Adatvédelmi tájékoztatónkat itt találod. A minőségi szolgáltatás érdekében sütiket használunk.
ELFOGADOM

leslie2 által küldött hozzászólások listája

ÜZENETEK (2)Időben csökkenő Időben csökkenő
leslie2
2 élménybeszámolót írt
2
14 éve tag
2010.02.08. 11:50
Tisztelt Takács Úr !
Egy pillanatra megörültem, amikor elnézést kért. Azt hittem, a nem megfelelő minőségű kiszolgálás miatt kér bocsánatot a síelni vágyóktól. Sajnos nem ezt tette. Ha kijött volna a pénztár elé, a jegyvásárlás után csupa felháborodott emberrel találkozhatott volna. Nemcsak a jegyárak miatt...
Sajnos olyan érzésem volt, mintha a síelni vágyók "szükséges rosszak" lennének, akik miatt másoknak dolgozniuk kell. Tudom, nem lehet összehasonlítani Ausztriával a helyet, de amíg ott folyamatosan azon dolgoztak a pályán lévők, hogy a fizető vendégek jól érezzék magukat, addig itt ezt nem tapasztaltam. Sőt. De elég Mátraszentistvánra is elmenni...Tudom, most az lesz a válasza, hogy akkor oda kell menni, hogy "megtaláljam a boldogulásomat". Így is lesz, csak sajnálom, hogy én is bedőltem a marketinges szövegeknek, hogy milyen szuper ez a pálya. Nem az. Gondoltam azért írok, hogy mások ne essenek az én hibámba, és hátha önök is tanulnak valamit belőle. Illetve elsősorban a főnöke...
leslie2
2 élménybeszámolót írt
2
14 éve tag
2010.02.07. 10:16
Mi is tegnap jártunk ott, és az előttem szólóhoz hasonlóan utoljára. Fél óra sorban állás a jegyért egy kis szobában, ahol az itt mosolygó üzemvezető h. ( Zoli ?) folyamatosan cseszteti az embereket, hogy zárják az ajtót, stb. Klasszikus portás féle, aki úgy érzi, ő a király, a vendégek meg az alattvalók. Amúgy az ajtót zárnák, ha beférnének. :) Aztán kiderült, hogy aznap tértek át az új számítógépes rendszerre. Hát mikor, ha nem csúcsidőben ! Mire az ember sorra kerül, közlik, hogy a jegyárak pont a duplájára nőttek a közöltekhez képest :O ! Előttem egy nyugdíjas bácsi így csak az unokáinak tudott jegyet venni, mert annyi pénz volt nála. Persze kiírás ezekről sehol nincs. A pálya. Na annak nem nevezném, voltam már sok helyen, de máshol a gyerekpályák hosszabbak, mint ez. 300 méter. Fél óra sorban állás megint a felvonónál. Na aki ezt tervezte, az sem volt még sípályán, mert lecsúszás után az embereknek felfelé kell menniük a felvonóhoz. :( ???? De az igazi "Kalandpark" feeling csak ezután jön. Valóban kalandos. A játék neve: le tudsz-e jönni sérülés nélkül. Sokan írták, hogy jeges pálya érzés. Valóban, csak épp fordítva. Amikor a buckás havon mész, csúszik a léc, majd mikor műanyagra érsz, egyszerűen megáll. Az igazi az, amikor egyik lábad a hóban, a másik műanyagon. Úgy nyúlnak a szalagok ha nem esel el, hogy az csak csoda. Ha mégis leértél, akkor ismét 30 percsorban állás. Nekem is sikerült 3x lecsúsznom egy délután alatt 2400-ért. Néhányan egyébként inkább lecsatoltak, és felsétáltak. A kiszolgáló személyzet egyébként (1-2 kivétellel) egyáltalán nem segítőkész. Olyanok, mint az üzemvezető helyettes: nézik, ahogy egy gyerek kiesik a felvonóból, és várják, hogy felálljon. A varázsszőnyegen pl. egy helybeli lakos indította újra a gépet, mert már hárman estek egymás nyakába, és megnyomta a vészleállítót. A tanuló pálya meg 40 (!) méter hosszú. Amúgy ott jó volt a hó, sokan ezen csúszkáltak.
De hogy valami jót is írjak, az üzemvezető (István ? ) nagyon korrekt ember, egész nap a pályán segédkezett. A hófánk nem rossz, és a parkolójegy meg nem 300, csak 100 Ft-ba került óránként. De sokkal több jót nem tudok sajnos írni.
h i r d e t é s
KIEMELT SÍTÁBOROK
UTASBIZTOSÍTÁS 10% KEDVEZMÉNNYEL
KIEMELT SZÁLLÁSAKCIÓK
SZAKÜZLET AJÁNLATOK
KIEMELT APRÓHIRDETÉSEK
Havazás Előrejelzés
FELIRATKOZOM A HÍRLEVÉLRE