, az elegancia
A női vonalon érdemi változás nem történt, csak frissítették a dizájnt. Továbbra is csak a legalapabb modell, az Adora készül kompozit anyagból, a többi mind famagos.