Adatvédelmi tájékoztatónkat itt találod. A minőségi szolgáltatás érdekében sütiket használunk.
ELFOGADOM

László116 által küldött hozzászólások listája

ÜZENETEK (1)Időben csökkenő Időben csökkenő
László116
1 élménybeszámolót írt
1
14 éve tag
Topik: Lachtal
2010.03.25. 17:34
Sziasztok!

Saját tapasztalatomat írom le azok kedvéért, akik esetleg hezitálnak azon,hogy kezdőkként bevállalják-e Lachtalt.
Természetesen tiszteletben tartom mások véleményét,ezért is írok csak most, mert végre kipróbáltam, milyen itt síelni.
Abszolút kezdő vagyok.Életemben egyszer volt léc a lábamon kb. 15 éve, a Kékestetőn, haverokkal.
Itt Lachtalban most március közepén, volt szerencsém csatlakozni egy kezdő csoporthoz,akiket Gond Ferenc (sajnos csak erre az alkalomra jött ide)oktató tanított.Meg kell jegyeznem nagyon jól oktatott és végtelen türelemmel.
Az alapokkal kezdtük,majd rámerészkedtünk a gyerekpályára (Kinder-Lachtal).
Itt aztán mindenre alkalmas volt a terep.Van lankásabb,meredekebb és dimbes-dombos része is.Az alsó részen "varázsszőnyeg" van,egy mozgójárda,amire csak rá kell állnod a síléccel.A felsőbb részen pedig egy (gyerek)tárcsás felvonó van.Így azt is módunkban állt gyakorolni.
Ezekre a "felvonókra is kell jegy",de ide elég egy speciális és igen olcsó napijegy.
Egyébként itt (a Kinder Lachtalban)nincs beléptető rendszer és két nap alatt senkitől sem kérték,hogy mutassa meg a jegyét.
Már második nap felmentünk a "Herbert 1" lifttel és a kék 3a pályán minden nehézség nélkül lecsúsztunk oktatónk felügyeletében.
Ezzel az igen kevés tudással a hátam mögött és oktató nélkül, kezdtem el síelgetni most 2 napja.De már a harmadik csúszásomra felmentem a hatüléses lifttel 2.000 m magasra és onnan síelgettem le 3-4 alkalommal.