Okulare
2020.03.04.
Múlt csütörtök itt kezdtük 3 napos síhétvégénket. Ezen a napon csak a kék erdei szánkópályán jöttünk le vagy nyolcszor. Egyre nagyobb lendülettel, egyre gyakorlottabban vettük az akadályokat.

Nagyon szép, igazi hamisítatlan téli élményben volt részünk. Mivel ez egy mesepálya, nagyon sok kisgyerek csúszkált, de jól eloszlottak, egyáltalán nem volt zavaró. Nagyon tetszett. Az időjárás is kegyes volt, szinte végig ragyogó napsütés volt, de a pálya délutánra sem olvadt meg számottevően.

Fent ebédeltünk a hütte teraszán, remek kilátással a Schladminger Tauern hegyvonulatára. Oldalt pedig keleti irányban a völgyet láthattuk, balra pedig a Dachstein tekintélyt parancsoló sziklái magasodtak fölénk. Szuper kis nap volt!
Dachstein
DogHead
2020.01.29.
Sífutás és túrázás mellett próbáltuk ki ezt a picinek látszó síterepet. Valóban nem egy hatalmas régió, főleg a 4-hegy mellett, de egy napra bőségesen elég haladó síelőknek is. Tömeg semmi, széles kényelmes pályák viszont bőven. A fekete inkább sötétpiros, és a pirosak is nagyon kényelmesek. Fent és minden pálya alján pici Hütték, elég szokásos kínálattal. Meglepően sok magyar volt a kevés ember ellenére, talán nem véletlenül.

Majdnem minden este szánkózás van egy jó hosszú kivilágított kék pályán, amit mindenképpen ki kell próbálni, nem csak egyszer. Jobb mint a Hochwurzen, érdemes feljönni a városból este. Szánkózás után nagy buli volt a lenti hüttében, be sem fértünk. Igazából azoknak a legjobb akik sok mindent ki szeretnének próbálni Ramsau régióban. Sífutást, túrázást, síelést, szánkózást.
Viri
2016.03.06.
Bizony nehogy elfelejtsük ezt a szép kis síterepet, mely megfelelő hómennyiség esetén teljesen kielégíti a nem "teljesítmény" sízőket. Valóban egy hangulatos tanuló komplexummal rendelkezik, s van átmenet - MESEPÁLYA - a keményebb terepekhez, mely gyerekkel is élvezhető. Én kedvelem ezt a terepet, többször voltam itt. Nincs tömeg, van hangulat, hütte minden be- és kiszállónál. És valóban rendelkezik fekete pályával a pirosok mellett.
És ha kevésnek bizonyul ott van mindjárt a Dachstein gleccser, valamint a schladmingi 4 hegy, ahol lehet igazán döngetni!
laci_si
2016.01.06.
Már-már azt hittem hogy ez a Rittisberg nincs is fent a sielőkön... :-)
Valójában ez egy kicsi hely, mi is úgy kerültünk ide hogy sokat kellett volna várni a Dachsteini felhajtásra és el akartuk tölteni az időt. A Schladmingi bérlet jó ide is.
Mivel az egész környéken hiánycikk idén a hó, igy itt is csak 1 pálya ment. Viszont ez az 1 jó állapotú volt, széles és élvezhető.
Amúgy a térkép szerint több pálya is van, még fekete is.

Nekünk már nem volt aktuális, de mindenképp megjegyzést érdemel, hogy a parkoló mellett egészen nagy síoktató komplexum található, tehát kisgyerekkel, és kezdő tanulóval egészen jó tanuló hely lehet!

Nyáron pedig ahogy néztem üzemel itt egy komoly bob pálya is.