Adatvédelmi tájékoztatónkat itt találod. A minőségi szolgáltatás érdekében sütiket használunk.
ELFOGADOM

attilav által küldött hozzászólások listája

ÜZENETEK (13)Időben csökkenő Időben csökkenő
attilav
13 élménybeszámolót írt
13
12 éve tag
2012.12.15. 23:05
Van egy 98-as megane-unk kb 160ekm van benne, és 90ekm-rel vettük.
A motorja még nagyon jó állapotban lehet a hangjából ítélve, alapjáraton alig hallani.
Szerintetek neki lehetne vele vágni a Fro-i útnak? ill. előtte érdemes kompresszió mérést végeztetni? És ha ennek az eredményei jók akkor azért jó eséllyel megmássza azokat a hegyeket? Bár már megjárta a gyimest meg a fogarast is és nem volt gond.
Alkatrészeket, pl zárszettet érdemes Fro-ban venni?
attilav
13 élménybeszámolót írt
13
12 éve tag
2012.10.24. 20:44
Szerintem az ilyen szállások kiszámíthatatlanná teszik a költségeket, akár komoly adósságba is verheti magát az ember.
attilav
13 élménybeszámolót írt
13
12 éve tag
2012.10.24. 20:41
Szerintem elég annyit megadni hogy műanyag vagy fa ablakok voltak e. A műanyag jobban zár szigetel, a fa kevésbé.
attilav
13 élménybeszámolót írt
13
12 éve tag
2012.10.24. 20:13
A hosszú fro-i út miatti amortizáció szerintem inkább öreg kocsiknál számít, 100e-km feletti megtett kilóméterrel rendelkező motornál. De ezt is motorja válogatja van amelyiket 200ekm-ig nemkell mebgontani. Nemcsak a motor amortizálódik persze kopnak a gumk a lengéscsillapítók felfüggesztés, egyébként mivel a francioarszágba vezető út 90% autópálya ennek nagyrésze nyugaton, szvsz ezesetben keveset amortizálódnak a felfüggesztéssel kapcsolatos kopó alkatrészek és a gumik. A motor ami inkább amortizálódhat, de ez is attól függ mennyit futott milyen márka, mennyi idős mennyire karbantartott.
attilav
13 élménybeszámolót írt
13
12 éve tag
2012.10.23. 20:13
Még különvonatban is gondolkodtam franciába -egyesületi sítúra buszos útjának kiváltására- és leveleztem ezügyben a mávval, nem emlékszem pontos árra meg a régi leveleket is töröltem már, de egy különvonat költsége milliós nagyágrendű, azt hiszem 1,5-2-3 millió körül van. Ha van egy rafkós iroda aki meg tudja tölteni a különvonatot és persze ez a különvonat maximális vagonszámmal kerül megszervezésre akkor a fejenkénti útiköltség már egész tűrhető lehet, sőt akár alacsonyabb is lehet a repülőnél. A külön vonat azért lenne jó mert lehet hálókocsis, végig lehet aludni az utat, van wc(nem kell állandóan megállni ez miatt) mosdó némi tisztálkodásra lehetőséget ad. Repülő macerás csomagfelár, reptéri illeték, check in idő, és egy chartert össze hozni azért azt csak kevés iroda engedheti meg magának.
Tehát kellene egy rafkós iroda ami leszervezne egy különvonatot fro-ba, megfelelő propagandával meg tudja tölteni a szerelvényt, sőt ezt a szolgáltatást autó szállítással is meg lehetne fejelni! Vonattal oda vitetheted a kocsidat és akkor mászkálhatsz a terepek között. Egy közeli példa: szabadkáról montenegróba szoktak autó szállító vagonokat biztosítani.
attilav
13 élménybeszámolót írt
13
12 éve tag
2012.10.22. 16:45
Küldd az excelt, írtam pm-be a címet.
attilav
13 élménybeszámolót írt
13
12 éve tag
2012.10.22. 16:34
Te bankkártyával fedezeted az út közbeni költségeket (nafta autópályadíj kaja+kávé) vagy kp? Bankkártyával nem lenne olcsóbb (merthogy a bank jobban vált)? Mi ebben a tapasztalatod?
Előzmény: (ipip 141569)
attilav
13 élménybeszámolót írt
13
12 éve tag
2012.10.22. 15:05
"Nem olcsó az autó de tény, hogy sokkal kényelmesebb."
És sokkal gyorsabb! Legalább feleannyi útidővel lehet számolni a buszhoz képest.
Előzmény: (Quarius 141558)
attilav
13 élménybeszámolót írt
13
12 éve tag
2012.10.22. 09:18
Akkor jöhetnének tapasztalatok tippek, útvonalat illetően (ausztrián v szlovénián keresztül), benzin árak hol érdemes tele tankolni, autópálya díjak. Szeged(vagy más dél alföldi város)-Briancon távolság hogyan tehető meg gazdaságosan.
attilav
13 élménybeszámolót írt
13
12 éve tag
2012.10.21. 20:52
"10 fős baráti társasággal terveztük az utazást privát kisbusszal.Ahogy az a nagy könyvbe megvan írva február közepére ketten maradtunk párommal
Buszos utazás: Nekünk 18 óra alatt sikerült kijutni, három óránként megálltunk(20-30 perc) plusz egy Brianconi nagy bevásárlás kb.1 óra."

Kocsi nem lett volna jobb? Mi a véleményetek briancon környéki terepekre megéri az autó? A meex snowattack oldalán a buszos útra 18-20 óra a kocsisra 12-13 óra van kalkulálva, ami azt hiszem a valóságnak megfelel. Az időkülönbség magasan a kocsi javára dönti el a kérdést, de a költségek már más tészta. A busz hátrányára lehet mondani a nagyon hosszú utazási időt, és hogy a közhiedelemmel ellentétben bizony nem lehet normálisan aludni, én hosszabb időt alva nem bírok, talán akkor lehetne jól aludni ha mögöttünk nem ülne senki és teljesen hátra lehetne dőlni, de az esetek nagy részében ez nem áll meg.

Jöhet minden kocsis tapasztalat nemcsak puy hanem minden briancon környéki terep érdekel ahová eljutottatok kocsival, benzin árak útidő pályadíj útvonal stb.
Előzmény: (cannibale 138104)
attilav
13 élménybeszámolót írt
13
12 éve tag
2012.10.21. 16:00
Sziasztok!
A franciaországi terepekről szeretnék kérdezni, hogy ezeket autóval érdemes e? Anyagilag nem tudom mennyiből jönne ki, de időben óriási nyereség a buszhoz képest, legalábbis a meex snowattack honlapja szerint, ott azt írják: busz 18-20 óra kocsi 12-13 óra, azért ez elég jelentős különbség ahhoz hogy megérje fontolóra venni a kocsit! Mi tavaly Les orres-ban voltunk az útidő oda is kb 20 óra busszal. Most erre lehet mondani hogy a buszban lehet aludni de nagyon kényelmetlen és mindig hulla fáradt vagyok. Kocsival kb fele annyi idő lenne, vezethetnek felváltva ketten v 3-an. Meg egy kicsit jobb kocsi megrakva is megy 130 140-et, és majdnem végig autópálya.
Mi a véleményetek?
h i r d e t é s
h i r d e t é s
KIEMELT SÍTÁBOROK
UTASBIZTOSÍTÁS 10% KEDVEZMÉNNYEL
KIEMELT SZÁLLÁSAKCIÓK
SZAKÜZLET AJÁNLATOK
KIEMELT APRÓHIRDETÉSEK
Havazás Előrejelzés
FELIRATKOZOM A HÍRLEVÉLRE
facebook twitter youtube instagram linkedin pinterest google cégem rss tiktok

Megjelenési ajánlatunk:
sielok.hu © Copyright 2000-2024 - Síelők Bt.