Adatvédelmi tájékoztatónkat itt találod. A minőségi szolgáltatás érdekében sütiket használunk.
ELFOGADOM

Előzmény és válaszok a Semmering - Stuhleck topikból

ÜZENETEK (5)Időben csökkenő Időben csökkenő
beth
4 élménybeszámolót írt
4
13 éve tag
2011.01.31. 17:56
Mi most hétvégén voltunk először ott és én is eléggé kezdő vagyok.
A 2-es pályáig jöttem le az 1/a-n, a fenti részen most is volt egy nagyon jeges/ meredekebb de viszonylag rövid szakasz.
Az tényleg húzós kezdőknek, alig bírtam leevickélni. Utána a 2-es pálya már jó minőségű volt.
A tömeg hatalmas volt, a társaság többi tagja hosszan várt, hogy feljusson a hegytetőre.

Szerintem a pálya kék, csak még a sítudásom hiányzik én visszamennék.:-)
Előzmény: (morzsa82 107234)
morzsa82
96 élménybeszámolót írt
96
13 éve tag
2011.01.31. 16:25
Az tény hogy a hó minősége nem volt olyan mint Möniche tapasztaltam tavaly (akkor mindíg volt friss hó mikor mi ott voltunk). ez tuti a hosszú meleg időnek volt köszönhető. A hó teteje tele volt apró összefagyott kis gömbökkel és folyamatos sercegő hang hallatszott mikor a léc és a hó találkozott. És a másik tény hogy igen nagyon nagyon kezdő vagyok :-)
De azért nem adom fel! Most szólt a férjem hogy visszaigazolták a lefoglalt síútat Szlovéniába-Rogla úgyhogy nem úszom meg :-))
Előzmény: (klaci 107246)
Hogwash
841 élménybeszámolót írt
841
18 éve tag
2011.01.31. 16:19
A németek és az osztrákok precíz népek, általában mindent pontos szabványban rögzítenek. Így van ez a sípályák jelölésével is, amit a németeknél a DIN 32912, az osztrákoknál pedig az ÖNORM S 4610 szabvány ír le. Ezek szerint a kék pályák maximális lejtése nem haladhatja meg a 25%-ot - csak rövid, széles szakaszon. Mivel az osztrákok nem használják a zöld színkódot, ezért kék és kék között bizony nagy különbségek lehetnek. Gyakorolj tovább - esetleg némi oktatás sem árt - és nem lesz ilyen gondod. Kitartás!
klaci
2873 élménybeszámolót írt
2873
17 éve tag
2011.01.31. 15:51