Akkor ide a felvonó kulcsát :)
Nem említettem a hóágyúzást, sem a ratrakozást, csak jó lenne csúszni az északin és feljutni,lehetőleg nem gyalog.Valószinű,hogy a beruházás előtt is tisztában lehettek az adottságokkal és a természetvédők hozzáállásával. Esetleg,ha feltételként szabták eme felvonó megépítését a pályázatkor,lehetett volna érvelni a természetvédelemmel,időjárás kiszámíthatatlanságával,várható pályahasználók csekély számával,egyszóval a befektetés soha meg nem térülésével.Elhiszem,hogy ezt a felvonót nyereségesen nem tudják üzemeltetni (hisz volt olyan kb.2-3 óra,hogy csak egyedül én voltam a pályán és mosolyogva konstatálták a kezelők,hogy szabadkozom amiatt,hogy miattam kell nekik ott lenni), de lehetett volna olyan megoldást is találni,hogy üzemeljen valamilyen felvonó bárki kezelésében.A személyzet hozzáállásával maximálisan megvagyunk elégedve.Segítőkészek,udvariasak. CSAK AZ ÉSZAKIT IS SZERETNÉNK HASZNÁLNI,akár ratrak nélkül,de FELVONÓVAL!