Adatvédelmi tájékoztatónkat itt találod. A minőségi szolgáltatás érdekében sütiket használunk.
ELFOGADOM

zoli68 által küldött hozzászólások listája

ÜZENETEK (8)Időben csökkenő Időben csökkenő
zoli68
8 élménybeszámolót írt
8
18 éve tag
2006.02.12. 11:09
Sikerült végre pontot tenni az ügy végére. Időt nem kímélve, visszamentem másodszor is az üzletbe, miután felhívtak , hogy mehetek, mert bent van az osztályvezető. Mire beértem, nem volt ott, épp kiszaladt valahova, úgyhogy ismételten nem találkoztam vele, még jó, hogy azért kellett bemennem másodszor, mert első alkalommal sem találkoztam vele. És a vita megint kezdődött elölről. Ismét meg akartak győzni, hogy ezt a modellt vásárolják férfiak is, ez nekem tökéletes, ha mégsem érzem magam jól benne, az nem azért van mert ez egy kifejezetten női modell, különben is felpróbáltam, ha nem volt kényelmes miért vettem meg, nem vesznek vissza használt cipőt stb. Ami negatív volt az egészben a bosszankodáson kívül az a stílus, amivel kezeltek és, hogy szinte már mindenki üvöltözött (ők négyen na és én is), hogy meg tudja védeni a maga igazát. Hosszú küzdelem volt, már csak egy mondat választott el attól, hogy a fogyasztóvédelmet is bevessem. Aztán valami történt, akikkel eddig vitatkoztam, talán még kedvesek is lettek!?? A végén visszaadták a pénzt, úgyhogy vegyes gondolatokkal, de legalább lezárult...
Mindenkinek köszönöm a hasznos tanácsokat!
zoli68
8 élménybeszámolót írt
8
18 éve tag
2006.02.05. 23:12
Holnap hívom az osztályvezetőt telefonon, és ha bent lesz meg is látogatom. Ha nem lesz segítőkész, azt hiszem maradok a fogyasztóvédelemmel való fenyegetésnél, akkor ez talán hatásosabb lehet, de semmiképp nem hagyom annyiban a dolgot.
zoli68
8 élménybeszámolót írt
8
18 éve tag
2006.02.01. 23:31
Jártam a Pólusban is, de sajnos nem abban a Hervisben vásároltam ezt a sícipőt. Itt a "szakember" nagyon meggyőzően nyilatkozott, agyondicsérte ezt a modellt, ezért nem is hezitáltam sokáig. Legközelebb majd a Pólusba megyek, persze csak akkor, ha sikerül kulturáltan rendezni ezt a kis problémát.
zoli68
8 élménybeszámolót írt
8
18 éve tag
2006.01.31. 14:17
Nagyon köszi, mindenesetre nagyon tanulságos az eset. Tegnap az üzletben a végén már én éreztem magam nagyon hülyének. Az üzletvezető helyettes ilyenekkel érvelt, hogy rá van írva a dobozra, hogy NŐI, mire én mondtam neki, hogy NEM a dobozra az van írva, hogy NII, úgy gondolom, hogy ezt nekem nem kell tudnom, hogy mit jelent, (egyébként nem is néztem), már tudom, hogy én is hibás vagyok, jobban oda kell figyelni. Meg sem fordult a fejemben, hogy ilyen előfordulhat, és a bizalom?? Azért kíváncsi leszek az osztályvezető hozzáálláshoz...
zoli68
8 élménybeszámolót írt
8
18 éve tag
2006.01.30. 22:32
Nagyon köszönöm a villámgyors segítséget. Super a fórum!!
zoli68
8 élménybeszámolót írt
8
18 éve tag
2006.01.30. 21:34
Köszönöm a gyors válalszt. A Hervis-be vásároltam. Mi a különbség a férfi és a női sícipő között? Úgy vettem észre, hogy női cipőt vásároltam, hogy belenéztem a cipőbe és a talpába bele van írva, hogy WOMEN’S FIT. Az előző sícipőm is Nordica volt, ezért gondoltam, hogy Nordica cipővel nem tudok mellényúlni. Az én lábfejem és a vádlim is nagyon széles.
zoli68
8 élménybeszámolót írt
8
18 éve tag
2006.01.30. 21:01
Sziasztok!
Segítsen nekem valaki légyszi!! Kb. 1 hete vásároltam (sielés előtt 8 órával)egy Nordica GTS sícipőt.Miután nem akartam hibázni, egy " eladó szakember" segítségét kértem az üzletben aki rámadta ezt a bizonyos cipőt, mondtam, hogy picit szorít, de ő megnyugtatott, hogy ez majd a lábamra alakul. A sípályán 2 órát volt a lábamon szörnyű kínokat éltem át. Miután próbáltuk megfejteni, hogy mi lehet a gond kiderült, hogy egy NŐI bakancsot adtak el nekem. Ma visszavittem a cipőt, hogy cseréljék ki egy férfi cipőre, de közölték (még ők voltak felháborodva), hogy használt cipőt nem cserélnek ki. EZT MEGTEHETIK? VAN ÖTLETETEK? A jövő héten megyek vissza újra a boltba az osztályvezetőhöz.

zoli68
8 élménybeszámolót írt
8
18 éve tag
2006.01.30. 20:46
Sziasztok!
Segítsen nekem valaki légyszi!! Kb. 1 hete vásároltam (sielés előtt 8 órával)egy Nordica GTS sícipőt.Miután nem akartam hibázni, egy " eladó szakember" segítségét kértem az üzletben aki rámadta ezt a bizonyos cipőt, mondtam, hogy picit szorít, de ő megnyugtatott, hogy ez majd a lábamra alakul. A sípályán 2 órát volt a lábamon szörnyű kínokat éltem át. Miután próbáltuk megfejteni, hogy mi lehet a gond kiderült, hogy egy NŐI bakancsot adtak el nekem. Ma visszavittem a cipőt, hogy cseréljék ki egy férfi cipőre, de közölték (még ők voltak felháborodva), hogy használt cipőt nem cserélnek ki. EZT MEGTEHETIK? VAN ÖTLETETEK? A jövő héten megyek vissza újra a boltba az osztályvezetőhöz.
h i r d e t é s
h i r d e t é s
KIEMELT SÍTÁBOROK
UTASBIZTOSÍTÁS 10% KEDVEZMÉNNYEL
KIEMELT SZÁLLÁSAKCIÓK
SZAKÜZLET AJÁNLATOK
KIEMELT APRÓHIRDETÉSEK
Havazás Előrejelzés
FELIRATKOZOM A HÍRLEVÉLRE
facebook twitter youtube instagram linkedin pinterest google cégem rss tiktok

Megjelenési ajánlatunk:
sielok.hu © Copyright 2000-2024 - Síelők Bt.