Menü ≡
JÁTÉK    AKCIÓK    FÓRUM    SZAKÉRTŐK
SÍTEREPAJÁNLÓ
Mölltal gleccser
Tavaszi szállás+sí ajánlatok 100%-os hóbiztonsággal!
Schladming 4 Hegy
123 km hóbiztos pálya és 44 modern sífelvonó.
Saalbach Hinterglemm Leogang Fieberbrunn
Ausztria egyik legnagyobb összefüggő síterülete - 270 km
KÖVESS MINKET!
facebook twitter googleplus youtube instagram

Jasná, Szlovákia legnagyobb síparadicsoma

Közeli, mégis világszínvonalú

2018.12.10. | Frissítve: 2019.01.02. | Szerző: (x)
Nincs tél síelés nélkül! Nálunk nincsenek olyan hegyek, ahol 10 kilométeres pályákat lehetne kialakítani, csak a környező országokban. Szlovákiában világszínvonalú központok találhatók, tőlünk alig 200 km-re tőlünk. Jasná köztük a legjelentősebb.
Igényesség mindenkinek

Mikor megláttuk a hegyeket, egyszerűen megdöbbentünk. Magával ragadó látvány volt a napfényben csillogó Chopok és a felvonók a kétezer méter magasságban. Merünk itt mi síelni? Persze, a gyerekekért is aggódtunk. Átfutottuk a sípályákat ábrázoló térképre, és minden kételyünk azonnal szertefoszlott. A hegy mindkét oldalán az összes nehézségi szintű pályából mintegy 50 kilométernyi lejtő várt ránk, melyek megfeleltek mindenki igényének és tudásának. Indulhatunk is! 23 kötélpálya és lift vár ránk!
Kilépés a vetítésből
másodpercenként
váltás
Okos kártya

Ma már nem kell sorba állni a síbérletért, mint régen, ráadásul az árak is abszolút megfizethetők. Mindenki a saját kártyáját használja. Igen, a szezon újításával, a Gopass kártyával könnyedén megszerveztünk előre mindent. Egyszerűen regisztráltunk a gopass.sk oldalon, és "lecsaptunk" egy alacsony árra, pont úgy, mikor repülőjegyre vadászunk. Szinte fél áron tudtunk vásárolni… De ez nem minden: a sokoldalú kártyát Jasnán kívül a Magas-Tátra legnagyobb síközpontjaiban is használhatjuk.
Pontokat kapunk a kártyára minden, valamelyik stílusos étteremben, hüttében vagy az egyik Tatry Motion üzletben való vásárlás után, amiket később kedvezményekre válthatunk. Továbbá, számolja, hogy hány kilométert síelünk, hányszor használtuk a felvonót. Érdemes kiváltani egy ilyen kártyát.
A legújabb sífelvonók, melyek akár a 100 km/órás szélnek is ellenállnak, a több mint 600 hóágyú, a modern hotelek és éttermek, a legújabb, mindenki számára könnyen használható technológiák jellemzik a központot. Végtelen a kellemes meglepetések listája, amik Jasnában várnak ránk. Remek ötlet volt ellátogatni Jasnába, mert hatalmas élményt nyújtott nekünk! Egészen biztos, hogy vissza fogunk ide még térni!

Kapcsolódó síterepek:
Kapcsolódó fotóalbumok:
UTASBIZTOSÍTÁS -10% TANÁCSADÁS SÍELŐK NAPTÁRA
FELIRATKOZÁS HÍRLEVÉLRE
A SIELOK.HU SZÁMOKBAN
A portált jelenleg 143 vendég és 15 regisztrált felhasználó látogatja.